main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

SW pelit

Discussion in 'Archive: Finland' started by Ireth_Inglorion, Jun 22, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ireth_Inglorion

    Ireth_Inglorion Jedi Youngling

    Registered:
    Jun 17, 2005
    Mitä kaikkia pelejä on jo ilmestynyt? Tiedän mm Jedi academyn ja.. Siinä se sitten olikin.. Haluan tietää kaiken SW:stä ja haluan kaikki tiedot nyt!
    Joten päätin aloittaa peleistä.. 'Katsoin' leffoja jo 4 vuotiaana, mutta muistan vain Vaderin ja ne trooperit. Give me a break! Olin neljä, hoitopaikassa ja liian kiireinen barbeista ja hommaamaan itseni pulaan (mm karkaamassa hoitotädin poikien kanssa ulos. Älkää kuvitelko mitään. Ei vaa haluttu viettää päivää sisätiloissa ja kun ei saatu lupaa mennä ulos, mentii ilman lupaa. ;)
    Anteeksi.. Meni vähän aiheen ohi, mutta.. Sellaista se elämä on!
    Pitänee hankkia se X-box..
    Kannattaako? Minulla on jo PS2, mutta kaikki on vissii x-boxille!
     
  2. SomeKindofMonster

    SomeKindofMonster Jedi Youngling

    Registered:
    May 28, 2005
    Itse henkilökohtaisesti suosittelen PS2:lle Lego Star Warsia. Ennakko-odotukset olivat lievästi sanottuna "ei mitään"-osastoa, mutta on tuo hauska ja addiktiivinen peli. :)
     
  3. Jetscream

    Jetscream Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 9, 2005
    Minäkin suosittelen Lego SW_tä! :D Tai SW ep3! :)
    Ja tietenkin suosittelen Battlefronttia kaikille!! :D :)
    Battlefront 2 tuleekin jo syksyllä missä sitten voikin pelata jedeillä...
     
  4. Xtreme

    Xtreme Jedi Youngling

    Registered:
    Jun 23, 2005
    Suosittelen Jedi Knight II: Jedi Outcast. Erinomainen peli. Olen pelannut ilmestymisestä asti enkä ole kyllästynyt vieläkään. Vaikka peli on jo vanha pelaajia ja servereitä riittää. Suosittelen!!!!


    Jos ei internet pelaaminen kiinnosta niin yhtä hauskaa on pelata myös yksinpeliäkin. Yksinpeli on paljon haasteellisempi outcast:ssa kuin esim: Jedi Academy:ssa. Pelissä on mukana myös Luke Skywalker ja Lando Calrissian.
     
  5. Master_Yagodious

    Master_Yagodious Jedi Youngling

    Registered:
    Jul 27, 2005
    mä pidän jedi academyn multiplayerista ku siiinä valomiekoilla taisteleminen on niin moni puolista ja multiplayer ei voi olla ikinä liian helppoa koska aina löytyy parempia pelaajia mut yksinpeli siinä on ihan jabban ahterista [face_peace] mulla oli vielä jotain sanottavaa mut en enää muista mitä......[face_thinking] [face_thinking]
     
  6. Master_Yagodious

    Master_Yagodious Jedi Youngling

    Registered:
    Jul 27, 2005
    ai niin noin 3 vuotta sitten playstation ykköselle ilmestynyt jedi power battles oli hyvä peli sitä jaksoin pelata vielä silloinkin kun PS2 oli yleistynyt. peli muistuttaa episode kolme peliä mutta siinä pelattiin jedi neuvoston jäsenillä ja sijoittui samaan aikaan kuin episode 1
     
  7. DurronFan

    DurronFan Jedi Master star 4

    Registered:
    Jul 25, 2005
    Jedi Knight Outcast on ihan jees mutta Jedi Knight Academy on jo kokonaann menettänyt sen tunnelman mikä eli ensimmäisessä kahdessa Jedi Knight peleissä. Tällä hetkellä paras SW peli on KOTOR (Knights of the Old Republic). Se tapahtuu jotain 2000 vuotta ennen Ep. 1, eli siinä ei ole mitään tuttuja hahmoja, mutta siinä on oikea SW tunnelma ja erinomainen tarina. Sen jatko-osa, KOTOR 2 oli kyllä kieltämättä hiemainen pettymys. Siinä oli heikompi tarina ja paljon virheitä.
     
  8. Starfighter1

    Starfighter1 Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 23, 2005
    Paras on tietenkin Battlefront.
     
  9. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Kommentoimatta mitenkään muuten, korjaan tuossa (vanhassa) postauksessa olleen asiavirheen - KotOR sijoittuu aikaan noin 4000 vuotta ennen peruswarssia.
     
  10. Marmida

    Marmida Jedi Knight star 3

    Registered:
    Nov 22, 2004
    Kotor 1(pc), Lego SW(ps2), Ep.3(ps2), Ep.1(pc), Battlefront(ps2). Kaikkia noita olen pelannut ja pyrin pelaamaan yhä (paitsi ep.1:stä, jota en ole jaksanut uudelle koneelle asentaa :p ).
    Lisäksi haluaisin vielä kotor kakkosen. Kotor 1 oli sen verran mahtava ja mukaansa tempaava. Tarisia lukuun ottamatta -_-'...
     
  11. Coordinator

    Coordinator Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 16, 2004
    Jepjep, palaan taas pitkästä aikaan postailemaan näille foorumeille.

    Itse suosittelen sinulle: Jedi Knight sarjaa, KOTOR:eita ja batlefront kakkosta.

    Jedi Knight -sarja ja bf2 ovat molemmat loistavia moninpelejä, mutta mielestäni värikkäin ja paras juoni löytyy kotoreista.
     
  12. SkyMaster

    SkyMaster Jedi Youngling

    Registered:
    Dec 26, 2005
    Itse suosittelen lämpimästi molempia Battlefront pelejä, sekä Kotor pelejä.
    Ja lisää tietoa näistä SW-peleistä löytyy täältä(toivottavasti tästä mainostuksesta ei tule mitään sanomista) ;) Hyvä paikka foorumeineen, sinne vaan kaikki asiasta kiinnostuneet.
    Itse toimin foorumin moderaattorina samalla nickillä!
     
  13. Jetscream

    Jetscream Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 9, 2005
    Tervetuloa foorumeille SkyMaster! [:D]
     
Thread Status:
Not open for further replies.