När jag skulle se AOTC på Royal Malmö så märkte jag att en inte särskilt smart kille hade tagit en ballong fylld med helium med sig in. Snöret var kanske två meter långt och han skulle väl vara lustig när han lät den sväva lite grann. Efter några ilskan rop bakifrån tog han ner den, men va tror ni ände sen? Jo, plötsligt ser man den röda ballongen sväva upp till taket, man såg inte ballongen på bilden men snöret, den såg man. Såg ut som en två meter rispa på duken. Det blev ett rejält liv och ballongmannen gick iväg och hämtade personalen. Efter ett tag kom dem med något som såg ut som 5-6 kvastskaft som var ihoptejpade med någon slags nål längst upp. Nu var det rätt bra stämning i salen och när killen började tränga sig in i raden började alla klappa i takt, snabbare och snabbare. Det gick inte att smälla ballongen så han snurrade pålen runt snöret och kunde därefter ta ner den till stor bejublan. Sen kunde vi alla njuta av filmen, iaf slutet EDIT: Detta hände mellan reklamen och trailern, som tur var.
hahaha lever killen fortfarande, och frågan är nu tror ni han tar med en ballong på Ep III premiären
Undrar hur han resonerade innan han gick: "Hmmm, jag kan ju inte klä ut mig till Dödsstjärnan men en ballong det blir nog bra! Åhhh vad alla kommer att gilla min fina idé!"
Hm, trodde det skulle bli fler postar här. Hur ofta händer det att en kille tar med sig en ballong när han går o ser Star Wars?
Det är ju mitt på dagen Leto, folk ligger ute och solar nu. Men visst var det kul! Nästa gång ska jag se filmen med er andra på royal. Ni verkar alltid ha så kul där.
Tyvär har Royal sommarstängt till den 26:e juni eller nåt sånt, har aldrig förstått vitsen med att stänga en bio sådär.
Hmm det låt kul det med balongen. Varför händer inget sådant när jag ser filmer. Jaja jag kanske har kraften med mig så att inget sådant hemskt händer mig. Va sa du om att Royal har sommarstängt. Hmm det låt inte bra jag som vill se AOTC på Royal. Ok ska se den där snart så det gör väl inget än men det är katastrof en bio kan inte ha sommarstängt.