Hemsida Facebook Större lokaler i år samt frågestunder med gästerna. Klara gäster enligt deras uppdateringar på facebook. David Prowse Kane Hodder
Jag räknar med att vara där i någon form. Jag har gjort comeback på bandyplan, så risken finns att jag har match den helgen, men jag ska ändå försöka ta mig dit i alla fall en av dagarna. Rebel Legion Nordic Base kommer att fira 10-årsjubileum i samband med mässan och det vill jag gärna vara med på.
Det var väl nästan bara du som var medlem för tio år sedan, OA? Det blir tio år sedan första gången jag var utklädd i en Star Wars-kostym, och träffade folk i FanForce.
Lazenby är ju ändå Bond, även om han enligt mig är en av de sämre. Det är synd. I Hennes Majestäts hemliga tjänst har en hel del bra saker om man ser till hela Bond-kontinuitetet, men den förstörs av en hel del skräp också.
I Hennes Majestäts hemliga tjänst är en av de Bond-filmer som bättre än medel i min rankning av Bond-filmerna. Jag gillar den mycket bättre än Diamantfeber t.ex.
Vad sägs om att ha ett litet FanForce-möte i samband med mässan? Jag föreslår som tidigare år, en lunch alt. fika i Älvsjö utanför mässhallen så att de som inte har tänkt på mässan kan vara med de också?
Vad sägs om kl 13 till vänster om ingången utanför mässområdet på lördag? Edit: Jag mår inte så bra, så jag borde nog stanna hemma imorgon ändå.
Ja, jag såg dig inte. Synd. Vi var ett Endor-gäng som sprang omkring på söndagen, och fick ganska mycket frågor om vad som behövs för att göra en ERT.