Undvik Expressen om ni vill vara vingklaffsfria! Tydligen har Lars Lindström på Expressen varit på en visning av filmen på Skywalker Ranch (lyllos). Han beskriver flera överraskningar och åtminstonde en MEGASPOILER. Ångrar att jag läste artikeln trots att jag inte försökt vara vingklaffsfri, den var för detaljerad.
Men vad förväntar du dig, människa? Gör aldrig, ALDRIG om det misstaget! Ursäkta om jag låter hård, jag lider trots allt med dig
Kan tänka mig det.... Jag kollade deras recensioner väldigt snabbt, bara för att se betygen. Gissa om jag blev överraskad! [face_shocked]
*Går och köper tidningarna och låser in dem i säkert förvar tills efter att premiärvisningen är över och jag själv har sett den* Råkade själv ut för en hemsk upplevelse av spoilers.. Jag var inne på en sida och så stod det en länk till "min autograf med ..." och det kunde ju vara kul att se tyckte jag och klickade och fick se en hemsk spoilerbild från Episode II.. *snyft* Min hjärnskrynklare har fått tillbringa många timmar med mig efter denna händelse...
ja såg också afton bladet o expressen. jäkligt dåligt faktiskt dom sa nya planetnamn o nya karaktärer o allt möjligt extremspoileristiskt.
anti-starwars.. Finns det såna.. *chockad* Mitt liv har fått en mening nu.. Jag skall konstruera en lightsaber (som funkar) och frälsa jorden från dessa grupperingar som inte gillar Star Wars...
Trekkers!!! Det är vad dom är! Jag kollade bara på omslaget på tidningarna och såg att filmen fått bra betyg och sedan skyndade jag mig där ifrån. Jag köpte även AOTC serien idag... Den har jag gömt under några böcker så att jag ska glöma bort den under en vecka...
Trekkers? Hatar de Star Wars? Kan man inte gilla både och? Måste jag sluta kolla på Voyager på söndagar nu som någon sorts solidaritetsgrej?
har ni inte sett filmen på det oficiella falmfilmsnätverket där SW-fansen blir tillfångatagna av trekkers. Det är bevis nog på att de är onda!
Lady_Kat du är inte ensam [viskar] jag köpte till och med Star Trek Generations för 20:- häromdan Fast mitt intresse för star tre(s)k är ytterst marginellt. Vågar inte köpa seriversionen av AOTC ännu.
Jag kollade på aftonbladet.se och expressen.se mmm håller med er att det är en fet spoiler. Tyvärr visste jag redan om det och efter köandet och allt snack ifrån min polare som läste SkywalkerX serietidning om attac of the clones visste jag det momentet. Men jag vill glömma det så oehört mycket. Trekkers är dem som är anti starwars men visst kan man vara både och men jag är enbart starwars frälst och hatar star trek.
själv blev jag inte spoilad av några av de tidningarna. jag var hemma hos en kompis, och där, i fönstret låg en StarWars tidning. vad skulle jag göra? den var ju så frestande ! jag tänkte bara bläddra igenom men hon uppmuntrade mig alltså fick jag reda på världens spoiler *snyft* det är svårt att prata om det...