main
side
curve

De(n) næste film man kan glæde sig til...

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Jan 28, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mr_Mundi

Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

Registered:
    May 24, 2002
    Kl. 16, hvad tid skal du se den?

2. Darth-Floyd

Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Apr 5, 2003
    Jeg må vente til klokken 20.00.

3. Mr_Mundi

Registered:
    May 24, 2002
    PUSHER II med Mads Mikkelsen

Kære VIP medlem,

Lørdag den 25. december ? 1. juledag - har PUSHER II premiere!

Fortsættelsen til den barske fortælling om narkopusheren Franks nedtur fra 1996 er nu klar med historien om Tonny, en kriminel taber fra Amager.

BioZonen afholder snigpremiere på filmen over hele landet, - og i Odense, Århus og København vil PUSHER II?s instruktør Nicholas Winding Refn introducere sin anden film i trilogien om det nådesløse liv på vrangsiden af storby Danmark. Nicholas Winding Refn har netop afsluttet optagelserne til PUSHER III.

PUSHER II

Mandag d. 13. dec. 2004
    kl. 18.45 i BioCity Esbjerg og Grand Randers
    kl. 19.00 i BioCity Odense med introduktion af NWR

Tirsdag d. 14. dec. 2004
    kl. 18.45 i BioCity Herning
    kl. 19.00 i Palads, København med introduktion af NWR

Onsdag d. 15. dec. 2004
    kl. 18.45 i BioCity Taastrup
    kl. 19.00 i BioCity Ã…rhus med introduktion af NWR

Torsdag d. 16. dec. 2004
    Kl. 18.45 i BioCity Aalborg og BioCity Hillerød

I PUSHER II følger vi Tonny (Mads Mikkelsen), der efter 13 måneders ophold i Vestre Fængsel igen er blevet løsladt. Tonny opsøger sin far Smeden (Leif Sylvester), der er en af de mest frygtede gangstere, men som er gearet ned, og kører sit autoværksted / bileksport med hård hånd sammen med sin lillebror Røde.

Tonny får lov at komme på prøve som biltyv og låner en sofa hos barndomsvennen Ø. Tonny, Ø og de andre fra værkstedet stjæler biler om natten, som dagen efter sendes til udlandet, på bestilling fra Smeden. Tonny ønsker sin fars accept, og prøver derfor at gøre jobbet så godt så muligt. Men jo mere han prøver, jo mere foragter Smeden ham.

Virkeligheden ændrer sig, da ex-kæresten Charlotte dukker op og siger at Tonny er far til hendes barn. Famlende prøver han at involvere sig, men det er svært, da Charlotte er mest interesseret i, hvor meget han kan afdrage om måneden. Det hele kulminerer, da Tonnys gamle ven, Kusse Kurt får ham involveret i en handel, der går galt og pludselig står han med hele Kurts gæld? Som han alt for sent opdager er til den farligste gangster på Amager ? hans far!

PUSHER II er ligesom Pusher I den ægte vare. Udover Mads Mikkelsen og Leif Sylvester er der primært kun folk fra Københavns kriminelle underverden med; folk som har prøvet det hårde liv på egen krop. Det giver filmen en brutal troværdighed og autencitet, som sammen med Mads Mikkelsens fantastiske skuespilpræstation gør PUSHER II til en at årets bedste film.

Du kan læse mere om Pusher II på BioZonen.dk eller på filmens hjemmeside .

Som VIP-medlem kan du købe billetter til 50 kr. pr. styk.

Billetterne kan bestilles fra onsdag d. 1. dec. 2004 kl. 09.30 på 70 13 12 11
    Det er altså ikke muligt at bestille billetter via Biobooking.dk eller Biozonen.dk.

NB: Billetter skal afhentes senest syv dage fra bestillingsdato

Du har ikke en chance... Ta' den!

Vi elsker danske gangsterfilm!

Med venlig hilsen

Louise, Tina og Teis

BioZonen.dk

PS: Denne mail kan ikke besvares!

4. JN327

JN327 Jedi Padawan star 4

Registered:
    May 2, 2002
    Endnu mere tis.

5. P-Nille

P-Nille Jedi Padawan star 4

Registered:
    Apr 30, 2003
    jeg har så set AvP i dag og i morgen skal jeg se alexander ^___^

6. Paranorina

Paranorina Jedi Padawan star 4

Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg vil gerne ind og se Skycaptain (eller Skywalker som min kæreste først kom til at kalde den...gnæk gnæk), men det er under alt kritik at de kun sender den kl 21.30 både i Odense og Århus. Er den virkelig allerede på vej ned af plakaten igen? :(

7. Mr_Mundi

Registered:
    May 24, 2002
    Ikke en film, men lidt reklame:

Er du typen, der glæder dig, hver gang du lander på det lyserøde underholdningsfelt i Trivial Pursuit..?

Og er du typen, der mener, du ved alt om film - og gerne fortæller om det..?

Så vil du elske det nye spil for ægte filmelskere, [b]Master of Movies[/b] der sælges eksklusivt i Nordisk Film Biografer til kun 299,-

Som VIP-medlem tilbyder vi dig nu spillet til speciel klubpris på kun 249,- (spar 50,-)

Det gør vi, fordi det er oplagt, at netop folk der går meget i biffen, også kan tage hjem og lege videre, når de forlader biografens mørke!

Master of Movies kan købes i alle Nordisk Film Biografer og skal du have det til VIP-pris, skal du huske dit VIP-kort og fremvise det, når du køber spillet.

Tilbuddet gælder t.o.m. 23. december

Rigtig god fornøjelse!

P.S. Du kan også give spillet i julegave

[hr]

Nu vi er ved det - sådan af ren nysgerrighed - hvem her er medlem af biozonen og hvem er VIP-medlem i biozonen?

8. JN327

Registered:
    May 2, 2002
    Medlem, dog ikke VIP. Har opgivet efter at jeg og Nordisk Film konstant glemmer at opdatere mine besøg.

9. Mr_Mundi

Registered:
    May 24, 2002
    Så må du øve Jim. Jeg har jo fortalt dig, at de skal have et spark en gang imellem.:rolleyes:

10. JN327

Registered:
    May 2, 2002
    PÃ¥ et tidspunkt gider man ikke mere...

11. Mr_Mundi

Registered:
    May 24, 2002
    Tømmermændsbif: Store Planer

Kære VIP-medlem

Når man har store planer, glemmer man ofte de små hensyn, der betyder mest.
    Sådan går det også for den småkriminelle Willy (Thomas Bo Larsen), der for længst er holdt op med at tælle sine ophold i brummen for falske underskrifter med andre folks kreditkort. Men NU skal der andre boller på Willys livs suppedas. For indeni banker drømmen om at blive rigtig rockmusiker og et værdigt forbillede for sin 8-årige søn.

Store Planer hedder filmen - og udover Thomas Bo Larsen ses bl.a. Jimmy JØrgensen og Al Agami. Jesper Binzer fra D:A:D og Nikolaj Steen har skrevet musikken.

Lørdag den 1. januar 2005 ? Nytårsdag - inviterer BioZonen og Angel Scanbox til Tømmermændsbif, hvor vi viser komedien

Store Planer

Lørdag den 1. jan. 2005

kl. 16.00 i BioCity Hillerø;d

kl. 16.30
    i BioCity århus, Palads ? Kbh.,
    BioCity Aalborg, BioCity Taastrup,
    BioCity Herning, BioCity Esbjerg,
    Grand Randers og BioCity Odense

Willy er netop blevet løsladt fra fængslet og er fast besluttet på, at der skal klinge helt nye toner i hans liv. Han samler vennerne Svend (Henrik Noél Olesen), Flemming (Jimmy J&ørgensen) og Jo-Jo (Al Agami) og fors&øger at puste liv i deres lidt nedslidte rockband The Winstons. Der bliver for alvor skruet op for forstærkerne - og for den søde musik - da naboen og massagepigen Bettina bliver bandets nye sangerinde, og succesen anes i horisonten?

Store planer er en ny, dansk opturs-komedie med en god, solid rockbund, der går lige i maven. Kim Fupz Aakeson har smedet de vittige dialoger, og Nikolaj Steen og Jacob Binzer (D:A:D) har leveret sprutlevende hits til historien om en far, der har så store planer om et nyt liv som rockstjerne, at han glemmer alt det, der betyder mest. Med Store planer er instruktør Jesper W. (OKAY og Manden bag døren) st ærkt tilbage i komediegenren!

Du kan l æse mere om Store Planer på BioZonen.dk

Billetter til tømmermændsbif: Store Planer koster 55,- kr.

Billetterne kan bestilles fra onsdag d. 15. dec. 2004 kl.9.30 på 70 13 12 11.
    Det er altså ikke muligt at bestille billetter via Biobooking.dk eller Biozonen.dk.

Bemærk at billetter skal afhentes senest syv dage fra bestillinsdato!

Vi elsker tømmermændsfilm!
    Med venlig hilsen

Louise, Tina og Teis
    BioZonen.dk

P.S. Denne mail kan ikke besvares.

12. JN327

Registered:
    May 2, 2002
  13. Mr_Mundi

Registered:
    May 24, 2002
    11/23 11:27am - "Sikke noget tis."
    11/30 11:52am - "Endnu mere tis."
    12/14 11:54am - "Lamt."

Man må sandelig sige at du har sproget i min magt.[face_plain]

14. JN327

Registered:
    May 2, 2002
    Har du et problem med det? [face_beatup]

SÃ¥ kom med noget ordentligt. Bah. 8-}

15. Mr_Mundi

Registered:
    May 24, 2002
    Problem? Næh, egentlig ikke.[face_thinking]

Det er svært at komme med noget ordentligt, når man ikke bliver tilbudt noget:_|. I det hele taget synes jeg ikke rigtigt, at der er nogen film i sigte, som giver anledning til noget specielt.:([face_worried]

16. Darth-Floyd

Registered:
    Apr 5, 2003
    11/23 11:27am - "Sikke noget tis."
    11/30 11:52am - "Endnu mere tis."
    12/14 11:54am - "Lamt."

Man må sandelig sige at du har sproget i min magt.

Har du et problem med det?

SÃ¥ kom med noget ordentligt. Bah.

Problem? Næh, egentlig ikke.

Hmmm, nu har i fået skræmt de fleste andre væk, så nu kan i kun hakke på hinanden.... :D :p

17. Mr_Mundi

Registered:
    May 24, 2002
    Ja, man må jo tage til takke med hvad der nu er.:p

18. JN327

Registered:
    May 2, 2002
    Du er den næste det går ud over, Floyd. :D

19. Darth-Floyd

Registered:
    Apr 5, 2003
    :oops:
    Ja, men det er bare gas! Jeg kan tage det....

20. Mr_Mundi

Registered:
    May 24, 2002
    [voice_Steweart_Stardust]Det er gas - Han ka' ta' det.[/voice]

[b]Blade Maraton: 1 + 2 + 3[/b]

Kære VIP-medlem

Fredag den 7. januar får den 3. film i Blade-serien, Blade: Trinity, danmarkspremiere.
    I den anledning har BioZonen arrangeret Blade Maraton,
    hvor vi viser Blade 1+2+3 i Alborg, Århus, Odense og København.

Blade: Trinity er instrueret af David S. Goyer, der har skrevet manuskript til alle tre film i Blade-serien. Blade en af de mest dystre karakterer, man finder i Marvel Comics superhelte univers. Han er en helt i traditionel forstand som kæmper for menneskeheden, men er samtidig i konstant konflikt med sig selv. Og så er han jo ikke udelukkende en rar fyr; til tider er han decideret mean. I Blade: Trinity udråbes han af medierne til Public Enemy nr. 1 og karakteriser som sindsforvirret sociopat.
    Blade-serien adskiller også fra andre film i samme genre, fordi den foregår i noget, der ligner den "virkelige" verden. En verden, hvor vampyrer ikke er overnaturlige væsener ? men resultatet af en virus, som får ofrets krop til at ændre sig til en anden livsform.

Blade Maraton: 1 + 2 + 3

Mandag den 3. januar 2005 kl. 18.00 i BioCity Aalborg
    Tirsdag den 4. januar 2005 kl. 18.00 i BioCity Ã…rhus
    Onsdag den 5. januar 2005 kl. 18.00 i Palads, Kbh
    Torsdag den 3. januar 2005 kl. 18.00 i BioCity Odense

Cirka sluttidspunkt: kl. 0.30
    Mellem hver film vil der være en pause på ca. 15 min.

Den ikoniske vampyrjæger, Blade, er tilbage, og han skal denne gang kæmpe mod alle vampyrers stamfader ? selveste Dracula.
    I en afsidesliggende ørken er en gruppe vampyrledere ved at genopvække Dracula ? den uhyggelige skabning, som grundlagde deres race. Nu kalder han sig Drake, og han er - om muligt - endnu farligere end tidligere, da han nu kan bevæge sig frit rundt i dagslys.
    For at gøre ondt værre for Blade har vampyrlederne indledt en smædekampagne mod ham, så FBI er lige i hælene på ham. Efter en række blodige opgør med Drakes bande står Blade snart ansigt til ansigt med selveste Mørkets Fyrste, og det ultimative opgør, der kan betyde både Blades og hele menneskehedens endeligt, står for døren.

I Blade: Trinity spilles Blade igen af Wesley Snipes og Kris Kristofferson er som vanligt hans mentor Whistler. Jessica Biel spiller Whistlers datter Abigail og Ryan Reynolds ? (To fyre, en pige og et Pizzeria) spiller ex-vampyren Hannibal, som ønsker at kæmpe på Blades side.

Du kan læse mere om Blade: Trinity på BioZonen.dk eller på filmens hjemmeside

Som VIP-medlem kan du købe billetter for 110,- kr. pr. stk.

Billetterne kan bestilles fra torsdag d. 16. dec 2004 kl.9.30 på 70 13 12 11.

Fra torsdag den 23. dec. vil forestillingerne også vil tilgængelige på Biobooking.dk
    - og almindelige medlemmer vil ligeledes kunne bestille billetter på samme vilkår.

Bemærk at billetter skal afhentes senest syv dage fra bestillingsdato!

The final hunt begins!

Vi elsker film!
    Med venlig hilsen

Louise, Tina og Teis
    BioZonen.dk

P.S. Denne mail kan ikke besvares.

21. Darth-Floyd

Registered:
    Apr 5, 2003
    Nu kan jeg ikke huske hvor jeg har set det, men i løbet af ugen læste jeg at Harrison Ford alligevel ikke vil medvirke i Indiana Jones 4, han synes selv han er blevet for gammel....

Jeg er enig (i at han er for gammel), men havde nu alligevel glædet mig til at se ham med hatten og pisken en gang mere. :(

22. Mr_Mundi

Registered:
    May 24, 2002
    Det lyder da trist, men også noget underligt. Der har da hele tiden været lagt op til at han skulle spille Indy igen og der er vel også taget hensyn til hans alder rent plotmæssigt i det masunskript der er godtkendt af alle tre personer - Lucas, Spielberg og Ford?!

23. Darth-Floyd

Registered:
    Apr 5, 2003
    Det irriterer mig helt vildt at jeg ikke kan finde artiklen igen. Jeg var helt sikker på at det var i Ekstra Bladet at jeg havde læst det, men nu har jeg bladret to uger baglæns uden at finde noget :( Så det må have været i enten Se og Hør eller et andet ugeblad jeg har kigget i.

Jeg synes også selv det lød underligt, da manuskriptet netop skulle tilpasses Harrisons alder.

Men det er vist officielt at Sean Connery ikke får come back som Doktor Jones senior.

24. Mr_Mundi

Registered:
    May 24, 2002
    Tim Burton og Johnny Depp er et godt makkerpar, så jeg tror godt at vi kan glæde os til Charlie and the Chocolate Factory.

[image=http://inlandempirestrikesback.net/v-web/gallery/albums/WB05/2500Dr.jpg]

Eller måske Tim Burton?s Corpse Bride, hvor Johnny Depp jo også leverer en af stemmerne.

[image=http://inlandempirestrikesback.net/v-web/gallery/albums/WB05/CBFC_02.sized.jpg]

I mellemtiden kan man jo få en forsmag på Charlie and the Chocolate Factory med Willy Wonka and the Chocolate Factory

25. Paranorina

Paranorina Jedi Padawan star 4

Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg ser mest frem til Corpse Bride. Jeg har lidt svært ved at hype mig op til en film der er bygget over en klassisk engelsk/amerikansk børnebog, jeg aldrig nogensinde har hørt om.

Thread Status:
Not open for further replies.