Stoppa pressarna! Jag missade hans post helt och hållet... Okay nu tar vi det lugnt allihopa. Låt oss analysera det JW skrev: Fått kylen och frysen att fungera ??... Vet han vad han skrev eller var det bara en kul fras han hittat någonstans? Hade den något som helst samband med postsen runtomkring? Jag hittar inte det i alla fall... Jag tror att JW driver med oss!
Kan vara något med min kyl, tror nån skrev det någon sida tillbaka. Error: Only 1 kyl post per minute is allowed
God morgon Då var man pigg igen efter att ha somnat 04:40 inatt Men nu är jag pigg och vaken. Så vad ska man göra idag ? Solen skinner ute kanske ska gå en sväng så att man slipper Michonne får en gång skull eller hur Enji Nä jag kommer nog att vara inne ändå så ta det lugnt Enji Ni får ha det så trevligt återkommer senare på dagen
//Lägger undan verktygen med en belåten min. Ser sig om. Upptäcker att det gått ett antal dagar! Förhoppningsvis god eftermiddag på er... Det är verkligen mystiskt med JW...! Men han är ju ett proffessionellt busfrö!
Nej, vad nu! //Ser djupt sårad ut. Jag är väl snäll? //Bjuder Leto på en kopp choklad i ett uppenbart mutförsök.
I'm just a diversion...while the bulk of Sweden is busy wondering where I learned to speak Swedish...the Canadian Army is landing on your shores ready to take over the country.
*kastar en muffin på JW* om någon undrar varför jag gjorde så där, så var det inte för att upplysa er om att gula sidorna finns på internet!!! (error-only one old joke per minute) om ingen redan har märkt det, så är det kväll och undertecknad är väldigt trött just nu...
Ah, a war of the hockeysticks! This will be interesting... I sure hope you've learned from the first Swedish-Canadian war. We still have that old Muffin-O-Pult? that we used to throw Admiral_Thrawn60 across the atlantic with ready...
And as you see bandykullan_ has been fairly active the last days, and she can give any Canadian hockeyplayer a good match with her bandystick.
I'm more afraid of the cyber-muffins I've been reading so much about in your lovely forum. *looks around* Its actually very nice in here, cozy with the red wallpaper...very relaxing. *sits on couch* Ahhh, so nice...I might move in permanently
god morgon alla!!!!!!!!!! vädret är grått, jag ska iväg till skolan.... *kryper ner i sängen igen*
//Bjuder Leto på en bulle till chokladen, and offers JW a cup of hot cocoa and a bun to go with it! God gråmulen morgon på er, kära vänner! If JW is taking up residence, this might just prove to be a nice day after all...! And it's Friday, to boot! Någon annan som är sugen på en kopp choklad?