god afton mina damer och herrar. jag skulle vilja be om er upmärksamhet. har jag den? bra. *bollar lite med upmärksamheten* sådär, nu kan ni få tillbaka den igen. i övrigt vill jag medela att jag just kom ut ur duchen, som var kall. jag tänkte gå och lägga mej nu. god natt gott folk!!! *promenerar sömnigt ut ur tråden, och gnolar på bamse-melodin...*
Urg... klockan är halv tre och jag ska upp senast åtta imorgon... IRC förstör min dygnsrytm! [face_extremely_tired] Vi får se imorgon om jag kommer upp...
god morgon alla enji:senast 8..hmm klockan e 07.36 nu så du sover troligtvis idag ska det bli Handboll på idrotten...just det...ruff, knuff, ramla...och en boll
God morgon! Lycka till S_J. hoppas det inte blir du som ramlar Och jag hoppas att Enji är vaken vid det här laget
Min briljanta idé om att sova någon timma och sedan gå upp och se reprisen av 24 igår natt gick inte så bra. Jag vaknade av väckarklockan klockan 00:05, slog av den och vaknade igen strax efter 01:00. Då gick jag upp och stänge av datorn, som ni på IRC säkert märkte.. Det positiva med det här är att jag fick sova sju timmar för en gångs skull. Tyvärr innebär det också att jag måste ladda ner en episode guide och läsa mig till vad som hände mellan klockan fyra och fem...
God morgon, satte klockan på 9.20 för att ringa engelska instutitionen i Lund innan tio. Gick jag upp och ringde? Nej, låg kvar i sängen istället. Tur det, Manpower ringde och undrade om jag ville jobba extra på lördagar i Lund. Fick slingra mig ur på ett snyggt sätt.
Vaknade i morse och var extrem-förkyld. Det är inte någon höjdare... Manpower har fortfarande inte hört av sig... De ringde en gång i tisdags och sade att det var "svårt att hitta jobb" men en annan person skulle ringa mig snart.. Det var i tisdags som sagt var... *gäsp*
God morgon! Nyss uppstigen, och känner mig ganska pigg. Håller med om att irc förvränger dygnsrytmen... Must... resist...the...power...of...irc... Äh, strunt i det, jag har ju ändå inget vettigt för mig dagen efter!
Måste vara helt annorlunda på Manpower än i Malmö, hade aldrig en hel dag ledigt när jag jobbade. Gillar dem inte dig Vargmann eller vad är orsaken?
God Morgon, jag hade tänkt gå upp tidigt idag, men det lyckades jag inte med. Får nog lov att tvätta ikväll istället, för om någon timme ska jag iväg för att registrera mig på min kurs för vårterminen.
nä, Manpower är inte direkt jätteheta på att ge mig jobb... En del skulle vara nöjda med 80 % av lönen och göra ingenting men sån är inte jag.. Jag vill jobba..
Morgon på er, har jobbat natt och är helt fel i huvudet idag och sitter här och funderar på om jag överhuvudtaget kommer att bli pigg innan det är dags för att gå och lägga sig ??
Goddagens gott folk! Enji kom faktiskt upp i morse, men halvsov sen på tåget samt genom föreläsningen... well, nu har jag av nån anledning blivit pigg igen. Hade lite tråkigt, så började plita ned mina gamla SW-quiz samt pappas svar på datorn (i den händelse jag skulle tappa bort papprena). Kom på att jag lika gärna kunde lägga upp dem på nätet... så, well, här är länken om nån skulle vara intresserad. SW-quiz
Åh, det var en sån där para-ihop-ord-genom-att-dra-streck-fråga. Quiz numero två kommer upp inom en snar framtid... den som inte kan hålla sig kan ju tjuvkika här, men det är inte klart än... kommer upp bit för bit. EDIT: Nu är det klart! Puh.
titta på dessa länkar http://www.kingsofchaos.com/page.php?id=8179 http://www.kingsofchaos.com/page.php?id=8484
God morgon! Jag har precis ätit resterna av gårdagens pizza som kombinerad frukost och lunch... Jäkla irc...