main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

-Tapaamiset / Meetings-thread-

Discussion in 'Archive: Finland' started by ISD_Devastator, Jul 2, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    "etkös tätä hinkunut Pilvarissa ihan lyhyt aika sitten"
    "JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
    Mehän ollaan aina oltu kavereita, eikös?"


    Jos käsitit niin että ostin tuon itse, niin enpä ostanut. Vaikka mieli teki ihan puhtaan ilkeyden vuoksi; että pääsisi nauramaan oikein räkäistä naurua.

    "en toki olisi ketään tuntenut"

    No senpä jälkeen olisit tuntenut! Tai jos vaikka olisi tutkinut tapahtumaa ennen IRC-gallerian kuvia tai Pilvarin kuvatopikkeja.

    Tuli yllättäen sekä ISD:lle että Kypille? Oe voe. Siitähän oli ihan kivasti tiedotuksia Pilvarissa, ja täälläkin mainittiin päivämäärät hyvissä ajoin. Itse kuulin tapahtumasta ekaa kertaa viime vuonna, jolloin päätin, että sinne on mentävä.

    Löytyykö muilta kuin Kypiltä ja ISD:ltä hyviä "olisin tullut Finnconiin, mutku..."-selityksiä? ;)

    EDIT: Hei kattokaa, mä oon telkkarissa!
     
  2. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Löytyykö muilta kuin Kypiltä ja ISD:ltä hyviä "olisin tullut Finnconiin, mutku..."-selityksiä?

    Kypin ja ISD:n lisäksi tästä meidän valtaisasta porukasta ei taida kovin montaa muuta henkilöä löytyäkään joka ei ollut Finnconissa, paitsi tietysti minä. En rupea selittelemään mitään turhia, totean vaan että en tullut kun ei kiinnostanut.
     
  3. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    "Jos käsitit niin että ostin tuon itse" En, mutta kuva on hieno!
    On noita kuvia joskus tullut parikin katsottua, mutta ei niitä muista kunnolla. Varsinkaan jos otos on vanha/epäoptimaalinen ja aito heppu pomppii ihan eri näköisenä.

    Jotenkin en voinut käsittää että se on jo nyt, vaikka siitä on paasattu vaikka kui paljo ja aika luki joka paikassa.. Tyhmä kun olen.

    Duke: no tuotapa juuri, kiits.
     
  4. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    Jos katsotaan tulevaisuuteen hiukan, niin ensi vuonna Finncon kuulemma on Jyväskylässä. Se jää varmaan minulta näkemättä. Jyväskylä on hyvin subjektiivisesta näkövinkkelistäni pohjoisen kaupunki ja ihan liian kaukana.

    Osaako joku näin aikaisin sanoa, meinaako ensi vuonna Finnconiin mennä?
     
  5. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Kyllä meinaa mennä FinnConiin.

    Tosin jospa hoidellaan eka alta pois tuo SWTK:n ja Pilvarin ruotsin reissu. :p
     
  6. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Osaako joku näin aikaisin sanoa, meinaako ensi vuonna Finnconiin mennä?

    Älähän nyt ihan mahdottomia kysele. Mistä minä voisin tietää minne minä vuoden päästä olisin menossa? Enhän minä normaalisti tiedä seuraavasta päivästäkään etukäteen.
     
  7. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    Finnconit ovat sen verran isoja tapahtumia, että kuvittelin että jotkut voisivat tietää tulemisestaan/tulemattomuudestaan jo näin paljon ennen. Mutta niin, kaukanahan tulevaisuudessa se on.

    SWTK:n ja Pilvarin Ruotsin reissu? En muista kuulleeni semmoisesta. Onko siitä jotain keskustelua Pilvarissa?
     
  8. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Ööö.. on siitä ainakin joskus jossain ollut jotain. Kyseessä on siis se marraskuussa oleva Sollentunan scifimessu -reissu.
     
  9. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Vaikea sanoa,näin etukäteen.Matka ei olisi ongelma mutta ei sita tiedä jos on jotain muuta suunniteltu sille ajankohdalle.Muuten kyllä,jos se minusta riippuu.
     
  10. Baltic_herring

    Baltic_herring Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 10, 2002
    Lokakuun 25-26 pvä on Sollentunassa (Tukholman kyljessä) taas kerran isot vuotuiset scifimessut. Viimeksi oltiin pakahtua niiden laajuuteen. Eli myyjiä paljon. Ohjelmaa ei nimeksikään.
    www.propworld.nu on muistaakseni saitti jossa on messuista lisää. Vieraista ei vielä tietoa. Viimeksi oli Malmössa Hulk, Maul ja Sauron. Siis niiden näyttelijät. Sitä ennen Sollentunassa Rutger Hauer, Kenny baker ja Jeremy Bulloch.
    Aikavarmasti joku sw-stara saapuu messuille jakamaan nimmareita. Palpatine varmaan... <-nyt ISD kihisee kiukusta kun kiusataan. :p
     
  11. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Jos Ian McDiarmid ilmestyy johonkin lähistölle, minä vaikka juoksen paikalle!
    Natalie Portman on toinen. ;)
    Ei, ihan oikeasti, Ian on Keisari ja sitä en jättäisi väliin mistään hinnasta. Se olisi vieläpä sellainen harvinainen tilaisuus, josta vaatisin saada valokuvan todisteeksi! :eek:

    Jyklä ei nyt niin käsittämättömän kaukana ole, muutaman tunnin ajomatka vaan. Muttamutta. Näkee myöhemmin.

    Marraskuu? Muistaakseni olen marraskuun aikana kertauskoulutuksessa, en vaan ole ihan varma, mutta muistaakseni se tosiaan on noin. Pitäisi kaivaa ilmoitus jostain, etten puhuisi vallan läpiä päähäni.
     
  12. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    Osoitteessa www.propworld.nu päivityksiä:

    *** GÄSTER PÅ MÄSSAN ***
    ANDY SERKIS som gör Gollums/Smeagols röst och rörelser i "Sagan om ringen" trilogin. Se bilder nedan på Andy Serkis som Smeagol i den kommande "Lord of the rings - The Return of the King."

    RAY PARK som spelar Darth Maul i "Star Wars - Episode I - The Phantom Menace". Ray spelade även Toad i "X-men".

    RICHARD KIEL (2,27m lång!) som spelar Jaws i Bondfilmerna "Älskade spion" och "Moonraker.


    Batmobiili mainitaan myös kun klikkaa noiden tyyppien pärstää ja rullaa alemmas. Siellä on myös kivoja kuvia esim. Maulista, täytyy tallentaa ne koneelle heti kun ehtii.

    Eipä oo keisaria.
     
Thread Status:
Not open for further replies.