main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Suomalaiset!

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Cloned_Sidious, Feb 7, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Olen kyllä hyvin harmistunut nähdessäni Pohjoismaiden oman foorumin, ilman suomalaisia! Täällä puhutaan ruotsia, norjaa ja englantia, mutta suomea ei. Tämä on omasta mielestäni hyvin valitettavaa. Mutta tämä johtuu varmaan paljolti siitä, että suomalaisten oma foorumikin on melko hiljainen. Siitä huolimatta olisi mukava nähdä myös Suomi edustettuna Pohjoismaissa!
     
  2. Marmida

    Marmida Jedi Knight star 3

    Registered:
    Nov 22, 2004
    SUOMI RULEZ!
    Vaikka itsen yleensä hoidan kotimaiset asiat pilvarissa ja TFN:ssä kirjoittelen Fanficcejä in english.
    Mutta kyhätään tännekkin joku mielenkiintoinen keskustelu ja mainostetaan suomenkielisellä alueella niin eiköhän homma ala sujua :D
    Esim. aihe:
    Kuinka selvitä Ylppärien reaalista kunnialla?
    :(
    Marmida
     
  3. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Vihdoinkin ensimmäinen suomalainen! Tervetuloa! :) Olin jo lähes varma ettei tästä tule mitään...

    Mutta jos sitä keskustelun tynkää tässä yritetään väsätä, niin pahapa minun on tuohon puuttua, minähän aloitan lukiossa vasta ensi vuonna.
     
  4. Marmida

    Marmida Jedi Knight star 3

    Registered:
    Nov 22, 2004
    :p
    Se oli vaan heitto.
    Seriously...
    Aiheeksi vaikka,hmm...
    Nyt keksin!
    Kloonisota-sarjiksien hyvät ja huonot puolet!
    Ekassa oli huono paperi ja Ohma Dunin (vai mikä se Naboon kuu nyt oli) taistelun alussa piirrosjälki oli aikas kökköä.
    Toinen lehti oli jo mahtavan upea! Parasta antia oli Jabiimin taistelu ja Obin ja Alfan pako Asajjin luota. :D
    More comments please...
    Meitsi painuu lukemaan.
    Käyppäs Sidious lukemassa ajankuluksi miun ficit.
    Löytyypi biostani. Klikkaa nimeä niin pääset sisään :D
    Kiitos!

    Marmida
     
  5. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Valitettavasti en ole kyseisiä lehtiä lukenut, joten en kommentoi niitäkään. :p

    Katsastin kyllä nuo "fanficcisi", mutta olen liian laiska lukemaan tarkasti.
     
  6. Marmida

    Marmida Jedi Knight star 3

    Registered:
    Nov 22, 2004
    Sama vika kun luen toisten ficcejä. Aika kun on niin kovin rajallista ja hyviä juttuja niin paljon... :p
    Mutta oletko lukenut Jedioppilaita tai Kulkuriplaneettaa tai Myrskyn merkkejä?
    Kaikki hyviä kirjoja, lempparini ehkä 'Joppilas' 2, en muista vaan nimeä...
    Nyt hautaudun jälleen biologian ihmeelliseen ja uskonnon vähemmän ihmeelliseen maailmaan. Etiikka kyllä kiehtoo ja jedinäkemyksissä hipaistaan oikeita arvoja. Mutta kirkkohissa tökkii... :(
    No, solut kun hallitsee ja tietää mitä ei saa pusikkoon tai järveen heittää, niin eiköhän tämäkin tyttö saa lakin päähänsä. Onneksi reaali on vain ylimääräisenä. Matikan läpäisin ruotsin ohella jo viime syksynä :D
    Eli yhä etsitään aihetta keskustelulle...
    Siun huki ehdottaa.

    Marmida
     
  7. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Olen kyllä lukenut kaikki Star Wars kirjat tapahtumajärjestyksessä Jedien Lapsiin saakka (en ole vielä jaksanut lukea Tuhonmiekkaa, Hämärän Planeettaa tai Kristallitähteä). Omat suosikkini ovat Episodit 4-6 sisältävä Trilogia -kirja sekä Thrawn Trilogia. :)

    Onnea vaan siinä lakin metsästyksessä! :D
     
  8. Marmida

    Marmida Jedi Knight star 3

    Registered:
    Nov 22, 2004
    Tattis!
    :D
     
  9. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Minulla moinen alkaa vasta reilun kahden vuoden kuluttua...
     
  10. Marmida

    Marmida Jedi Knight star 3

    Registered:
    Nov 22, 2004
    Kateex käy...
    Noo...
    Enemmän mua ensikiikon ussan tentti jännittää kun reaali itse. Bilsassa luulis pärjäävän jos handlaa olennaiset asiat ja omaa vähän päättelykykyä. Ja mantsahan ei ole siitä kovin kaukana. Ussa on sitten vimonen apu. Toivottavasti siinä kokeessa on etiikan pohdintaa ja hindu/buddhalais kysymyksiä. Nuo osaan parhaiten.
    Voi räkä...
    Enkunkin vanha ylppävihko pitäis tehrä.
    AAGGHH!
    No se menee Fanficcithreadillä tässä laiskottelun sivussa.
    ;)
    Niin, ja Sidious...
    Älä ota minusta mallia opiskelussa...
    Olen laiska nahjus.
    :D
    Marmida
     
  11. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    En toki, minä opiskelen koulussa niin ahkerasti kuin minulle suinkin on mahdollista. Menestyksestäni voisin sanoa sen verran että viime viikolla sain tietääkseni ensimmäisen kerran koulun aikana kolme alle kiitettävää koenumeroa peräkkäin... ;)

    Joskus ei vaan jaksa, ei millään. :D
     
  12. Marmida

    Marmida Jedi Knight star 3

    Registered:
    Nov 22, 2004
    :eek:
    TÄH?
    Meikäläinen on vaan sellane 789 tason oppilas. (Majority 8:a, muutama ysi tuurilla, muutama seku) Kuviksesta toki 10:jä ja kerran yx vitonen eräästä kielestä jonka lopetin. Vikasta äikänkurssista sain kutosen *shame*
    Se oli vielä Ylppäpreppaus kurssi.
    Ankara ope... *seliseli*
    Että varmasti sää lukioon pääset!
    (Meikän 90. posti! YaY! :D )
    Marmida
     
  13. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Ei se toki helppoa minulle ole ollut, hulluksi tulemisen partaalla minä niitä kokeita olen lukenut. "Hikipinko" sanasta saa kaiken olennaisen tiedon opiskelustani. :)


    Vau, posti 3301! :D
     
  14. Marmida

    Marmida Jedi Knight star 3

    Registered:
    Nov 22, 2004
    No sitten...
    Itse keskityn sen verran paljon kuvataiteen harjoittamiseen ja Warsseiluun, että opiskelu on vähän jäänyt...
    Nyt pitäi se lakki saada että pääsee yliopistoon taiteiden tiedekuntaan lukemaan. Haiskahtaa tylsähköltä, mutta jos siitä pääsee vaihtarina TAIKIIN niin kyllä mää sitten sen pari vuotta kirjojen keskellä kituan...
    Lisäsit miut siihen WUL listaan. Tattista. :D
    Seeya!
    'Mida
     
  15. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Vaikka olenkin "hikipinko", se ei tarkoita sitä että pitäisin koulusta, päinvastoin, minä iiinnnhhhoooaaannn koulua. Minulle vain ei kelpaa kuin kohtuulliset ja siitä paremmat numerot.

    Satuitpa listaamaan minut ensin siihen WUL:liin, joten silloin minä aina lisään myös. Kiitokset siitä sinulle.:)

    Nähdään. :D
     
  16. Marmida

    Marmida Jedi Knight star 3

    Registered:
    Nov 22, 2004
    Hyvä että edes jollakin on tervettä kunnianhimoa :p

    Marmida
     
  17. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    No, tervettä ja tervettä. :p

    Välillä menee vähän liian rankaksi.
     
  18. Marmida

    Marmida Jedi Knight star 3

    Registered:
    Nov 22, 2004
    Meikällä taas ei ole selkärankaa ollenkaan opiskelun suhteen. :p
    Mutta vielä olen pärjännyt. Katotaan sitten uudestaan ensviikon ja sitä seuraavan jälkeen. :(
    Marmida
     
  19. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Toivotaan parasta. :)
     
  20. Jetscream

    Jetscream Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 9, 2005
    Jee! Mä oon ihan uusi täällä TFN:ssä. Päätin vähän katella mitä täällä on. [face_dancing]
    Joten päätin tulla myös tänne juttelemaan kun en vielä kunnolla osaa enkkua. :(
     
  21. Marmida

    Marmida Jedi Knight star 3

    Registered:
    Nov 22, 2004
    Tere tulemast, Jetscream! Toivottavasti viihdyt! :D

    Marmida
     
  22. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Ah, lisää suomalaisia! :D

    Oikein suuret tervetuloa toivotukset Jetscreamille. :)
     
  23. Jetscream

    Jetscream Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 9, 2005
    Kiitos paljon!!! :D
     
  24. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Eipä kestä. ;)
    Olen tottunut toivottamaan kaikki muut tervetulleiksi, vaikka itseni toivotettiin vasta oltuani foorumeilla jo muutaman kuukauden.
     
  25. Baltic_herring

    Baltic_herring Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 10, 2002
    Emporium Palpyn avataresi ei näy ainakaan minulle senor CS. Tulee vaan punaisella rastilla varustettua ruutua näyttöön.

    Hmmm... tännehän voisi taas harjoittaa sitä samaa pilaa mitä aiemmin tehtiin omassa FFFinlandiamossa. Heittää (free sw-autographs) tekstin joukkoon kaikkea kivaa, jota muut kuin suomea taitavat (Mark Hamill, Harrison Ford!!) eivät ymmärrä ja kohta kyselevät äimän käkenä mitä kutturaa täällä kirjoitellaan. Olipas kivaa.
     
Thread Status:
Not open for further replies.