main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Valomiekkoja

Discussion in 'Archive: Finland' started by DarthDuel, Nov 8, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DarthDuel

    DarthDuel Jedi Youngling

    Registered:
    Jul 30, 2003
    Mikäli joku ei tiedä, seuraavasta paikasta saa todella makeita lightsabereita, nyt myös "ultimate saber kit" josta syntyy niin Obi-Wanin OT miekka kuin myös Vaderin (itelle tulossa). Oma Graflexini on täältä peräisin ja voin vain lämpimästi suositella.

    www.buystarwarsstuff.com

    Apua miekkojen muunteluun löytyy täältä:

    www.blast-tech.com

    Olen asioinut heidänkin kanssa ja laatu on lähes päätä huimaavaa eikä postikulut pohjoiseen kotomaahan päätä huimaa.
     
  2. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Punateräinen valomiekka se vasta olisikin hieno :)
    Kukunor 2:ssahan oli jossain välissä sininen, mutta eihän se käy laatuun. Oli silläkin kyllä hintaa, en vaan muista, että kuinka paljon.
     
  3. DarthDuel

    DarthDuel Jedi Youngling

    Registered:
    Jul 30, 2003
    Kukunorissa on ollut aivan hirveän hintaisia miekkoja. Postikuluineen, tulleineen ja alveineenkin noi ulkomailta tilatut voi olla puolet halvempia. Joku muistaakseni huuto.netissä möi tuota samaa Graflexia kuin BuyStarWarsStuff hintaan 280 ? joka oli aivan tajuton! Omani maksoi kaikkineen (postikulut, tullimaksut ja alv) inan vajaa 160?. Tosin se on pelkkä kahva, en ole niin kiinnostunut noista "terälampuista".

    Mutta kyllä, punainen on the väri. Kunhan vain Vaderin miekka tuloo tänne asti niin pääsee herkuttelemaan ;-) Vaikkakin vain photoshopilla.
     
  4. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Jep, Kukunorin hintoja on jokunenkin potentiaalinen asiakas hämmästellyt. Kyllä se kahvakin olisi hyvin hieno, tuskin sillä terällä jaksaisi kovin kauaa tai usein pelleillä.. Mutta alkuun aika varmasti yksi jos toinenkin hutkii ja sytyttelee/sammuttelee valoa.
    On se niin hieno efekti :D
     
  5. Coordinator

    Coordinator Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 16, 2004
    Olishan se hienoa hankkia tollanen lazesword itselleni kaapin päälle pölyttymään.. Mutta kun noi näyttävät olevan niin hemmetin kalliita :p
     
  6. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Muuan online-tuttuni (Weenie) tekee itse noita. Kuvien ja pienen videoklipin perusteella näyttävät oikein hienoilta. Ei niiden kasaamiseen kai kovin erikoista elektroniikantuntemusta tarvita, kunhan ei väännä asioita oikosulkuun tai tee typeryyksiä, niin hyvä tulee.

    Muistaakseni yhdessä versiossa oli taskulaskimen palikoita ja niksnaks-kytkin fikkarin runkeen sullottuna. Yhtään en muista, mistä tuo ne plasmaputkensa (?) sai [face_thinking]

    Leffamaiset efektit niissä oli: terä syttyy ja sammuu ihan oikean näköisesti. Ääniä ne eivät silti päästä.
    Ellei mies ole sitten uusimpaan versioon onnistunut hankkimaan semmoistakin.

    Kun vaan jaksaisi...
     
  7. Coordinator

    Coordinator Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 16, 2004
    "Muuan online-tuttuni (Weenie) tekee itse noita."

    "Leffamaiset efektit niissä oli: terä syttyy ja sammuu."

    Mielenkiintoista.. Mistäköhän noita valosapelin teko-ohjeita saisi?
     
  8. DarthDuel

    DarthDuel Jedi Youngling

    Registered:
    Jul 30, 2003
    Coordinator, ei ne pääse pölyyntymään. Ainakin meillä kaikki näplää tota Luken ANH-miekkaa koko ajan. Ja "syyllistyn" siihen itsekin päivittäin... ;)
     
  9. Coordinator

    Coordinator Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 16, 2004
    Uskon. Meitsillä se löytäisi luultavasti paikkansa seinälläni.. Tosin saan ton valomiekkani (sinisellä terällä) vasta, kun voitan lotossa tai teen jonkun ihmeen :D(esim. hankin työpaikan)
     
  10. DarthDuel

    DarthDuel Jedi Youngling

    Registered:
    Jul 30, 2003
    Työpaikka...kuulostaa oudon tutulle... Hei hetkinen, onko se tää mesta mihin tuun joka arkiaamu klo 7:30? :eek:

    Omassani ei ole terää, se on vaan pelkkä kahva. Mutta mitä tulee terien itse tekemiseen niin jossain olen siitä tutoriaalin lukenut. En vaan muista missä.
     
  11. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Rak.ohjeet.. [face_thinking] rak.ohjeet..
    Olen minä jossain törmännyt, mutta mitään skemoja en ole nähnyt, joten tarkempi elektroninen analyysi on jäänyt vähemmälle.
    Voisinpa katsoa, jos Weensterin höpinöistä olisi jotain iloa tähän. Mikäli niitä enää löytää mistään.
    Tietysti guuggeli voi auttaa, mutta eihän sekään kaikkea löydä.
     
  12. DarthDuel

    DarthDuel Jedi Youngling

    Registered:
    Jul 30, 2003
    Täältäpä löytyy jotain ohjeistusta:

    http://boards.theforce.net/Costuming_and_Props/b10019/15796050/?21
     
  13. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Enpä löytänyt aiemmin mainitsemiani ohjeita ainakaan vielä. Jos näin teen, copypastetan tähän.
     
Thread Status:
Not open for further replies.