min andra topic här...jag tror jag gör som de flesta andra snackar om annat än sw här... Någon som också e ett stort lotr fan som vill diskuttera om filmen, böckerna osv??? Gimlitay close to me young hobbits, there's a mighty elf-witch who's living in this forest. All that look upon here fall into her spell. Galadriel to frodos thoughts: U brin great evil here ring-bearer. Ur steps are like the doom sneaking upon us. Gimli:-Well, here she'll find a dwarf she wont esnare so easily i have the eyes of a hawk and the ears of a fox. When he look up he he see 2 arrows pointing at his face. Ursäkta om jag har stavat det lite fel.
Var?? om det e på lotr.com så vet jag det men det är en knäpp sak med det för jag e registrerad men jag kna inte skicka in några svar
Nej, här på forumet! Den heter just Officiell Sagan om Ringen-tråd, den är skapad av Obi Anne och ligger på första sidan. Du måste kolla om det redan finns en tråd på ämnet, innan du skapar en ny! Gör en repost där, så kan vi diskutera detta med dig! OA är inte uppkopplad för tillfället, men tills dess hon kan låsa denna tråd: POSTA INTE MER PÅ DENNA TRÅD!!!!