Hej Här kommer en liten presentation av mig i fall någon skulle vara nyfiken eller nått. Också en möjlighet att passa på att skryta lite om mig själv Namn: Christina Bor i: Ängelholm Född: 1982 i Danmark Favoritepisod: Episode IV - Episode VI och tiden därefter Favoritfigur: R2D2 och Luke Skywalker Har gillat Star Wars sedan jag var liten. Minns dock inte så himla mycket från den tiden förutom att mina syskon brukade titta på filmerna och att jag tyckte dom var häftiga. Intresset har gått i vågor genom åren, men alltid funnits där mer eller mindre. Det väcktes till liv igen när filmerna visades i TV på 90 talet och särskilt när special edition filmerna kom. Övrigt: Är för övrigt en ganska knasig men snäll tjej (för de mesta) Gillar även LOTR, Harry Potter och Sagan om isfolket. Medeltid och historia i allmänhet ligger mig varmt om hjärtat. Älskar film i alla kategorier och hade gärna pysslat med det själv om jag haft möjliget till det. Gillar spel i de flesta former och pysslar gärna med grafisk design Bla bla bla, nog på tiden att jag kniper käft nu Ja just det.. Är näst intill besatt av Cola, Chocklad Ahlgrens Bilar och Pommes Så nu vet ni lite om mig, förhoppningsvis blir jag snart lite mer aktiv i forumet också...
En till 82:a som gillar medeltid? Obi Anne får konkurrens... Besatt av Cola är jag också. En ädel dryck. Sålänge man inte misshandlar den genom att tillsätta konstiga ämnen, såsom vanilla. En riktigt Cola skall avnjutas kall med is och citron i ett highballglas. Och självklart ska det inte vara light!
Hehe e hon elak? Du är mycket vis, du kan visst allt om colans ädla konst ahhh *springer till kylen för att hämta cola*
Förstöra cola med citrontilsats? Ja, är det så illa som Pepsi så frst¨år jag att man måste förbättra smaken. IS??? Den smälter ju och då blir colan bara utpädd ju... En riktigt go cola är en 2 liters vanlig Coca-Cola utan tillsatser i form av IS eller annat. Hälls den upp i glas luftas den lite för mycket (men det är fortfarande klart godkänt dock) ...
Jag är inte elak, inte alls, inte alls... Och det ska vara cola light citron man ska dricka, så det så!
Pepsi dricker jag väl inte heller! Riktig Cola ska det vara. Isen kyler ner Colan till den perfekta dricktemperaturen, och självklart sitter man inte så länge med sin Cola att isen hinner smälta och späda ut drycken. Citronskivan är sedan pricken över i, som ger Colan lite sting. Utan citronskiva blir det en mycket tamare Cola, som iofs är god, men saknar det där lilla extra. Man måste dock vara försiktig, för mycket citron och det blir bara surt. Damn, nu blev jag sugen på Cola och har ingen hemma.
Står fast vid vad jag sade förut.... Förstöra cola med Light, citron, Vanilla eller liknande är ju hädelse... "Två lite cola om dagen är tyvärr inte bra för magen"
Enji har förstått colans dryckeskonst. Cola ska intas med citronskiva och is. Fantastisk sommardryck som får mig att tänka på härliga semestrar (den funkar även på vintern). Is överhuvudtaget är fantastisk i läsk.