ja ja, eindelijk het is waar !!! 'na 1 jaar ' Starwars Episode IV komt op tv, jaja, dit heeft [link=http://www.tvgids.nl/films_ned.html]De NL tv-gids[/link] bekend gemaakt. ik raad aan om te gaan kijken (maar ikke lekker nie of wel) majah, ik wou dit met mijn 'gezellige' maten van nl mssg boards at theforce meedelen, veel kijkplezier, met maten van nl, ook die 2 belgen
jah dat had ik ook al verwacht, tenminste tog nog een echte sw fan.... ik wist ut ni, totdat ik ging kijke wat r vanavond op tv komt... 'niks' jaaa ik ben echt lui en toen zag k ut
iedereen loopt altijd te zeuren dat ze Star Wars nie kennen, dus ik dacht, ik mail t effe. Als ze em straks nog nie hebben gezien is t niet mijn schuld.
Oei, dat word kiezen tussen Star Wars, Das Boot en Dr. Strangelove vanavond ... ESB komt volgende week!
haahahha zul je zien da ze in 2007 elke week of dag een Star Wars film uitzenden. Ep 1 > Ep 2 > Ep 3 > Ep 4 > Ep 5 > Ep 6
das boot ken ik al, dr strangelove nie *gaat naar de online tvigds* hmm komt uit 1964, duzz is saai duzzz ik ga nie kijke... starwars ken ik al, maar laatste keer dat ik sw heb gezien waz uhhhh december ofzo... denk da'k starwars ga kijke, staat tenslotte op mijn top 2 starwars films koen, ze gaan geen 1,2,3,4,5,6 8er elkaar doen. yorin iz zo gek om, 4,5,6,1,2,3, uit te gaan zenden, zo ging ut vorig jaar... hey wacht is ff... duz vandaag, 4>>5>>6(>>1>>2) yes misgien 2 op nl tv