Dyrkar sommarnätter. Det är nästan det bästa med att gå ut, när man ragglar hemåt framåt tre och det är ljumt och vackert och grönt och eftersom jag bor där jag bor går jag rakt in i soluppgången. Love it! Fluffdag. Slö. Skönt. Ska slöa lite mer och sen ska jag se Witchblade. Och äta choklad. Älskar mitt liv...
Jag är relativt populär bland äcklen (myggorna) trots att jag är kallblodig. Fluffigt...de borde äta Nina istället.
Sommaren är det bästa som finns. Inget slår värmen ochde ljumma brisarna. De varma kvälarna som är som gjorda för grillning och mys. Och så har vi ju GLASS!!! Sommaren är den tid då jag mår som bäst. jag gör roligast saker och har mer pengar framförallt. Åtminstone från Juli
Haha, jag är en sån där människa som är impopulär bland mygg. Förra sommaren fick jag två eller tre bett. Men det kan vara lite irriterande med mygg när de är många. Särskilt när de är i ens rum när man ska sova... zzzzzzz Nu ska jag grilla!
Tycker fortfarande att du ska grilla Magnus...fast då kan vi kanske inte gå på hans skiva? Hatar smådjur när jag ska sova! Och jag måste vädra innan, så det blir stora problem ibland.
Jag gick å la mig klockan tolv.....6.30 vaknade jag jättevarm och pigg dessutom. Nästan så man blir arg ju...
God Morgon! Idag är det halvdag och jag är rätt glad på grund av det. Har dock en massa saker på jobbet som strular som jag måste fixa fortare än kvickt! Lite småjobbigt, men det är väl bara att bita ihopp och överleva dagen!
G´morgon 6:30 !! Gissa var jag var då Vadå halv dag det är ingen afton idag därför ska det vara full arbetsdag. Ikväll är det bartömning. De brukar alltid vara roliga.
Tja, bartömning klingar ju fint i alla fall! Du får säkert kul! Jo men visst ska det väl vara halvdag? Jag brukar resonera så här: När GE Capital ger sina arbetare ledigt en eftermiddag så måste det vara för att det är LAG på det! (those greedy bastards) God Morgon på dig med Cobble!
Morron, grr, blev väckt nio av morsan som ringde. Undrade om jag hade sökt henne igår men jag orkade inte snacka med henne så jag ljög och sa nä. Verkar bli en till fin dag idag, tror jag ska sola ryggen så jag kan få en jämn solbränna i år.
Gamorrean! Solen skiner och Enji är på promenadhumör. Få se om jag kan övertala pappa att åka till nåt trevligt ställe och promenera lite.
Mm, tror jag ska ner till Lejonet och Björnen och köpa lyxglass, men det kommer säkert vara jättekö.