main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Beskriv en sw-karaktär

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Rogue_Fan, Nov 22, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rogue_Fan

Rogue_Fan Jedi Master star 4

Registered:
    Oct 2, 2002
    Låtsas vara en karaktär från Star Wars, och fyll i nedanstående formulär.

Namn?:
    Smeknamn?:
    Boende?:
    Favoritprogram på tv?:
    Hur ser din musmatta ut?:
    Vad är din favoritfärg?:
    Favorittidning?:
    Värsta känslan?:
    Bästa känslan?:
    Vad gör du på helgerna?:
    Vad är det första du tänker på när du vaknar?:
    Har du någonsin dömts för ett brott?:
    Sover du med mjukisdjur?:
    Vad skulle du vilja ha för husdjur?:
    Om du skulle vara ett djur, vad skulle du vilja vara då?:
    Om du kunde träffa vem som helst, död eller levade, vem skulle det bli?:
    Favoritdrink?:
    Om du kunde få vilket jobb som helst, vad skulle det bli?:
    Om du skulle färga håret, vilken färg skulle det bli?:
    Om du skulle skaffa dig en tatuering, vad skulle det bli, och var?:
    Har du någonsin varit kär?:
    Vad har du på väggarna i ditt rum?:
    Vad finns under din säng?:
    Vad är ditt favoritnummer?:
    Säg något trevligt om personen som skickade det här till dig:
    Av de personer/varelser du skickar det här till, vem tror du kommer att strunta i att svara?:

2. Rogue_Fan

Registered:
    Oct 2, 2002
    Jag börjar, här kommer svaren från det största militära geni galaxen någonsin skådat.

Namn?: Mitth 'raw' Nuruodo
    Smeknamn?: Thrawn
    Boende?: PÃ¥ Stardestroyern Chimaera
    Favoritprogram på tv?: Olika program om konst
    Hur ser din musmatta ut?: Svart, med Imperiets logga i mitten
    Vad är din favoritfärg?: Blå eller röd, jag kan faktiskt inte bestämma mig
    Favorittidning?: Olika tidningar om konst, Art in the Galaxy är rätt bra
    Värsta känslan?: När inkompetenta underordnade inte tar ansvar för sina misstag
    Bästa känslan?: När jag hittar ett konstverk som gör att jag förstår en främmande kultur bättre
    Vad gör du på helgerna?: Gör upp planer för att störta republiken och studerar konst
    Vad är det första du tänker på när du vaknar?: Vilken planet jag ska erövra idag
    Har du någonsin dömts för ett brott?: Jag har förvisats från min hemplanet för att jag tillämpar "anfall är bästa försvar"
    Sover du med mjukisdjur?: Inga förolämpande frågor tack.
    Vad skulle du vilja ha för husdjur?: Jag har inte tid med ett husdjur
    Om du skulle vara ett djur, vad skulle du vilja vara då?: Ställer du fler förolämpande frågor kommer Rukh att öva några närstridstekniker på dig
    Om du kunde träffa vem som helst, död eller levade, vem skulle det bli?: Kejsar Palpatine
    Favoritdrink?: Correllisk whisky
    Om du kunde få vilket jobb som helst, vad skulle det bli?: Jag trivs bra med mitt nuvarande jobb
    Om du skulle färga håret, vilken färg skulle det bli?: Färga håret, varför?
    Om du skulle skaffa dig en tattuering, vad skulle det bli, och var?: Tatuering, varför?
    Har du någonsin varit kär?: Kärlek är en känsla för dårar, jag låter mitt intellekt styra
    Vad har du på väggarna i ditt rum?: Holobilder av olika konstverk
    Vad finns under din säng?: Ingenting
    Vad är ditt favoritnummer?: 1, det finns ingen plats i galaxen för den som kommer tvåa i en strid
    Säg något trevligt om personen som skickade det här till dig: Pellaeon är en mycket duglig och kompetent kapten.
    Av de personer/varelser du skickar det här till, vem tror du kommer att strunta i svara?: Rukh, han skulle aldrig avvika från sin post för något sådant här. Jag gillar livvakter jag kan lita på.

3. Obi Anne

Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

Registered:
    Nov 4, 1998
    Namn?: Eirtaé
    Smeknamn?: Rira
    Boende?: Theed, Naboo
    Favoritprogram på tv?: Kung Amros äventyr
    Hur ser din musmatta ut?: Grön med blommor på.
    Vad är din favoritfärg?: lavendel
    Favorittidning?: Naboo Times
    Värsta känslan?: när man tvingas att stå i bakgrunden hela tiden och bara hålla med Padme om allt hon säger.
    Bästa känslan?: Att springa runt på en blomsteräng och strunta i resten av världen.
    Vad gör du på helgerna?: åker hem till familjen, läser äventyrböcker och politisk teori.
    Vad är det första du tänker på när du vaknar?: varför kan jag inte sova längre
    Har du någonsin dömts för ett brott?: Jag anser att skjuta ner battledroids är helt rättfärdigat.
    Sover du med mjukisdjur?: ja, en plysh-shaak.
    Vad skulle du vilja ha för husdjur?: en nexu
    Om du skulle vara ett djur, vad skulle du vilja vara då?: fågel
    Om du kunde träffa vem som helst, död eller levade, vem skulle det bli?: Kung Amro (Naboos förste kung)
    Favoritdrink?: Cosmopolitan
    Om du kunde få vilket jobb som helst, vad skulle det bli?: drottning över Naboo
    Om du skulle färga håret, vilken färg skulle det bli?: aubergine (mörklila) men det är ganska kul att vara enda blondinen i Theed.
    Om du skulle skaffa dig en tattuering, vad skulle det bli, och var?: en svart blomma på axeln
    Har du någonsin varit kär?: nej, fast jag hade en liten förälskelse i en jättesöt kollega när jag var 13.
    Vad har du på väggarna i ditt rum?: Tavlor och tapeter från tidigare epoker i Naboos historia
    Vad finns under din säng?: ingenting, de kungliga städarna är alldeles för flitiga, men hos mina föräldrar så finns det nog en hel del damm och gamla seriemagasin.
    Vad är ditt favoritnummer?: 5
    Säg något trevligt om personen som skickade det här till dig: Rabé piggar alltid upp en genom att skicka såna här dumma, men ändå roliga tester.
    Av de personer/varelser du skickar det här till, vem tror du kommer att strunta i att svara?: Padmé är allt för upptagen med annat.

4. Rogue_Fan

Registered:
    Oct 2, 2002
    Jag sitter och har tråkigt på jobbet, så här kommer en beskrivning till...

Goddag, jag är C3PO. Eftersom jag behärskar sex millioner olika kommunikationsformer har min kollega R2-D2 bett mig översätta åt honom.

Namn?: R2-D2
    Smeknamn?: Artoo. C3PO: Jag brukar kalla honom "stupid little short-circuit" när han inte uppför sig
    Boende?: Lite överallt, jag följer med Master Luke dit han åker
    Favoritprogram på tv?: Transformers, tänk att kunna byta skepnad sådär
    Hur ser din musmatta ut?: Musmatta? jag föredrar att plugga in mig direkt i terminalerna
    Vad är din favoritfärg?: Blå
    Favorittidning?: Det nummer av Rebel Heroes där jag intervjuades.
    Värsta känslan?: Att bli svald av ett monster på Dagobah
    Bästa känslan?: C3PO: Nej, det var inte alls roligt! *klonkar till R2*
    Vad gör du på helgerna?: Micklar och förbättrar Lukes x-vinge
    Vad är det första du tänker på när du vaknar?: Var finns närmsta väggkontakt? jag måste ladda upp mig
    Har du någonsin dömts för ett brott?: Nej
    Sover du med mjukisdjur?: Räknas det att stå deaktiverad i samma rum som Master Luke sover i?
    Vad skulle du vilja ha för husdjur?: C3PO: Jag är inte ditt husdjur
    Om du skulle vara ett djur, vad skulle du vilja vara då?: Människa?
    Om du kunde träffa vem som helst, död eller levade, vem skulle det bli?: Grundaren av Industrial Automation
    Favoritdrink?: Jag gillar inte att få vätska i mig, jag rostar
    Om du kunde få vilket jobb som helst, vad skulle det bli?: C3PO: Artoo, nu har du drabbats av storhetsvansinne igen
    Om du skulle färga håret, vilken färg skulle det bli?: Jag har inget hår
    Om du skulle skaffa dig en tatuering, vad skulle det bli, och var?: Jag vill inte repa min fina metalkropp
    Har du någonsin varit kär?: Min programmering tillåter inte det
    Vad har du på väggarna i ditt rum?: Master Luke bestämmer
    Vad finns under din säng?: Jag har ingen, jag behöver ingen särskild plats för att stänga av mig för natten
    Vad är ditt favoritnummer?: C3PO: Jag förstår fyran Artoo, men jag kan inte hantera så många decimaler
    Säg något trevligt om personen som skickade det här till dig: Falcons dator är trevlig att småprata med, även om den beter sig lite underligt ibland
    Av de personer/varelser du skickar det här till, vem tror du kommer att strunta i svara?: Lando, det verkar ibland som om han inte bryr sig om droider speciellt mycket

5. Enji

Enji Jedi Grand Master star 6

Registered:
    May 14, 2002
    Hihi, varifrån kan RogueFan ha fått den här idén? ;)

Möjlig varning för NJO-spoilers!

Namn?: Jagged Fel
    Smeknamn?: Jag
    Boende?: För tillfället befinner jag mig på Borleias, men för hur länge till vet jag inte...
    Hur ser din musmatta ut?: En stjärnhimmel, och en Chiss Clawcraft som jagar en Coralskipper
    Vad är din favoritfärg?: Blå
    Favorittidning?: Clawcraft Technical Journal läser jag så ofta jag hinner
    Värsta känslan?: När jag inte vet var Jaina är
    Bästa känslan?: När jag är med Jaina *drömmande suck*
    Vad gör du på helgerna?: Brukar försöka spendera lite tid med Jaina, men med Vong i galaxen är det ibland svårt att få tid...
    Vad är det första du tänker på när du vaknar?: Vad står på dagens agenda?
    Har du någonsin dömts för ett brott?: Nej.
    Sover du med mjukisdjur?: Naturligtvis INTE. Jag är ingen baby.
    Vad skulle du vilja ha för husdjur?: Har inte tid med husdjur, vi har Vong i galaxen som jag måste koncentrera mig på!
    Om du skulle vara ett djur, vad skulle du vilja vara då?: Hmm, en hawkbat kanske. Vore kul att kunna flyga.
    Om du kunde träffa vem som helst, död eller levade, vem skulle det bli?: Vore kul att träffa Thrawn för att kolla om han verkligen var så smart som alla säger.
    Favoritdrink?: Vad som helst som inte är den där hembrända saken Jaina bjöd på häromdan.. urk!
    Om du kunde få vilket jobb som helst, vad skulle det bli?: Jag är rätt nöjd med att vara pilot.
    Om du skulle färga håret, vilken färg skulle det bli?: Jaina skulle inte gilla att jag färgade håret...
    Om du skulle skaffa dig en tatuering, vad skulle det bli, och var?: Tatuering? Jag är väl ingen Vong!
    Har du någonsin varit kär?: Varit? ÄR!
    Vad har du på väggarna i ditt rum?: En holobild på Jaina, samt lite bilder på Clawcrafts.
    Vad finns under din säng?: Damm, mestadels.
    Vad är ditt favoritnummer?: 4
    Säg något trevligt om personen som skickade det här till dig: Jaina är det bästa som hänt mig...
    Av de personer/varelser du skickar det här till, vem tror du kommer att strunta i att svara?: Kyp. Jag tror inte han riktigt gillar mig...

6. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    Eftersom jag har långtråkigt och ingenting för mig kör jag en till... säg hej till Hobbie!

Namn?: Derek Klivian
    Smeknamn?: Hobbie, The Dour One, Rogue Four... (Janson kikar in och skriker "Bugbite!")
    Boende?: Med honom *pekar på Wes*
    Favoritprogram på tv?: Jag gillar att titta på holodramas... gärna med Wynssa Starflare.
    Hur ser din musmatta ut?: Röd, med Rogue Squadrons insignia på.
    Vad är din favoritfärg?: Orange
    Favorittidning?: Läser sällan tidningar... men ibland lånar jag Wes' serietidningar och läser lite, trevlig avkoppling
    Värsta känslan?: När vi förlorat Talon Squadron... det var tungt.
    Bästa känslan?: Varje gång man kommer hem från ett uppdrag och alla överlevt.
    Vad gör du på helgerna?: Sover, tränar, försöker hålla mig undan Wes' skämt...
    Vad är det första du tänker på när du vaknar?: Å nej, redan morgon?
    Har du någonsin dömts för ett brott?: Ptja, jag antar att Imperiet inte var särskilt glada när jag hoppade av och anslöt mig till Rebellerna, men de har ju aldrig fått tag på mig... *självbelåtet leende*
    Sover du med mjukisdjur?: Nej, förutom när Wes smyger ned Lt. Kettch i min säng
    Vad skulle du vilja ha för husdjur?: Husdjur? Har nog med jobb att hålla efter den där... *pekar på Wes*
    Om du skulle vara ett djur, vad skulle du vilja vara då?: Hmmm... en wampa kanske? Så kanske Wes skulle dra sig för att utsätta mig för practical jokes *kastar en ond blick åt Jansons håll*
    Om du kunde träffa vem som helst, död eller levade, vem skulle det bli?: Hmm, vet inte...
    Favoritdrink?: Wedge har fått mig att börja gilla Whyren's Reserve mer och mer... men ett glas lomin ale är inte heller helt fel.
    Om du kunde få vilket jobb som helst, vad skulle det bli?: Är rätt nöjd med mitt jobb. Får ju flyga!
    Om du skulle färga håret, vilken färg skulle det bli?: Orange, bara för att se hur Wes reagerar...
    Om du skulle skaffa dig en tatuering, vad skulle det bli, och var?: Kanske en liten X-vinge på axeln
    Har du någonsin varit kär?: Njae. Tror inte det. Inte på riktigt... *vrider lite besvärat på sig* Nästa fråga!
    Vad har du på väggarna i ditt rum?: Inte mycket. Lite holos på vänner mest, samt en bild på min X-vinge.
    Vad finns under din säng?: Det varierar. Wes brukar lägga saker där...
    Vad är ditt favoritnummer?: 12. Betyder att vi inte förlorade nån i skvadronen idag. Och 4, mitt anropsnummer.
    Säg något trevligt om personen som skickade det här till dig: Wedge är en mycket bra befälhavare, och en bra vän.
    Av de personer/varelser du skickar det här till, vem tror du kommer att strunta i att svara?: Tycho har nog inte tid att svara på såna här frågor...

7. Pressol

Pressol Jedi Youngling

Registered:
    Nov 22, 2002
    Namn?: Salacious Crumb
    Smeknamn?: Hmmm.. Salacious Crumb
    Boende?: PÃ… magen av en fet Hut
    Favoritprogram på tv?: Tv?.. Varför titta på tv när man kan se live-avrättningar med Rancor
    Hur ser din musmatta ut?: Hmmm.. Master Jabba har dreglat ner den så den är ju alldeles gul nu
    Vad är din favoritfärg?: Grön.. Klart grön
    Favorittidning?: Jag kan inte läsa.. Å Master Jabba är inte den typen som läser högt för mig...
    Värsta känslan?: Elchocker.. Usch
    Bästa känslan?: Skadeglädje!.... Hahaha
    Vad gör du på helgerna?: Strosar runt så långt kedjan räcker
    Vad är det första du tänker på när du vaknar?: Mmmm.. Vem skall bli mat idag?
    Har du någonsin dömts för ett brott?: Nä... Men längtar
    Sover du med mjukisdjur?: Mmmm.. Master Jabba är juh rätt mjuk.... Lite porös sådär
    Vad skulle du vilja ha för husdjur?: OMvända roller.. En stor å fet Hutt
    Om du skulle vara ett djur, vad skulle du vilja vara då?: Det är jag redan
    Om du kunde träffa vem som helst, död eller levade, vem skulle det bli?: Den dära tösen som Rancor nyss spisade...
    Favoritdrink?: Corelliskt Öl
    Om du kunde få vilket jobb som helst, vad skulle det bli?: Som mattrengörare...
    Om du skulle färga håret, vilken färg skulle det bli?: Men.. Jag har juh inte så mycket hår.. Men säg svart då...
    Om du skulle skaffa dig en tatuering, vad skulle det bli, och var?: QAhaaa... En pil i pannan som pekar ner mot näbben
    Har du någonsin varit kär?: Joh.... Kanske det.. Jag gillar juh mat
    Vad har du på väggarna i ditt rum?: Tjaa.. Det är juh egentligen inte mitt rum.. Jag har juh inget egentligen.. Men.. Ja kammaren är så stor att jag ser juh inte väggarna.....
    Vad finns under din säng?: Eh.. Tjaa.. Eftersom min säg å min plats i allmänhet är vid master Jabbas sida så... Äh.. Nä.. Det får ni lista ut själva..
    Vad är ditt favoritnummer?: 456
    Säg något trevligt om personen som skickade det här till dig: Hon är söt å rar.. Å jag hoppas verkligen inte att hon åker ner under min/master Jabbas säng...... Gulp
    Av de personer/varelser du skickar det här till, vem tror du kommer att strunta i att svara?: Master Jabba

8. Rogue_Fan

Registered:
    Oct 2, 2002
    Namn?: Cheriss ke Hanadi
    Smeknamn?: Jag vet att jag ibland kallas för "Gutterfighter", men det är ingen som vågar säga det till mig
    Boende?: För tillfället på kadettskolan för piloter
    Favoritprogram på tv?: Wings på Discovery Channel
    Hur ser din musmatta ut?: Kadettskolan har republikens märke på dem
    Vad är din favoritfärg?: Himmelsblå
    Favorittidning?: New Republic Chronicles
    Värsta känslan?: När mitt hjärta krossades och jag förstod att den jag var kär i älskade en annan
    Bästa känslan?: När jag fick höra att min svindel kunde botas, och att jag hade en chans att bli pilot
    Vad gör du på helgerna?: Går på museum, besöker bibliotek och försöker lära mig så mycket som möjligt om galaxen
    Vad är det första du tänker på när du vaknar?: Hur förunderligt stor galaxen är, och hur spännande det är att ha lämnat Adumar
    Har du någonsin dömts för ett brott?: Nja, några fall av snatteri när jag var yngre
    Sover du med mjukisdjur?: Nej
    Vad skulle du vilja ha för husdjur?: Jag har inte tid med husdjur just nu
    Om du skulle vara ett djur, vad skulle du vilja vara då?: Någonting som kan flyga
    Om du kunde träffa vem som helst, död eller levade, vem skulle det bli?: Jag gillar att _träffa_ min fiender med mitt blassword ;-)
    Favoritdrink?: Tycho tyckte jag skulle prova Lomin Ale, det var jättegott
    Om du kunde få vilket jobb som helst, vad skulle det bli?: Pilot för republiken
    Om du skulle färga håret, vilken färg skulle det bli?: Jag skulle gärna göra några vita slingor i mitt svarta hår
    Om du skulle skaffa dig en tatuering, vad skulle det bli, och var?: Jag har redan en tatuering. Ett blastsword på vänstra axeln
    Har du någonsin varit kär?: Ja, men jag insåg ganska fort att han var kär i en annan
    Vad har du på väggarna i ditt rum?: En affisch på en X-vinge, jag hoppas jag får flyga en sån snart
    Vad finns under din säng?: En låda med lite olika prylar, bl.a. mitt blastsword
    Vad är ditt favoritnummer?: 7, har ingen aning om varför, jag bara gillar det
    Säg något trevligt om personen som skickade det här till dig: Hallis är en reporter som verkligen bryr sig om att rapportera sanningsenligt, hon vinklar inte reportagen bara för att få fler tittare
    Av de personer/varelser du skickar det här till, vem tror du kommer att strunta i att svara?: Wedge, jag tror han är upptagen med Iella

9. DARTHLARS

DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Mar 12, 2002
    Namn: Coleman Trebor
    Smeknamn?: Jag har inget.
    Boende?: En lägenhet i Jedi-templet på Coruscant.
    Favoritprogram på tv?: Jag tittar inte på TV. Jag brukade titta på debattprogram, men
    de har slutat gå.
    Hur ser din musmatta ut?: Det är en standard musmatta från Jedi-templet med geometriska former i en cirkel.
    Vad är din favoritfärg?: Grönt är skönt.
    Favorittidning?: Holonet news.
    Värsta känslan?: Att vara väldigt nära sitt mål, men stupa på mållinjen. Nyligen var jag mycket nära att dö efter att ha blivit skjuten i axlarna och fallit många meter och slagit mig hårt, men känslan av vad misslyckandet kan innebära är värre.
    Bästa känslan?: Att göra sitt jobb, och att göra det väl.
    Vad gör du på helgerna?: Jedi-mästare har ingen schemalagd ledighet, vi måste alltid vara
    berädda inför nästa kris. Jag tycker annars om att simma. Det är annars så torrt här i Jedi-templet, särskilt för en varelse van vid 90% luftfuktighet.
    Vad är det första du tänker på när du vaknar?: Mina sysslor.
    Har du någonsin dömts för ett brott?: Nej, vi har väldigt bra advokater. Jag har blivit oskyldigt anklagad av Jedi Watch för de mest osannolika saker, så de behövs verkligen.
    Sover du med mjukisdjur?: Nej.
    Vad skulle du vilja ha för husdjur?: En fisk från min hemplanet, Sembla.
    Om du skulle vara ett djur, vad skulle du vilja vara då?: Ett sembliskt träskmonster. Trots namnet är de vänliga vegetarianer som lever i vattenbrynet, äter och sover hela dagarna utan bekymmer, lyckligt ovetande om de oroligheter som skakar galaxen. På min hemplanet behandlas de med stor värdighet, för de tros inneha stor visdom trots att ingen Vurk eller utomsembling lyckats kommunicera med dem. Jag har en känsla av att det kanske ligger något i det ändå.
    Om du kunde träffa vem som helst, död eller levade, vem skulle det bli?: Jag skulle vilja träna ljussabel-teknik med (svårt att höra, ljud som inte är i Basic), den Jedi-mästare som utvecklade den speciella stil jag utövar.
    Favoritdrink?: Mineralvatten med rätt balans av salter. Det är svårt att få tag på här på
    Coruscant.
    Om du kunde få vilket jobb som helst, vad skulle det bli?: Jag har det bästa jobbet i världen.
    Om du skulle färga håret, vilken färg skulle det bli?: Vi Vurker är hårlösa, så det skulle vara omöjligt.
    Om du skulle skaffa dig en tatuering, vad skulle det bli, och var?: Vi har ingen tradition av kroppsutsmyckning utav något slag på min planet, förutom vid parningstid. Jag bär denna klassiska kåpa, efter traditioner från landlevande Jedi och utav respect till min mästare och min orden.
    Har du någonsin varit kär?: Nej. En Jedi får inte bli kär i någon person, utan måste visa ödmjukhet inför allt levande. Det är centralt i en Jedi's liv.
    Vad har du på väggarna i ditt rum?: Klätterväxter från min hemplanet, Sembla.
    Vad finns under din säng?: Min säng är en djup pool, där jag sover med huvudet vid vattenytan. Jag har ingenting under den, för den är nedsänkt i golvet.
    Vad är ditt favoritnummer?: 64
    Säg något trevligt om personen som skickade det här till dig: Jag vet inte vem det är, men det är trevligt med en paus från mina vanliga sysslor.
    Av de personer/varelser du skickar det här till, vem tror du kommer att strunta i att svara?: Mästare Windu. Han har för mycket att stå i nu, i och med kriget. Jag kan inte gå in mer på det.

10. The_Dark_Overlord

The_Dark_Overlord Jedi Padawan star 4

Registered:
    Apr 16, 2002

.. jadu .. d här va min karaktär .. :p

edit: eftersom tråden sa att man skulle ta sw-karaktärer så ansågs den här posten som off topic.

11. Leia_the_Princess

Leia_the_Princess Jedi Youngling

Registered:
    Nov 13, 2002
    Namn?: Rywha
    Smeknamn?: Wha
    Boende?: Coruscant
    Favoritprogram på tv?: Ser inte på tv
    Hur ser din musmatta ut?: Rund och svart
    Vad är din favoritfärg?: mörkblå
    Favorittidning?: Criminal News (Nästan bara om nya brott och nya gäng som vandaliserar, samt vilka efterlängtade som åkt fast)
    Värsta känslan?: När larmet går
    Bästa känslan?: När man precis hinner undan utan att bli upptäckt av polisen
    Vad gör du på helgerna?: Håller mig gömd eller försöker få kontakt med en bra hälare
    Vad är det första du tänker på när du vaknar?: Jag hoppas att jag inte ska åka fast idag.
    Har du någonsin dömts för ett brott?: Tappade räkning någon gång runt 200
    Sover du med mjukisdjur?: Ja, min BlasTech D-37 (man måste vara beredd)
    Vad skulle du vilja ha för husdjur?: Apödla
    Om du skulle vara ett djur, vad skulle du vilja vara då?: spindel
    Om du kunde träffa vem som helst, död eller levade, vem skulle det bli?: Jag skulle vilja träffa Kommisarie Yallitin död.
    Favoritdrink?: Har ingen speciell, men har en förkärlek till starka drinkar
    Om du kunde få vilket jobb som helst, vad skulle det bli?: General inom Imperiet
    Om du skulle färga håret, vilken färg skulle det bli?: riktigt mörkblå, nästan svart
    Om du skulle skaffa dig en tatuering, vad skulle det bli, och var?: Jag har redan en draködla tatuerad på höger sida om pannan. Men om jag vill ha en dianoga på vänstra skuldran
    Har du någonsin varit kär?: Ja, men senast var han otrogen, så jag oskadliggjorde tjejen.
    Vad har du på väggarna i ditt rum?: Efterlysningsaffischer på mig och några kumpaner
    Vad finns under din säng?: bytet från senaste kuppen
    Vad är ditt favoritnummer?: 10, antal månader jag lyckats vara fri i sträck, sedan jag började stjäla.
    Säg något trevligt om personen som skickade det här till dig: Largy, är ficktjuvarnas okrönte kung.
    Av de personer/varelser du skickar det här till, vem tror du kommer att strunta i att svara?: Derliw, han har aldrig brytt sig särskilt mycket om mig (han gillar inte att jag, som tjej, är skickligare än honom). Dessutom är han antagligen i häktet just nu.

12. JediLynx

JediLynx Jedi Knight star 5

Registered:
    Sep 2, 2000
    *ahem* Jag har en liten request... Tidigare i höst så gjorde jag (och många andra) ett test för att ta reda på vem man är i Jedi Apprentice. Jag skulle tydligen vara en karaktär vid namn Den, men eftersom jag är totalt EU-illitterat så har jag ingen aning om vem det är och ingen som jag har frågat vet heller... Så, om någon vet vem det är och känner för att göra ett lodjur glad... you know what to do. [face_blush]

Jag kan till och med tänka mig en belöning i form av muffins, för jag är ganska nyfiken. :)

13. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    Lessen Lynx, men jag har ingen aning om vem Den är, så jag kör ännu en pilot istället... ;)
    Nästa gång lovar jag att inte ta en pilot!

Namn?: Jek Porkins
    Smeknamn?: Piggy, Red Six
    Boende?: Rebellbasen på Yavin IV
    Favoritprogram på tv?: Gillar kockprogrammen på holonätet...
    Hur ser din musmatta ut?: Har ingen musmatta
    Vad är din favoritfärg?: Röd
    Favorittidning?: Allt om Mat
    Värsta känslan?: När ens vänner blir nedskjutna i strid
    Bästa känslan?: Att komma hem från ett uppdrag utan att ha förlorat några vänner
    Vad gör du på helgerna?: Vilar, tränar lite i simulatorerna, samt har det trevligt med vänner
    Vad är det första du tänker på när du vaknar?: När får vi frukost?
    Har du någonsin dömts för ett brott?: Nope.
    Sover du med mjukisdjur?: Ja, jag har en liten tygbantha... men säg det inte till nån!
    Vad skulle du vilja ha för husdjur?: Hmm... vet inte riktigt. Nåt litet och mjukt...
    Om du skulle vara ett djur, vad skulle du vilja vara då?: En nerf! Verkar vara ett skönt liv, bara gå och beta och ta det lugnt hela dagarna. Klart, man skulle ju vara en fri nerf då, vill ju inte bli mat...
    Om du kunde träffa vem som helst, död eller levade, vem skulle det bli?: Prinsessan Leia
    Favoritdrink?: Lum är gott!
    Om du kunde få vilket jobb som helst, vad skulle det bli?: Mitt drömjobb är faktiskt bartender... men jag gör större nytta som pilot.
    Om du skulle färga håret, vilken färg skulle det bli?: Grönt. Vore läckert.
    Om du skulle skaffa dig en tatuering, vad skulle det bli, och var?: En Rebellinsignia på armen!
    Har du någonsin varit kär?: Ingen kommentar
    Vad har du på väggarna i ditt rum?: Holos på vänner
    Vad finns under din säng?: En kaka som jag fått av Biggs... gömmer den där så ingen annan ska äta upp den!
    Vad är ditt favoritnummer?: 6. Mitt anropsnummer.
    Säg något trevligt om personen som skickade det här till dig: Biggs är en bra pilot och en god vän!
    Av de personer/varelser du skickar det här till, vem tror du kommer att strunta i att svara?: Ptja, Luke är nog för intresserad av att springa efter prinsessan för att ha tid med sånt här...

14. JediLynx

JediLynx Jedi Knight star 5

Registered:
    Sep 2, 2000
    (Det är ok, Enji, Rogue Fan har informerat mig om varför ingen vet vem Den är... inte så bra böcker tydligen (underdrift). ;) )

Thread Status:
Not open for further replies.