Godmorgen alle sammen! HÃ¥ber I har sovet godt! Jeg skal se matrix 1 & 2 i aften til forpremiere! Hvad skal I lave?
Neko försov sig idag så hon missade tåget . . . *suckar* Oh well . . . får ta nästa istället . . . För me vill till Lidköping o fira min lillebror på hans 18-årsdag.
God morgon! Kommer det någonsin att finnas en dag på SJ inte skriver något om sitt skolarbete? Och nej, helger och det kommande sommarlovet räknas inte...
Halløjsa JN327 og alle I svenskere Jeg skal sørme også ind og se Matrix 1&2 i aften/nat, måske ses vi
Oj! En Maladour! [face_shocked] Min korsett har också bara plastinlägg... men jag är rätt nöjd ändå.
Vilken färg? Välkommen tillbaka MF. Själv så ska jag se Matrix 1 och 2 imorgon först, men det är så tidigt tvåan kan ses här.
Vi har også først premiere på Matrix 2 i morgen. Men der er en speciel Matrix Marathon-visning i nat med Matrix 1 & 2 for de heldige
Min Jixkille (om än med för lite hår) is back!!!! *ger Maladour en stor kram och biter honom vänligt i nacken* Var har du varit, onde varelse! Spelat in DROM idag. Kul...ni får säkert höra Nina klaga, hon var medtvingad...undrar om hon hittade hem sedan....
Ha! Jag hittade faktiskt hem, och cyklade bara lite vilse i Vaksala... Hmm, klaga? Well... har faktiskt inte så mycket att klaga över, inspelningen gick rätt smärtfritt (förutom de jobbiga närbilderna... GAH!) Dock stirrade folk underligt på min frisyr på vägen hem. Begriper inte varför.
En MF!!!! Otroligt Själv är jag utarmad...me skolan slutar nästa tisdag! Sen är det ut på LOVLOVLOV!!! Har inte graderat nånting...Jag får flytta upp til nästa årskurs. Det räcker för mig
//casually strolls into thread Hey guys! Anyone seen loverboy around? Obi-Seven, that is. I miss my drinking buddy... He said something about hot socks over here, so I guess he's all tied up. I'll be hangning out in the bar if he decides to show up.
Billy! Hey dude! So, you've found yer way here? Nice... I'm a bit tired right now, I had to see a queen... *sigh* Bartender! A beer, please!
Thanks! *drinks beer* Whoooaaaa... what was in that beer? I feel dizzy... *looks at emilsson with puppy eyes* Pour me another one, will ya? Ya know, I had a queen today... a QUEEN! And I thought *hiccup* those handmaidens were demanding... *sighs*