jag ska bara...komma på ett bra namn till sin dator... jag har redan Albert, Herbert, Knut, Magnus, Sokrates och Will boende i mitt rum, behöver något nytt namn. hjälp mej!!!
Jag vet precis vad du ska döpa den till! Känner ni till mystikern Paracelsus? En kille som levde i början av 1500-talet och var grundare till paracelsismen, en ganska mysko lära. Nå, hans riktiga namn var, håll i er nu... badabambambam... Theophrastus Bombastus von Hohenheim! Det vore väl ett bra namn på en dator?
bra namn enji.... god morgon alla... idag:svenska läxförhör imorrn:fra prov lördag:SÖMN och dator söndag:se lördag
Gomorron!!! Idag väntar: En massa jobbande... En massa postande... Bowlingkväll på jobbet... som slutar med 3-rätters på Hard Rock Café
Morrn, kursare som spelade på en bar igår, skulle hålla mig till te öl men Neeeej Trist att man har lektion idag kl. 3 redan
Det var precis en tjej på jobbet som kom fram och frågade om jag ville fika med henne i eftermiddag... Det börjar vankas muffins baaaaanne miig!
Gamorrean! Idag har jag haft de nationella proven i Engelska, del B1 och B2(läs- och hörförståelse). Det gick bara fint, men det tar på krafterna att sitta och bli uppjagad över dem kvällen innan
Och jag ser ingen annan utväg än att hålla med, emilsson. Så här varmt och gött har det inte varit i skåne på länge nu, och solen skiner så vackert
Guten morgen meine kleine kinderen! (nej, Enji kan inte tala tyska. Hon bara hittar på lite.) Idag har det varit uuuuunderbart fint väder! Inte alls lika blåsigt som igår, då det såg fint ut men man höll på att frysa ihjäl av den usla blåsten... *huttrar* Jag råkade ut för en hemsk sak idag... satt en kort stund på bibblan efter plugget, och bredvid mig satt två tjejer med matteböcker och babblade om *rys* logaritmer! Flashbacks till gymnasiet, brrr.... Och Cobblestone, visst är det ett härligt namn? Det livade upp rejält i tragglandet av gamla vetenskapsmän och filosofer när man stötte på det...
Jag råkade ut för en hemsk sak idag... satt en kort stund på bibblan efter plugget, och bredvid mig satt två tjejer med matteböcker och babblade om *rys* logaritmer! Flashbacks till gymnasiet, brrr.... Troligen några av mina kurskamrater från "Matematik, Grundkurs 20p". Tentamen i morgon, repetition av nästan hela gymnasie-matten plus lite till, och utan "fuskiga" hjälpmedel som räknare, formelsamling eller t.om linjal. Och så har jag 40 graders feber! Det kommer att gå såå bra! (obs: ironi)
god kväll. jag har varit och bowlat, lr snarare tittat på när mina småscouter bowlade... men nu är jag hemma hos Theophrastus Bombastus igen...
*Njuter tillfälligt av att inte ha kommit fram till logaritmer än, men fasar för när den tiden kommer*
Trevlig arbetsdag idag.. var på jobbet och stämplade in 06:32 och stämplade ut 20:32... Har under denna tid haft sammanlagt 1 timmes rast... *trött*
*ger Vargman en kudde och en filt* Jag är ganska säker på att jag aldrig behövde hålla på med logaritmer och sånt.
Man börjar med att inte gå NV-programmet. Jag tror jag stötte på logaritmer hela tiden på gymnasiet.