main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

TV2 Zulu

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Paranorina, Jan 4, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Er der andre end mig der har fået fjernet Zulu og estattet den med en eller anden råden svensk kanal? :mad:

    Bare fordi jeg ikke gider betale licens betyder det vel ikke de ka gøre ved mit TV som de har lyst til? Ku de ikek ha taget nogle af de der tyske kanaler eller nogle af de der Jalla jalla kanaler som man aligevel aldrig ser?
     
  2. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg har også fået fjernet mit Zulu, men det er bare rykket til en anden kanal/frekvens. Så jeg tror bare du skal hjem og stille fjersynet ind.
     
  3. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    De har taget mit Zulu fra mig. Jeg skal nok få dem... [face_devil]
     
  4. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    det er begyndt at koste penge fra den 2 januar. Derfor har Talebanmark kabeltv rykket det fra den lille pakke til den store pakke, og det er blevet kodet så almindelige paraboler ikke kan tage det...
     
  5. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Ironisk nok betaler man vist stadig licens for det uanset om man ka ta det eller ej, ligesom med DR2. Altså dvs HVIS man da betaler licens :p

    Licensreglerne er det rene vandvid.

    -Man skal betale bare for at EJE et fjensyn, en af mine storebrors venner sq engang betale selvom han kun brugte den til sin Amiga og han ikek engang havde antændestik.

    -Alle skal betale for 4 kanaler og en røvfuld radiokanler også, selvom man enten ikke ka ta dem eller ikek bruger dem.

    -Alle hustande skal betale det samme, uanset hvor mange TV man har i huset. Dvs at alle licenser bliver målt efter at man er en stor fammile med 3-4 fjernsyn og 2 faste indtægter. Surt hvis man er en fattig studerene.

    Så næste gang licensmanden banker på din døe så benægt du har et fjernsyn og sig han IKKE må komme ind. Licens mænd har IKKE adgang til at gå ind i folk hjem uden en dommerkendelse, og sådan en gider det næppe skaffe bare for at gå ind i et hjem hos en der ikke gider betale, det er spild af tid, det er næmmere at banke på en anden dør hos en der er knap så smart. Licensfolk har jo ingen interesse i at folk betaler som sådan, de bliver bare hyret til at banke på døre. Licens folk ska behandles som Jehovas vidner, og dør sælgere!


    Fight the power!

    EDIT: HAHA!! JEg har lige fundet ud af at jeg stadig har Zulu! Det er bare på kanal 39... men aligevel.
     
  6. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    hehe er der en lille anarkist gemt i Par :p

    De har vist noget udstyr så de kan tage rundt og undersøge om man betaler licens eller ej...Men gælder licensen også hvis man nu ikke har nogen radio eller fjernsyn, men har en pc med tv kort og internet. Alle DR's radiokanaler kan høres på nettet, og med tv kortet kan man jo også se tv på computeren...

    Eller hvis man kobler en videomaskine med tuner til en projektor, er man i realiteten heller ikke ejer af et fjernsyn :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.