Neko är glad! Igår var hon o skrev under på nytt hyres- kontrakt. Den 1/10 får hon nycklar till en lgh som endast är 6-7min gångväg från garaget. Wee! PS. Är förresten en mkt fin lgh. Med öppen spis.
Har sett bilder från Nekos nya lägenhet... den är jättefin! Och den öppna spisen är ett kapitel i sig, mycket udda, mycket häftig!
Te hjälpte inte.... kanske ska man dricka mer. Men ikväll är det tekken och risk turnering. Jag utser mig själv som segrare i tekken och jumbo i risk. För övrigt blir showen svinbra.
Grattis Neko! Jag tycker iofs inte om öppna spisar men så länge du är glad är ju allt bra. Värst vad alla var sjuka, då...själv skulle jag inte ha något emot en ordentlig förkylning right now. *rynkar pannan* Eller nej, det vill jag inte, det är ju nOO-festival nu i helgen! Jag hatar mitt jobb. Tyck synd om mig. Fast å andra sidan, jag får ju pengar. *funderar* Okej, tyck synd om mig som är så väldigt förtjust i pengar att jag måste ta ett jobb jag hatar. *nöjd med sig själv*
För att hon sparkar folk som inte tycker synd om henne? I helgen är det nOO-festival ja... ni måste heja på mig och Kee!
jag kan väl heja på er. tror inte att det gör någon skillnad, men jag hejar ändå. är mkt skoltrött. men men, bara en termin kvar, sen blir det jullov. då är det förhoppningsvis vinter, då kan jag ha mantel...
Urk, nu känns det att man ska ha en liten tenta på fredag, plus att vi ska börja projektarbetet som ska hålla på fram till januari. Måste plugga kemi nu.
Köpte lite nya skivor idag... Beställde tre stycken "Blackmoores Night" från nätet häromdagen och köpte sedan en till idag.. Nu saknar jag bara 1 av deras skivor... Blackmoores Night är Ritchie Blackmore från "Deep Purple" och "Rainbow" som tillsammans med sin fru Candice Night spelar musik (mesta av musiken är lugn, akustisk och medeltidsinspirerad)
Behöver man verkligen civilingenjörs titel för att jobba tekniskt (typ sköta projektorn / pop-cornmaskinen o.s.v.) på en biograf?
Den var skoj första gången jag hörde den Om du nu vill veta så handlar det om bioprocesser, genteknik, immunförsvar, livsmedelshantering och en del grejer till antar jag. Har precis lärt mig placera de 36 första grundämnen i periodiska systemet, varför man måste kunna det i huvudet begriper jag inte.
Förstod med att den inte var ny men går man upp 05.00 på morgonen är man så trött så man inte kan undvika de låga nivåerna på skämt... *Ber om ursäkt*
Leto: Anledningen att du inte begriper det är för att det är totalt onödigt. Du kommer alltid att ha ett periodiskt system till hands i arbetslivet om du vet att du behöver det. Är det inte en väldigt svår utbildning att komma in på?
för tillfället ubildar jag mig till ekonom..går i en inriktning som inte finns någon annanstans i nkg..IT-Ekonomi...vi läser de normala ekonomiprogramen plus att vårt projektarbete blir något som kallas fadderföretag(man reser ut till det någon gång i månaden och samlar info..vi sak avsluta 2 med en powerpoint presentation)... EDIT: Glömde det vanliga: GOD MORGON ALLA.... imorrn e det dags för ett trevligt tal..första lektionen idag blir skön...sak abra sitta och titta på en dokumentär om huliganer
god morgon. idag är jag trött. jag borde ha gått och lagt mig tidigt igår, men inte blev det så, jag var uppe och pratade i telefon istället. dumt. speciellt då jag red igår. vi hoppade. det var kul, dock är jag lite sur på en människa där som tycker att det roligaste med att vara i stallet är att klaga på hur de andra rider och prata om hur duktig hon själv är. *suck* men det var roligt att rida, jag red Henry. han gillade att hoppa lite, men han var inte lika förtjust i att göra halt tre galoppsprång efter skuttet. han har en så underbar färg, henry, en djupröd fuxfärg som glänser i mässing. han är vacker den farbrorn.
Ooh, jag som ÄLSKAR mörka glänsande fuxar! Jag har nog lite konstig "smak" när det gäller favorithästar, i stort sett alla mina har varit mörka svettfuxar som bits. Utom Tummelisa, hon sparkades också... Fast Zandra var också fin. En underbar guldaktig bork... *börjar drömma om sina gamla favorithästar, varav de flesta tyvärr är döda nu*
Varför har jag överhuvudtraget loggat in? För att jag har tråkigt och inget å göra. Har tre timmar hål mellan klasser. Sen ska jag kolla upp någtra datum som man fick höra att man skulle ha koll på igår.
bum-bum-bum. jag har tråkit. datorn segar. funderar på att busringa till alla jag känner. men det är nog ingen bra idé. det spelas dålig musik. kullerstenen lider.