main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Ting der bare SKAL være med i en Star Wars film

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Jan 13, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg må indrømme at jeg havde en bagtanke med denne tråd. Ved hjælp af alle disse observationer - kan vi faktisk udlede en del af hvad der sker i episode 3.


    1. Eps. 3 starter ude i rummet ved en planet og et rumskib der farer forbi kameraet vil være det første vi ser.

    2. Der vil være en chase/forfølgelses-scene på et tidspunkt.

    3. En hovedperson vil dø (eller tilsyneladende dø). Anakin måske ;)

    4. Anakin, Obi-Wan (doh!), RD2 & C3PO vil være med i filmen.

    5. Et eller flere monstre vil dukke op og prøve at æde hovedpersonerne.

    6. En scene vil omfatte en eller anden form for bundløst hul.

    7. Der vil være en scene hvor heltene undslipper i et rumskib.

    8. En person vil miste sit lyssværd.

    9. En vil overtage eller låne et lyssværd.

    10. Der vil blive hugget diverse lemmer af med lyssværd.

    11. Filmens undertitel vil passe sammen med ROTJ og handle om "noget" der vender tilbage eller opstår.

    12. En eller anden vil sige "I have a bad feeling about this".

    13. Numrene 1138 & 327 vil være at finde et eller andet sted... Medmindre det bliver gemt lige så godt som i ROTJ.

    14. Filmens sidste par minutter (ikke rulletekster) vil være uden dialog men kun musik. (Fandt lige pludselig selv på den)

    15: Nyt (musik) tema. (nåede lige at få den med, tak SnailWalker)

    Hvad siger I til det?
     
  2. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    der vil komme et nyt musik tema...

    Ep 1 havde: Anakins theme, Jar Jar binks theme og Duel of the fates

    Ep 2 havde: Across the stars

    Ep 3 har??

    Ep 4 havde: The force theme og Princess leias theme

    Ep 5 havde: The imperial march og yodas theme+ han solo and the princess

    Ep 6 havde: Luke and Leia...
     
  3. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Krede... Du glemte min Ep3 scene som jeg postede nogle posts længere oppe :p

    EDIT: Seriøst.... (ja seriøs ka hun sørme også være!) Det sidste billede vil være et billede af flere Good-Guys der står sammen og posere. Det har vi også set i alle de andre film indtil nu.
     
  4. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Meget god idé du havde der Krede.
    RESPEKT der man! Du får lige et par positive håndtegn og streetrespect :cool:


    :p
     
  5. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Yo yo yo!!

    (gime a beat!)

    Krede styrer showet! Krede giver Skade til alle der vover at hade FFDK! Han tæver dem på må og få så de ikke ka stå, ka du så forstå!? Han maser dem til mos og scorre alle deres Ho's!
    Når de ligger ned Krede på dem vil træde for krede slår hårdt som en spade!
     
  6. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Par er blevet Gangsta... [face_plain]
     
  7. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Lord_Coras er white trash! :p
     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    He he he [face_laugh] , Jeg vidste ikke at du havde det i dig Par. Og så mange ord der rimer på Krede.... I er mine Star Wars homies!

    Lad os smutte over og lave nogle tags på de andres boards.

     
  9. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Hehe I har vist set for meget 8 mile ;)
     
  10. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    8 Mile er den eneste film jeg har set i biffen i år intil videre, sidste år så jeg 52 så jeg er lidt bagud hvis jeg vil holde samme kurs.
    Det var meningen jeg sq ha været i biffen sidste weekend men der var udsolgt til alt vi gad og se :(
    Sindsygt at LOTR stadig ka fylde flere sale op på en lørdag aften i Århus biocity.
     
  11. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    52?!?! Hvor får du alle de penge fra til at gå i biffen Par? Her på Djævleøen koster det mellem 80 og 100 kr i en ordentlig biograf.

    Jeg har sådan et VIP kort fra Nordisk film, hvor man SKAL gå i biffen 12 gange på et år hvis man vil fortsætte med at være VIP. Man får så osse en masse fede tilbud på forpremierer. Men sidste år nåede jeg det kun lige i sidste øjeblik, men det var så osse pga. AOTC som jeg så tre gange i Imperial.

    Jeg tror du ville kunne blive SUPEREXTRASPECIALVIP medlem. ;)
     
  12. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    En af mine venner er så meget EXTRADELUXESUPERHARDCORESPECIEALEDITION VVVVVIP-medlem at han blev inviteret til galla præmiere på LOTR i Imperial. Samme forestillingen som dronningen kom med til! Kun de 26 der havde brugt deres Biocity kort mest var blevet inviteret!
    Han ku dog ikke komme... Og jeg tror at hvis jeg selv var blevet inviteret ville jeg nok også være nød til at afslå, da det er en rimelig lang tur til Kbh når man ska på arejde næste morgen og når man nu har aftalt med 3 andre venner at se den i Odense.

    Desuden koster en bio-billet ca 50 kr i Odense, og da jeg hverken ryger eller spilelr lotto så synes jeg godt jeg ka tillade mig at gå i biografen fra tid til anden samt at drikke Coca-Cola istedet for billigmærkerne, ikke fordi jeg har noget imod billigmærke-cola som sådan.

    EDIT: Jeg synes ikke man for nok ud af sit VIP-kort. Det er så sjældent de rent faktisk giver en nogle fede for-præmiere. Jeg ka huske engang man fks ku komme ind og se Spider-Man *1* sølle dag før den fik præmiere, og man sq aligevel betale fuld pris [face_plain] Um... woohoo...!
    Så er der rabat på popcorn hvis man køber cola med, og jeg plejer aligevel altid at smugle cola med ;)
    Ham min psyco biografven siger at man ovenikøbet ka bestille de der *eksklusive* forpræmiere på nettet selvom man ikke er VIP'er.
     
  13. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg elsker osse at gå i biografen, selvom jeg prøver at begrænse det til de film jeg absolut ikke kan vente med at se til de kommer på dvd.

    Det var da godt nok vildt ligefrem at blive inviteret til LOTR 2 premieren! Gid det var mig... Men jeg bor osse kun 30 min uden for KBH.

    Ja der er lidt langt mellem de gode VIP tilbud - det bedste jeg har været med til var Austin Powers 3 forpremiere 1 måned før den officielle. Det med Cola og popcorn er mig osse en smule ligegyldigt, tværtimod så irriterer det mig lidt at danske biografer er ved at blive forvandlet til et ædegilde som i USA.

    Sidste gang jeg var inde og se LOTR2 kl. 10 om morgenen var der nogen der sad og gnaskede popcorn... Gad vide om de havde gjort det samme hvis de var derhjemme?

    Der er meget der irrirterer mig når jeg går i biografen.
    Fx spassere der ikke kan finde ud af at slukke deres mobiltelefon burde skydes.
    Og børn der ikke kan læse underteksterne som derfor spørger deres forældre hvad der sker hvert andet øjeblik. (forståligt nok, men røvirriterende) hmmm der er altså en grund til at de fleste engelsksprogede film kun er tilladt for folk over 15.

    Man burde faktisk lave et sæt officielle regler om biograf etiquette... eller er det bare mig der er en sur stodder?

    EDIT: Jeg elsker dog når folk er totalt tændte til en premiere, der er rigtig sjovt når folk hujer og klapper.
     
  14. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hæh... jeg var også til AP3 forpræmieren, og det fede er at jeg havde set filmen et par uger FØR til en filmarton i CinemaxX (12 timers film straite!) hvor den var "aftens overaskelse". Lidt for cool!

    Og ja folk der ikek ka holde kæft sq slagtes, jeg ka huske da jeg var inde og se Harry Potter 2 var der en far der sad og OVERSATTE teksten for sin unge! Argh! der er adgangsbegræsning på 12 år knægt og hvis ikke du ka læse undertekster som 12 årig så er du fandme retaderet!
    Heldigvis var der pause i filmen og der var åbenbart en der havde været nede og klage for der kom en ansat op og bad ham om at enten tie stille eller gå. Hold kæft hvor blev ham faren sur [face_laugh] det var næsten det værd!

    Der var også et barn der sad og snakkede under Skatteplaneten. Surt man ikke ku se filmen med englesk tale, det pjeler at hæve aldersgrænsen på publikum. Stadig ok film dog.

    EDIT: Jeg synes however at popcorn er et relativt lidt støjende snack, jeg er glad for det er det som er standart i biografer. Tænk hvis det var chips ;)
     
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    ...for der kom en ansat op og bad ham om at enten tie stille eller gå. Hold kæft hvor blev ham faren sur det var næsten det værd!

    LOL!!! [face_laugh] [face_laugh] [face_laugh] sådan skal det være! Så kan de lære det kan de!
    Man sidder satme ikke og læser højt i en biograf.

    Måske skulle vi slå os sammen om at lave biograf etiquettens ti (eller flere) bud.
    Jeg vil starte, jeg elsker lister :) .

    Bud nr.1: Du skal under ingen omstændigheder have mobiltelefonen, bipper eller walkie-talkie tændt, hvis det er så vigtigt at man kan få fat i dig, så har du ikke tid til at tage i biografen.

    nr.2 ?

    EDIT: popcorn er ok, så længe det spises med lukket mund dvs. uden smasken.
     
  16. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    2. Tal om filmen ... -BAGEFTER!
     
  17. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    3. Bolsjer og andet slik som er pakket enkeltvis ind i stift plastic STØJER! og er forholdsvis irriterende.
     
  18. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    4. Lad være med at komme forsent til en film. Det er ok du kommer ind mens der stadig er reklamer eller trailer men for guds skyld kom ikke ind når filmen er i gang.
     
  19. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det var netop det jeg sad og tænkte på :D

    nåh. Så skal jeg jo til at tænke igen...

    5. Der er en grund til at der er aldersgrænser på film. Slæb ikke dine små børn med ind til en film som kun er tilladt for folk over 12/15. Star Wars og Ringenes Herre er IKKE børnefilm. Hvis børnene bliver bange, eller begynder at give hinanden skaller i skolen er det DIN skyld ikke filmens. Og vi gider ikke at høre på dem snakke, eller på dig som læser højt.
     
  20. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    6. Du må ikke være højere end mig.
     
  21. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    7. Hvis du har downloadet filmen og set den derhjemme på din lille rådne monitor så er din mening om filmen intet værd, for så har du ikke set den *rigtigt*!
     
  22. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    [face_laugh] Så afgjort... det er i det hele taget dårlig etiquette at tage stoffer i biffen :p
     
  23. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    8. Hvis du ikke kan lide Jar Jar Binks, Ewoks, Episode I, Episode II, Episode VI, Special Edition og George Lucas så lad dog være med at tage ind og se Episode III!
     
  24. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    9. Hvis du hoster eller snotter MEGET er du for syg til at gå i biografen.
     
  25. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    10. Star Wars fans har automatisk førsteret til de gode sæder når der vises SW, da de vil få mere ud af filmen end dem der ikke er fans. Dette kan evt afgøres ved at se hvem der ka nævne flest bounty huntere i SW sagaen :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.