main
side
curve

De(n) næste film man kan glæde sig til...

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Jan 28, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paranorina

Paranorina Jedi Padawan star 4

Registered:
    Nov 14, 2001
    Ka I huske dengang vi lavede en liste over hvordan man sq opføre sig i biografen? Noget med "Snak om flimen... Bagefter" og "Folk der ikke er rigtige SW fans ska vie de gode pladser for dem der er" ? Vi lavede en i fælleskab i en eller anden gammel tråd der ikke havde noget med emnet at gøre, men den gik som selvandelig off-topic.
    Ga vide om vi ku finde den igen? :)

2. Krede

Krede Jedi Padawan star 4

Registered:
    Sep 20, 2000
    Apropos så var jeg inde og se Hulk idag. I havde ganske ret... den er ikke noget specielt, den første halvdel er ret ligegyldig, da man helst bare vil se Hulk smadre en masse ting. Da han så endelig bliver Hulk så er det til gengæld meget fedt! * SPOILERS AHEAD * Den scene hvor han hænger fast på Jetflyet var overdrevet fed! Det var rigtig godt lavet syntes jeg, det sugede helt i maven. Ellers så var den ret jævn.

Der sad en fyr og læste op for sin knægt et sæde længere henne, jeg lagde faktisk ikke mærke til det, for han hviskede meget lavt først efter 40 min. blev jeg klar over det, og så var det temmeligt irriterende. Men jeg kunne heldigvis flytte om på den anden side af hvor mine venner sad. Der var heldigvis kun en 20 stykker i biografen. Men det er stadig utilgiveligt at tage sådan en lille unge med ind til en film som den.

At den er 'forbudt' for børn under 12 er altså ikke kun fordi at den indeholder skræmmende scener... det er også fordi at barnet skal være gammel nok til at kunne læse underteksterne selv og forstå hvad der sker. En anden dreng som sad bag mig spurgte sin mor 2 gange (temmeligt højt) 'Hvad sker der?' og 'hvorfor gør han det?' Jeeeze!!! Hvis man ikke fatter hvad der sker så er man ikke gammel nok til at se sådan en film.

EDIT:Ka I huske dengang vi lavede en liste over hvordan man sq opføre sig i biografen? Nåh ja den var ret god!, var det ikke i denne tråd?

3. P-Nille

P-Nille Jedi Padawan star 4

Registered:
    Apr 30, 2003
    para> så er det vist nu vi skal snakke om T3 marathonen i går :D

første film jeg har set hvor det var en fordel at være en pige når man skulle på toilet i pausen.... tror ikke der var mere end 20 piger i alt der inde

4. Lord_Coras

Lord_Coras Jedi Knight star 5

Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg så Valhalla i dag. Stadig en dejlig film. :)

5. Krede

Registered:
    Sep 20, 2000
    Må man så høre, hvordan var T3 så? Er ret spændt på at høre udlægningen, for jeg har ikke særligt høje forventninger.

6. Darth-Floyd

Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Apr 5, 2003
    Okay, men så vil jeg ikke læse denne tråd foreløbig ;)

7. P-Nille

Registered:
    Apr 30, 2003
    spoiler frit så læs bare...

personligt var jeg positivt overraskelse... lidt flad i starten men slutningen var rigtig fed... og så er Terminator vist også slut for alvor med flere film

8. Krede

Registered:
    Sep 20, 2000
    Fedt, så jeg kan næsten gætte at de får forpurret CyberDynes onde planer, eller måske vinder de onde maskiner?

Men hvis de slår de onde maskiner og forpurrer deres planer om en global krig mellem mennesker og maskiner i fremtiden. Så burde John Connor jo ikke kunne existere, da hans far jo netop blev sendt tibage i tiden for at stoppe en Terminator?!?! Hvis der ikke findes Terminatorer i fremtiden, hvorfor så sende hans far tilbage?

Det er det grundlæggende plothul (eller måske genialiteten) i Terminator-filmene. Nemlig at den som rejser tilbage i tiden er dømt til at mislykkedes i sit forsøg på at ændre fremtiden. For hvis man ændrer fortiden, så ændrer fremtiden sig jo også. Hvis John Connor ikke lever i fremtiden, hvordan kan man så sende en Terminator tilbage for at dræbe ham? 'Lad os dræbe en fyr som aldrig har levet'.

Jeg er forvirret, måske skulle man bare se filmen.

9. P-Nille

Registered:
    Apr 30, 2003
    vil sige at det problem har de løst så se filmen :p

10. Krede

Registered:
    Sep 20, 2000
    Fedt, det vil jeg glæde mig til at se så!

11. Krede

Registered:
    Sep 20, 2000
  12. Mr_Mundi

Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

Registered:
    May 24, 2002
    Yeps, den havde jeg set på et andet filmsite, men den siger jo ikke så meget. Det forekommer mig i hvert fald, at jeg har set den herre før.

13. Krede

Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja den røber ikke så meget, men det er nice at se at Aragorn endelig får sit rigtige magiske kongesværd. I bogen har han det allerede da de tager afsted fra Rivendell.

14. Mr_Mundi

Registered:
    May 24, 2002
    YES, så har jeg også fået set Terminator-marathon. Og 3'eren var et fedt bekendtskab :D
    Det kunne dog godt mærkes i hovedet bagefter. :(
    - Lidt groggy -

15. Paranorina

Paranorina Jedi Padawan star 4

Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg var engang til en 12 timers filmarton, hvor vi så 6 film i træk. Det var hårdt! Og især når man så sq vente en halv time på bussen bagefter =/

16. Mr_Mundi

Registered:
    May 24, 2002
    Vel, jeg overlever jo nok, og det var jo en meget fed oplevelse. Lige bortset fra, at jeg sad ved siden af en pige, som fnisede til samtlige reklamer uden undtagelse, sad temmeligt uroligt på stolen ind i mellem og højlydt gnaskede popcorn til T3. :(

Som jeg vist har nævnt tidligere, så har jeg dog prøvet det med 3-films-marathon før - til Star Wars SE i 1997. Jeg gad dog ikke lige at snuppe de 9 forestillinger, som Imperial arrangerede til AOTC. Der er jeg stået af, så jeg nøjedes med 4.

17. P-Nille

Registered:
    Apr 30, 2003
    venter og håber på en LOTR marethon :D

det kunne jeg godt klare.. der skulle så nok være en lidt lang pause så man kunne købe mad og æde :p i en af pauserne

18. Lord_Coras

Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg håber på en Star Wars marathon i forbindelse med Eppy 3.

19. P-Nille

Registered:
    Apr 30, 2003
    ja... det er jo et krav næsten :D

20. Lord_Coras

Registered:
    Oct 26, 2001
    Kunne være godt hvis de sender 1-2 og så har premiere på 3 og fortsætter så med 4-6.

ca. 13-14 timer. :D :D

21. Krede

Registered:
    Sep 20, 2000
    Det ville altså være fedt, men så vil jeg også sidde godt! De holdt jo ep2
    marathon med 9 visninger i Imperial, så de kunne da sikkert godt lave en special Star Wars Marathon med alle 6. Så må vi lave en speciel FFDK camp udenfor Imperial når der skal sælges billetter!

22. Darth-Floyd

Registered:
    Apr 5, 2003
    ** er lidt for nysgerrig, kigger lige ind! Nej der ikke for mange T3 spoilere**

DEt der med FFDK camp udenfor Imperial, god ide, Men jeg magter bare ikke at bruge så meget tid der :( Håber jeg kan overtale en af jer til at købe EN billet til mig ;)

Edit: skulle nok have læst ordentligt, troede det var til Ep3 i ville lave camp ;) men et SW maraton er også OK med mig

23. Krede

Registered:
    Sep 20, 2000
    Det kan da godt være... hvor meget extra vil du betale for den? :p

Spøg til side, så syntes jeg at det ville være en fed ide til ep3 hvis vi rottede os sammen om at skiftes til at sidde i kø. Så skulle der gerne være en god chance for at få premiere billetter.

24. P-Nille

Registered:
    Apr 30, 2003
    fint så køber i nok også til para og jeg :p

25. Darth-Floyd

Registered:
    Apr 5, 2003
    hvor meget extra vil du betale for den

Dobbelt op :D men så blir du billethaj, og det straffes med.... Banning ;)

Men en turnusordning kunne godt komme på tale, men er der ikke noget med et begrænset antal billeter til hver ?

Thread Status:
Not open for further replies.