Jobbigt, Berg, men bra jobbat ändå! Hoppas ni hade kul trots allt. Maladour, du kommer ALLTID vara min Jix-kille...någon gång ska jag låsa in dig i ett skjul, odla ditt hår och tvinga dig att äta anabola och lyfta skrot...sen så! Geleorm....ew? Haft kul, varit väldgit cool agent och fått en arme småungar attackera Den patetiska ondskan Mr. Torsdag. Bra dag!
Det var inte så geléigt det där djuret... Kee har tendenser till att bli ett fall i CSI ser jag. Sen ser det även ut som om hon platsar i Arkiv X eller kanske mer i en David Lynch- film
Ingen som kan spanska? Det där djuret ser ut som en val.. och längre ned på sidan får man se en bild på just .. en val. :/
Det fanns lite på cnn's hemsida. Dom vet tydligen inte så noga än. Vi får se... Nu ska jag vara redig och träna lite innan jag återfaller i att alta mig en hel dag till.
God morgon! Precis som Sithspawn sa så berättade de på radion i morse att de identifierat geléklumpsmonstret som en jättebläckfisk... jag blev lite besviken. Jag hade hoppats på att det var just ett geléklumpsmonster... Oh! Inlåst i Kees skjul är inte så illa...
God morgon! Ja, jag blev också lite besviken på att monstret inte var en ny art eller muterat monster från Tjernobyl. Fast å andra sidan har dom tydligen inte sett en sådan här jättebläckfisk sedan 1896. Det är ju lite coolt att något så stort kan leva på jorden utan att siktas av människor på över hundra år. Undrar hur många sådana det finns?
Det här påminner mig om ett spel: Mr. Driller: Där håller staden på att invaderas av olikfärgade geléblobbar som man måste borra sig igenom för att rädda världen.... aum... bra spelidé eller hur?
Ja, verkligen... men i det här spelet så går det... fast de imploderar när man borrar på dem... brukar gelé göra det eller tog speltilverkarna sig lite frihet där? Jag vet inte för jag har aldrig borrat i onda, färgglada geléblobbar...
Hey... som ivrig motståndare mot all form av tortyr motsätter jag mig detta. Frihet åt geleblobbarna!
Excuse me? Och vad vet du om det? Geléblobbar kanske kan känna smärta, men inte skrika så vi hör... nu ska vi inte vara elaka mot dem. Geléblobbar har också känslor! Var inte oroliga små (och stora) blobbar, Enji, geléblobbarnas beskyddare, ska skydda er från otäcka torterare med borrar!
Vad är det för poäng att tortera saker som inte skriker? Då är det väl inget kul? Drömmer Malin om Den Patetiska Ondskan...hm, now that's scary...This girl needs therapy! Som om nån missat det... Maladour, mitt skjul är fantastiskt!
Jag tror det är en mycket god idé, kära medmumie. Du är skadad. Doktor Enji ordinerar en natts god sömn samt en läsning av Shakespeares Macbeth.
Hela Mcbeth? inte mycket sömn i såna fall... Ja det var väl tyiskt at det bara var en tråkig bläckfisk...Jag hade hoppats på nån form av sjö-mammu eler nåt. Tänk om dom kom på att alla gamla djurarter egentligen aldrig dog ut utan bara blev vattendjur istället. Det började inte alls i havet. Det började på land och när djuren fick nog klev dom ner!