main
side
curve

Skall Luke gifta sig i Episode 7?

Discussion in 'Archive: Sweden' started by MYSTIC_KNIGHT, Apr 25, 2002.

?

Skall Luke gifta sig i Episode 7?

Poll closed May 9, 2002.
  1. Ja

2 vote(s)
    16.7%
  2. Nej

10 vote(s)
    83.3%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MYSTIC_KNIGHT

MYSTIC_KNIGHT Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 19, 2002
  2. MYSTIC_KNIGHT

Registered:
    Mar 19, 2002
    Tänkte det kunde vara kul att höra lite åsikter om den saken...:)

3. Lars_Muul

Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

Registered:
    Oct 2, 2000
    GUD I HIMLEN, NEJ!!!!

4. Maladour-Fei

Maladour-Fei Jedi Knight star 5

Registered:
    Oct 17, 2000
    Därimot ska väl Han och Leia gifta sig i Episode 7. Luke måste få några filmer på sig att träffa någon! (om det nu blir Mara Jade eller inte vill jag inte uttala mig om, det blir ett bråk om vad som är Canon...)

NNnnnej... jag kan inte motså frestelsen... ...bråk om vad som är Canon och vad som är Nikon, Pentax eller Minolta.

Förlåt... kunde inte låta bli...

5. Lars_Muul

Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

Registered:
    Oct 2, 2000
    [face_laugh] ROFLMAO! [face_plain]

:)

6. wishnud

wishnud Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Oct 21, 2001
    :p

Vad är allt snack om Episode 7

7. Vargman77

Vargman77 Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 18, 2002
    nej, det tycker jag inte.. han har ju inte hunnit träffa någon brutta ännu eftersom han varit för upptagen av hjäöltelivet.. Låt killen få leva i frihetet tag till .. :)

8. SkywalkerX

SkywalkerX Jedi Youngling star 3

Registered:
    Mar 12, 2002
    Vid allt som är heligt(vad som nu är det här inne...), NEJ, NEJ och åter igen NEEEJ!!!

9. menilma

menilma Jedi Padawan star 4

Registered:
    Aug 25, 2001
    jag skulle nog faktiskt inte ha något emot ifall luke gifte sig men han borde nog skaffa sig ett förhållande först.

10. Aprentize

Aprentize Jedi Master star 4

Registered:
    Jan 15, 2002
    först får man väl fråga sig om de ska bli någon episod7, vilket jag inte tycker att de ska bli. inte av lucas iaf. om någon gör sequel trilogin efter EU böckerna e jag klart med på de, o då e ju svaret på denna frågetråden givet, men annars så nej. jag är ett stort fan av böckerna och vill inte se den tidslinjen förstörd av en massa data-animerade leksaksförsäljarknep.

11. MYSTIC_KNIGHT

Registered:
    Mar 19, 2002
    Jag har h?rt ett snack om att det skall bli en episode 7,8,9 ocks? och d? ville jag bara fr?ga om Luke skall gifta sig :)

12. Maladour-Fei

Maladour-Fei Jedi Knight star 5

Registered:
    Oct 17, 2000
    Okay, så här är det! Från början planerade Lucas att Star Wars skulle innefatta 9 filmerr. Han började spela in 4-6 eftersom de var de som var lättast att sälja till publiken (och de som han kunde göra). Under resans gång så blev det så att det som episode 7-9 skulle handla om, att Luke letar efter sin syster) råkade trilla in i 5-6 istället. Alltså finns inget underlag till orginaltanken av 7-9 längre. Det kommer inte dyka upp några fler SW filmer efter Ep 3.... that's it and that's that... :/

13. JediLynx

JediLynx Jedi Knight star 5

Registered:
    Sep 2, 2000
    Ska han gifta sig med någon så är det med mig. Men eftersom jag inte planerar att gifta mig, så ska inte han heller det. End of discussion. ;)

Thread Status:
Not open for further replies.