main
side
curve

tjena

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Swedish_Jedi, Sep 9, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Swedish_Jedi

Swedish_Jedi Jedi Padawan star 4

Registered:
    Jul 15, 2002
    min andra topic här...jag tror jag gör som de flesta andra snackar om annat än sw här...

Någon som också e ett stort lotr fan som vill diskuttera om filmen, böckerna osv???

Gimli[face_worried]tay close to me young hobbits, there's a mighty elf-witch who's living in this forest. All that look upon here fall into her spell.
    Galadriel to frodos thoughts:
    U brin great evil here ring-bearer. Ur steps are like the doom sneaking upon us.
    Gimli:-Well, here she'll find a dwarf she wont esnare so easily i have the eyes of a hawk and the ears of a fox.
    When he look up he he see 2 arrows pointing at his face.

Ursäkta om jag har stavat det lite fel.

2. Vargman77

Vargman77 Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 18, 2002
    Det finns en "Officiell Sagan Om Ringen-tråd" där detta inlägg passar bra in...

3. Aprentize

Aprentize Jedi Master star 4

Registered:
    Jan 15, 2002
    yup. lås tråd.

4. Swedish_Jedi

Swedish_Jedi Jedi Padawan star 4

Registered:
    Jul 15, 2002
    Var??
    om det e på lotr.com så vet jag det men det är en knäpp sak med det för jag e registrerad men jag kna inte skicka in några svar

5. Quiet Queen

Quiet Queen Jedi Padawan star 4

Registered:
    Jul 9, 1999
    Nej, här på forumet! Den heter just Officiell Sagan om Ringen-tråd, den är skapad av Obi Anne och ligger på första sidan.
    Du måste kolla om det redan finns en tråd på ämnet, innan du skapar en ny! ;)

Gör en repost där, så kan vi diskutera detta med dig! :)

OA är inte uppkopplad för tillfället, men tills dess hon kan låsa denna tråd:

POSTA INTE MER PÃ… DENNA TRÃ…D!!!!

Thread Status:
Not open for further replies.