main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

SW rollspelet...

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by JeyWun_Dhal, Jan 12, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JeyWun_Dhal

    JeyWun_Dhal Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 12, 2001
    tänkte bara kolla on nån har testat den senaste utgåvan av SW rollspelet.. funderar på att köpa det, men vill gärna kolla först om någon vet om det är bra.. dvs bra fakta(framföra allt, korrekt fakta), om det är ett bra system...

    Och om ni inte lirar RPG o tycker folk som gör det e knäppa/dumma/töntiga.. håll tyst.. det blir bättre så.. ;) (gillar inte att bli flamad)
     
  2. _SithSpawn_

    _SithSpawn_ Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 14, 2000
    Jo jag har både skaffat och testat det nya rollspelet och faktan verkar korrekt i den text jag har läst än så länge förutom att jag personligen tyckte att skeppen hade lite för svaga sköldar och hölje. Dock är systemet enligt mig inte det bästa och det är också lite bristfälligt (kunde inte hitta regler om hur man styr laserskott tillbaka till skytten med lasersvärd någonstans). Alla de regler jag tyckte var dåliga har jag dock modifierat så nu är spelet helt spelbart.
     
  3. JeyWun_Dhal

    JeyWun_Dhal Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 12, 2001
    Ok.. tackar så mycket.. jag får nog ta o skaffa det då..
     
  4. _SithSpawn_

    _SithSpawn_ Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 14, 2000
    Ta det lugnt bara och spela inte ihjäl dig (även om det kan vara frestande ibland).
     
Thread Status:
Not open for further replies.