Vi är några stycken, som har kämpat på fanforce för att hålla få ett skandinaviskt forum, förhoppningsvis kommer det att bli fler nu.
Ännu en svensk här. Som sagt, det finns ett antal. Nu hoppas jag att fler av Jc-svenskarna upptäcker detta forum .
Ännu en svensk! Från vackra Umeå egentligen, men för närvarande fast nere i Linköping för studier...
Gubbängen? Då är vi ju så gott som grannar! Skall jag vara riktigt exakt bor jag i Hökarängen, men brukar säga Farsta, ingen vet var Hökis ligger...
Nej, har aldrig hört talas om Göteborg, måste vara en liten bondby. Harmonica, de flesta känner väl iallafall till Hökarängens skidklubb.
Ingen aning! Har själv inte det minsta intresse för sport och har aldrig hört talas om någon skidklubb. Men annars trivs jag bra här, Hökis är bra att bo i.
Jönköping! Någon mer än jag som gillar hockey? Alla här snackar ju bara NHL men det är ju svenska elitserien som är skoj!
Särskilt som man nästan blir blind av färgerna på deras kläder. Jag tycker hockey är tråkigt, jag föredrar bandy, men jag håller på Leksand!