God Morgon alla galningar! Hoppas allt är bra med er. Jag är piggare än vanligt, sex timmars sömn gör susen!
god morgon alla! hmm..idag ahr jag ett franska prov (eeek!) hoppas det går bra...dessutom måste det gå bra på sk provet jag ahr imorrn.
För att han är systematiskt taskig mot mig,är överdrivet cynisk på ett sätt som inte är trevligt alls och därför att han hotar att slänga ut mig hemmifrån.
God middag! Jobbar halvdag idag = bra! Skall hämta barnen på dagis och sedan bygga bilbana hela eftermiddagen (nej kanske inte men en stund i alla fall). Swow: osjysst pappa. Fast jag flyttade hemifrån redan vid 15 (eget val) och det funkar det med. Haken är ju pengar förstås. Hoppas du kan rida ut det tills du har jobb och försörjer dig själv.
Försöker...mend et är en jävla lägenhetsbrist i uppsala...särskilt hyresrätter...ska kankse prata med soc och se ifall de kan fix nå´t...
Stackars Swow... *ger hippien en kram och lovar att inte sparka honom nästa gång vi ses* (inte så mycket iaf) Nu ska jag ta en dusch.
Enligt lag NEJ.MEn jag tror inte att det är så relevant i det här fallet...hela grejen med att slänga ut någon är att man inte vill bry sig om personen mer...
Poängen är väl att din far är skyldig att behandla dig väl tills du fyller 18. Det är väl i allra högsta grad relevant ifall du går till soc. Ibland får man bara nog av sina föräldrar.
Jo,eller tills jag går ut gymnasiet vilket infaller senare...(Om ett år) Men jag får se hur det blir...Jag kan ju alltid bo på en stubbe i skogen...
Yay! Det mullrar ute! Åska! Åska! Åska! Fast det får inte åska och regna ikväll, då kan jag inte cykla ner på stan, och jag hatar att ta bus. Yup, det är Kees studentskiva ikväll som jag ska gå på.