main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

-Tapaamiset / Meetings-thread-

Discussion in 'Archive: Finland' started by ISD_Devastator, Jul 2, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Tähän ketjuun tulee ilmoituksia tapaamisista ja niiden peruuntumisista.

    This thread is for FFFinland meetings announcements. And cancellations.
     
  2. Baltic_herring

    Baltic_herring Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 10, 2002
    Ookei! FFFinlandin eka tapaaminen on Turussa Finncon-tapahtuman yhteydessä 2-3.8.03. Paikkana Turun Yliopisto, luokka 215, klo 13-14:00. Lisätietoja tapahtumasta www.finncon.org

    Ookay! First FFFinland meeting is on Turku as a part of Finncon during 2-3.rd of august. Situated on University of Turku, classroom 215, time: 13-14:00. For more information about Con: www.finncon.org


    Tämän saman informaation voi löytää useistakin paikoista JC:ttä.
    This same info can be found from several places of JC.
     
  3. Tintti

    Tintti Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 4, 2002
    Tuleeko muita FFFinlandilaisia Finnconiin kuin minä? Silakka ainakin, eikö?
    (ja täytyisikö laittaa sama uusiksi, mutta englanniksi? No, laitetaan.)

    Are there other FFFinlanders who are going to go to Finncon? At least Herring will, won't he?
     
  4. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Perjantai illasta sunnuntai iltaan asti paikalla ollaan.

    Yritetään vielä hankkia tälläinen coniin mukaan jotta helpommin tunnistaa:
    [image=http://koti.mbnet.fi/dukeirot/paita.jpg]
    Njahas, ja se kuvan liittäminen meni noin. Damn. =)

    Eikä mennykkään, joskos nyt toimis.
     
  5. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Hieno!
    Tuoko on voittajan valinta vai onko vielä arpomista meneillään?

    //EDIT: Duke:vai niin :( , tosin ainahan voi käyttää FanForce Europe-vaatekappaletta. Minä tekisin niin, jos olisin rumaa naamaani jossain näyttämässä.
     
  6. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Tuota paitaa painatetaan ainoastaan kaksi kappaletta, jos ne tänään vaan painosta vielä mukaan saa. Toinen minulle ja toinen menee sivustomme Webmasterille. Kun itse foorumin viralliseen paitaan tahdotaan ennemmin jonkun foorumilaisen tekemä kuva, mutta ainut taiteilija joka käyttöömme on lupautunut, on niin kiireinen ettei ole ehtinyt meille kuvaa vielä tekemään.
     
  7. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    "Minä tekisin niin, jos olisin rumaa naamaani jossain näyttämässä."

    Nooo! Taasko sama juttu, että olisit muka niin ruma ettet voi tulla tapaamisiin? :( Huono tekosyy.
    Kyydityksen puuttuminen (jonka Pilvarissa mainitsit) on jo parempi.
    Sitäpaitsi sitähän sanotaan, että sisäinen kauneus on tärkeintä.
     
  8. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Se mikään tekosyy ole.
    Ja kuljetus onnistuisi ehkä äidin / isin autolla, muttei se nyt sattuneesta syystä käy ("Et saa").
     
  9. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Rumuus on kyllä tekosyy numbre uno,sen voin sanoa,mutta mitäpä minä rumuudesta tietäisin.

    Minä kyllä uskaltaisin lärviäni teille väläyttää,mutta kun ei kuvat ole vielä kehitetty tahi skannattu.

    Olisiko ideaa freak show topicissa,jonne kuvat voisi laittaa muiden näkyville,mutta taitaa olla taas se ongelma että meitä on niin vähän,eikä 2-3 kuvan laittaminen paljon topiccia loisi.

    Ja mitä tulee finnkoniin,enpä taida sinne päästä,eikä kyse ole ujoudesta,vaan vallan muusta.
     
  10. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    "eikä kyse ole ujoudesta,vaan vallan muusta"

    Mielenkiinto heräsi. Mistä sitten?

    (etäisyys kai, veikkaan, muistaakseni mainitsit olleesi Kuopiosta ellen nyt sekota johonkuhun muuhun)

    EDIT: jos tahtoo perustaa valokuvatopicin niin mikäs siinä.
     
  11. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Et sekoita,sillä olen kaukaa savon sydänmestä. Eipä tuo tietenkään kallista olisi,mutta jaksaako sitä näin parissa viikossa järjestää.(milloin kys.tapahtuma nyt olikaan?)
     
  12. Baltic_herring

    Baltic_herring Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 10, 2002
    Terveisiä Finnconista! Täällä tuntuu olevan kaikki merkittävät sw-harrastajat jo perjantaista alkaen pyöriskelemässä helteisessä kaupungissa. Pystyttelin tänään Fan Force Finlandillekin kuuluvaa osastoa ja kun tultiin myöhemmin Duken kanssa paikalle katsastamaan pöydän sijaintia oli Sansweet käväissyt silläaikaa ja pistänyt käyntikorttinsa tervehdyksen kera siihen pöydälle! Nyt se on mun kokoelmissa! Hee!

    Myyntiosastot näyttivät olevan ennätyslaajat ja mikä parasta; ilmastointi pelaa. Toistaiseksi.

    Uskokaa, ei ole järkeä jättää tapahtumaa väliin.
     
  13. Baltic_herring

    Baltic_herring Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 10, 2002
    Terveisiä Finnconista! Täällä tuntuu olevan kaikki merkittävät sw-harrastajat jo perjantaista alkaen pyöriskelemässä helteisessä kaupungissa. Pystyttelin tänään Fan Force Finlandillekin kuuluvaa osastoa ja kun tultiin myöhemmin Duken kanssa paikalle katsastamaan pöydän sijaintia oli Sansweet käväissyt silläaikaa ja pistänyt käyntikorttinsa tervehdyksen kera siihen pöydälle! Nyt se on mun kokoelmissa! Hee!

    Myyntiosastot näyttivät olevan ennätyslaajat ja mikä parasta; ilmastointi pelaa. Toistaiseksi.

    Uskokaa, ei ole järkeä jättää tapahtumaa väliin. Tämän foorumin minä kyllä jätän ehkä lopullisesti. "Description: Connection Timed Out" tulee edelleen aivan jatkuvasti. Mikä sellainen foorumi on mihin on postaaminen estetty paskalla softalla?!
     
  14. Baltic_herring

    Baltic_herring Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 10, 2002
    Terveisiä Finnconista! Täällä tuntuu olevan kaikki merkittävät sw-harrastajat jo perjantaista alkaen pyöriskelemässä helteisessä kaupungissa. Pystyttelin tänään Fan Force Finlandillekin kuuluvaa osastoa ja kun tultiin myöhemmin Duken kanssa paikalle katsastamaan pöydän sijaintia oli Sansweet käväissyt silläaikaa ja pistänyt käyntikorttinsa tervehdyksen kera siihen pöydälle! Nyt se on mun kokoelmissa! Hee!

    Myyntiosastot näyttivät olevan ennätyslaajat ja mikä parasta; ilmastointi pelaa. Toistaiseksi.

    Uskokaa, ei ole järkeä jättää tapahtumaa väliin. Tämän foorumin minä kyllä jätän ehkä lopullisesti. "Description: Connection Timed Out" tulee edelleen aivan jatkuvasti. Mikä sellainen foorumi on mihin on postaaminen estetty paskalla softalla?!
     
  15. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Triple postaus. Tänä viikonloppunako se sitten on?(näyttääpä olevan)No jäi väliin tältä vuodelta,jospa sitten ensi vuonna.
     
  16. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Uskon, että se on hieno tapahtuma.
    Harmittavaista, kun olen täällä enkä siellä.
    Teitä se ei tosin harmita, mutta se on sivuseikka.

    Hesarissakin oli mainintaa Conista, saa nähdä olisiko huomisessa peräti jotain tarkempaa vai jääkö se tähän.
    Innolla EuroCon/FinnCon-kuvia odotellessa.

    Kyp, perusta miten tahdot, sitä varten tämä on. On tuolla muillakin paljon yhden-kahden postin ketjuja.
    Me kai yritämme pitää ketjumme sellaisina etteivät ne mene tuommoisiksi, tai ainakin siltä tämä näyttää. Eikä se ole huono asia.
     
  17. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Oli muuten näin lähellä |_| etten lähtenyt kaverin kanssa sinne, mutta toinen sitten epäröi, emmekä siis lähteneet sinne. Ei se Silakan lelukauppakaan olisi ollut auki näin sunnuntaina.
     
  18. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    "Teitä se ei tosin harmita, mutta se on sivuseikka"

    Kyllä vaan harmittaa! Olisin utelias kohtaamaan IRL niin sinut kuin Kypin, Weirdon ja muutkin täältä.



    Finnconissa oli aivan mahtavaa!
    Kaikkea mahdollista voisi kertoa, mutta tiivistetysti sanottuna oli mielettömän kuuma ilma, eksyimme mukaani tulleen kaverini kanssa "hiukan" päivän alussa sekä lopussa, Pilvarissa kehuttu Casagrande tulee tästä lähtien olemaan paikka jossa on ihan pakko käydä, Pilvarin miittiin oli kasattu monia hienoja juttuja (etenkin: Star Fame! Star Fame 2!! :D), Sansweet oli hyvä ja viihdyttävä puhuja, kaikkea hienoa löytyi suht halvalla ja iski hirveä osto- ja tuhlaamisvimma... Sääli vain, etten kohdannut paria pilvarilaista jotka tiettävästi olisivat olleet paikalla, ja etten ehtinyt kaikkiin kiinnostavan kuuloisiin seminaareihin.

    Siinä tunnelmat näin pikaisesti sanottuna. Nyt kun näin tapahtuman, niin ihmettelen ja säälin niitä raukkoja jotka jäävät sivu suun.

    Vieraskirjasta näkyi, että porukkaa oli tullut Iisalmestakin asti. Bongasin myös joitakin Lapin paikkakuntia sekä muutamia ruotsalaisia. Kaukaisin näkemäni paikkakuntamerkintä oli Philadelphia.

    (Jos on tilaisuus päästä piruilemaan, niin minähän piruilen! ISD, etkös tätä hinkunut Pilvarissa ihan lyhyt aika sitten? Casagrandessa oli 10 euron hintaan muita Unleashed-hahmoja mutta ei Palpya, conissa oli Hairy Fairyn pöydällä tämä muiden muassa)


    Räpsimiäni kuvia selostusten kera.

    EDIT: linkki ei toiminut ensin.
    EDIT2: mitä, silakalle tulee vieläkin connection timed outtia? :(
    Itse en muuten muista koskaan saaneeni sellaista virheilmoitusta.
     
  19. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    "Olisin utelias kohtaamaan IRL niin sinut kuin Kypin, Weirdon ja muutkin täältä."

    [face_blush] Joku olisi utelias tapaamaan minut IRL,se olisi ensimmäinen kerta. ;) Olen niin hämilläni ;)
     
  20. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Itseasiassa kunnollinen Pilvarin miitti oli vasta illalla conin jälkeen, jolloinka istuskelimme ensin juttelemassa aurajoen rannalla odottamassa porukkaa kasaan (ja tämän jälkeen etsittiinkin Justenia ja Lord Marekia, jotka olivat hiukka eksyksissä) ja kun porukka oli lopulta saatu kasaan, niin kipaisimme jonkun ihme mäen päälle, jossa istuskelimme juttelemassa näköalatasanteella seuraten koiratappelua ja sokerihumalassa olevaa Justenia (joskin Justenin touhut ja puheet vaikuttivat siltä että kossupullo oli mennyt alas). Tämän jälkeen lähdimme porukalla takaisin keskustaan päin, jossa menimme mäkkäriin, josta meidät melkein heitettiin ulos, sillä porukkamme oli hiukan äänekäs ja kyllä siellä joku pöydälläkin konttaili. :D Lopulta sitten päädyimme mäkkärin edustalla juttelemaan ja vilkuttelemaan ohi ajaville Turun poliisisedille. ;)

    Noh, ainakin oli äärettömän hauska ilta. =)
     
  21. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    Sääli, jäi näkemättä nuo tapahtumat [face_plain]

    Sen sijaan kulutin kello 7-8 hortoillen ties missä paikoissa Turussa kaverini ja siskoni kanssa, joka sai meidät melko komeasti eksyksiin. "Kyllä se Puutori jossain täällä päin on", "olen aika varma että pian ollaan perillä".

    Illalla muuten särki kamalan paljon kaikkiin lihaksiin. Täytyisi kai harrastaa enemmän liikuntaa, ettei näin kävisi niinä harvoina kertoina kun vähän enemmän liikkuu.
     
  22. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
  23. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Hienolta näyttää ja harmittaa pikkasen kun ei paikalle päässyt.Krääsääkin olisi ollut vaikka kuinka paljon ostettavaksi ja immeisiä nähtäväksi.No aina ei pääse joka paikkaan ja jos olisin aikaisemmin muistanut tapahtuman päivämäärän,olisi ollut erittäin todennäköistä että olisin paikalle tupsahtanut.
     
  24. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Tapahtuma todella tuli vähän puun takaa (ajattelin aina syyskuuta, vaikka joka paikassa sanotaan elokuu... mutta kun en uskonut) ja siksikin jäi väliin, mutta nyt kuvat (kiitos teksteistä!) ja muut lukeneena & nähneenä voisin todeta että "lievästi vatuttaa". Tuo oli sitten perheen pienimpiä ajatellen vähän laimennettu aatos.

    "etkös tätä hinkunut Pilvarissa ihan lyhyt aika sitten"
    JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! :eek: [face_love]
    Mehän ollaan aina oltu kavereita, eikös? :D

    "Olisin utelias kohtaamaan IRL"
    Sanot vaan kun et tiedä.

    "porukkamme oli hiukan äänekäs"
    Nyt pitäisi varmaan teeskennellä kovin yllättynyttä? :p

    Oli todellakin hyvin lähellä etten sinne päässyt, en toki olisi ketään tuntenut (Silakan olisin ehkä arvannut Hienosta paidasta ja Duken vast mutta eril vaattesta) mutta kai olisin vahingossa ilmiantanut itseni (sanomalla "huomenta" joskus iltapäivällä... heh). Leluja olisi tullut ostettua - paljon.

    Monia kommentteja olisi tähän sopinut, mutten jaksa nyt enempää (kuka oli se Duken kuvasarjan Stevessä roikkuva heppu? Laurentius?)
     
  25. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Tämäkö?

    Jos tuota tarkoitit, niin kyseessä on miitti-vastaava ja global moderaattori Dinker.
     
Thread Status:
Not open for further replies.