main
side
curve

EP III - SPOILERVARNINGAR (innehåller ej spoilers)

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Zaphod Beeblebrox, Jun 3, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth_Shadash

Darth_Shadash Jedi Youngling star 1

Registered:
    Dec 25, 2004
    Death to all Spoilers! :D

2. Erbos

Erbos Jedi Grand Master star 3

Registered:
    May 13, 2002
    Jag va inne och kollade på Trivia sektionen på The Phantom Menace på IMDB och såg att det stod något om Episode III. Som tur vad hann jag aldrig läsa vad som stod eftersom jag scrollade upp.

3. Zaphod Beeblebrox

Zaphod Beeblebrox Jedi Padawan star 4

Registered:
    Aug 26, 1999
    Sammanfattningsposten uppdaterad

4. Erbos

Registered:
    May 13, 2002
    Vill utföra en varning då "the opening crawl" har blivit släppt. Den cirkulerar lite härvar på nätet. Så håll ögonen öppna/stängda för den. :)

5. Lars_Muul

Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

Registered:
    Oct 2, 2000
    Jag har läst den :)

Star Wars is six, two and one
    /LM

6. Obi Anne

Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

Registered:
    Nov 4, 1998
    Nästa trailer kommer den 8 mars på hyperspace. Beskrivning finns redan ute och den här lär vara mycket värre än teasern. Mycket dialog, alla huvudkaraktärer o.s.v.

Jag tänkter undvika den här trailern som pesten, och råder fler som är i ungefär spoiler-stadium som mig att göra detsamma.

7. Erbos

Registered:
    May 13, 2002
    Inga rykten om vilken/vilka filmer den kommer att visas framför? I Sverige eller utlandet.

Jag skulle tippa på Robotar när den kommer den 18/3.

8. Obi Anne

Registered:
    Nov 4, 1998
    I USA är det Robotar som är den mest troliga kandidaten, vad det blir här har jag inte hört någonting om.

9. DARTHLARS

DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Mar 12, 2002
    Jag har hört att teaser-trailern går också inför Constantine, som hade premiär i går. Tack och lov börjar den med Lucasfilm-logon och bild och ljud från tidigare filmer, så man har möjlighet att hålla för ögon och öron. (lika mycket spoilers i ljudet)

10. Mange

Mange Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Jan 11, 2003
    Är det någon som har hört om någon svensk TV-kanal kommer visa trailern under den här veckan? ZTV visade trailern för både Mörka hotet och Klonerna anfaller och jag hoppas att de gör det igen. Visserligen finns naturligtvis trailern på Hyperspace från och med fredag morgon (vår tid), men det skulle naturligtvis vara kul att se den på TV också. Om någon hör något, så skulle det vara bra om vederbörande tipsade oss övriga om detta.

11. Erbos

Registered:
    May 13, 2002
    Postern har släppts.

12. Lars_Muul

Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

Registered:
    Oct 2, 2000
    Jag har den som skrivbordsbakgrund :D

Affischer är trevliga
    /LM

13. Obi Anne

Registered:
    Nov 4, 1998
    Har man Hyperspace ska man ändå undvika photoreceptor-delen, det är bilder från OT och brukar vara ointressanta och HCSF, men för den 4 mars så finns det en undertext som gör att vet man någonting om SW kan man pussla ihop en ganska viktig ledtråd till vad som händer i ROTS. Jag tolkar det iallafall så.

14. DARTHLARS

Registered:
    Mar 12, 2002
    Det finns också äldre bilder på Photoreceptor på HS som har spoilig undertext. :(

15. emilsson

emilsson Force Ghost star 6

Registered:
    Oct 5, 1998
    Jag har sett att låtlistan till ROTS soundtrack har börjat cirkulera. Det finns en del små spoilers (den största är enligt mig titeln på spår fyra), men ingen är i närheten av Qui-Gon's noble end från TPM. Har man följt Before the Helmet och sett trailern tror jag inte låtlistan ger någon ny info. Som titlarna är skrivna är det väldigt svårt att förstå vad exakt de syftar på. Men hardcore spoiler fria gör bäst i att undvika soundtracket totalt om man vill vara säker. :)

16. DARTHLARS

Registered:
    Mar 12, 2002
    En liten bild från trailern finns på framsidan på www.aftonbladet.se .

17. Vader_Darth

Vader_Darth Jedi Youngling star 3

Registered:
    Mar 14, 2002
    Ifall ni klickar på länken de har så kommer trailern till Episode 3 att visas så akta er.

18. DARTHLARS

Registered:
    Mar 12, 2002
    En bit av trailern visades på Filmkrönikan på SVT i kväll. Akta er för reprisen i SVT2 på Måndag kl 19.30 - 20.00.

Edit: De längre intervjuerna på www.svt.se innehåller också spoilers!

19. Obi Anne

Registered:
    Nov 4, 1998
    Japp var tvungen att snabbt slänga en kudde över huvudet och börja nynna när jag kände igen byggnaden som visades först.

20. Effe

Effe Jedi Youngling star 3

Registered:
    May 8, 2002
    >Och om ni ändå vill se filkrönikan vissas bittar av trailern som första inslag under rubriken nyheter så bytt kanal i några min när skylten om nyheter kommer upp.

21. Jedigrandmaster

Jedigrandmaster Jedi Youngling star 3

Registered:
    Dec 3, 2004
    Usch, ja. Filmkrönikan skrämde mig. Jag spelade in, men försökte att bara spela in sånt som handlade om Star Wars och sådant som var från mässan. Men jag vet inte hur mycket extra jag råkade spela in efter deras smygvisning av Ep III-trailern. När jag vågade titta igen talade de i alla fall om Rocky.

22. Effe

Effe Jedi Youngling star 3

Registered:
    May 8, 2002
    Även idagens filmkrönikan förekomemr scener ur Ep III, denan gången är det nyheten om att att alla 6 filmer ska spelas in i 3D, och då förekomemr flera klipp från EP III.
    Och om man ändå vill se filmkrönikan så är det den första nyheten i delen nyheter så byt kanal då.

23. DARTHLARS

Registered:
    Mar 12, 2002
    Jag råkade se ett par filmrutor ur trailern när jag zappade förbi MTV tidigare i kväll ... :(

24. Enji

Enji Jedi Grand Master star 6

Registered:
    May 14, 2002
    Ja, nu är vi inne i fasen då det inte är lätt att vara spoilerfri... gäller att kunna snabbt blunda och titta bort och stänga av öronen när mer och mer börjar dimpa ner även i de vanliga mediakanalerna. Efter 2 april måste man se upp i leksaksaffärerna också. ;)

25. Erbos

Registered:
    May 13, 2002
    mmm. Det är väl ungefär 1 vecka innan filmen har premiär som de börjar att köra reklam på TV?

Thread Status:
Not open for further replies.