jag har ätit pannkakor ikväll. det var mkt gott. kvällen ska för omväxlings skull spenderas framför datorn med nonsens-tv i bakgrunden. men jag gillar det. jag gick från hornstull till sthlm östra i fel skor idag. dessutom har jag träningsvärk från ridningen igår. så jag har lite ont i benen...
Ikväll klockan 01:45 kommer UHF på kanal 4 för alla "Weird-Al" Yankovich freaks så som mig själv. Kanske inte den bästa filmen men ändå en film med "Weird-Al"...
God Morgon, väldigt sen god morgon men ja kom precis hem från Lund och lite nollelekar. Sith: Vet inte om den var så svår att komma in på, hade 15.5 eller nåt i slutbetyg och 1.6 på högskoleprovet.
Usch, har redan haft en föreläsning och ska tillbaka och hålla på hela eftermiddagen snart igen. Ska försöka hinna sy lite innan dess bara. Hmm, undrar om jag ska skapa en socka nu när jag har börjat studera arkeologi.
Hörru OA, det är inte tillåtet att ha mer än tre . God morgon! ska upp till skolan och diskutera exjobb. Har fortfarande inte riktigt kommit på vad jag ska göra.
Morsning, föreläsning imorse med en snubbe som i profil ser precis ut som Paul Lassiter i Spin City och rakt framifrån som Dan Aykroyd. Han är dock en väldigt bra föreläsare och bemästrar den där bittra, akademiska humorn.
okey...jag arh en rolig dag framför mig nu..ska se på fotr i skolan(lyckos mig) sedan ahr jag språk ochs edan hem..jaga rh hittills klarat mig genom 1 tal och 1 prov
Aww, en sån söt liten arkeologsocka... Hmm, golvläggaren skulle komma idag och lägga klart golvet, men han har inte kommit eller hört av sig... han har säkert glömt det.
En ordvitssocka. Trevligt! Skolan...mycket väntande. Man är ju sådär uplagd för herr-baletten klockan ett...Men jags kutar efter det iaf.
Sweet socka! Jag har förgäves försökt få tag på Den Patetiska Ondskan i två dar nu - var KAN han vara? *surar*
Han är väl upptagen med sin nya flickvän. Bio ikväll, var länge sen. Soligt ute, man kanske borde gå ut?
Exjobb bestämt. Har träffat skolhandledare som verkade riktigt vettig. Allt är alltså extremt bra med den lilla emilsson . Att jag sedan förtränger de där 60 sidorna jag ska läsa tills imorgon är en annan sak.
Sådärja, då ska man plugga sista biten inför DUGGAN imorrn, en massa nomeklatur som man ska kunna till tentan. Känns så onödigt då man alltid kommer ha en lista med dem grejerna man ska kunna.
god kväll. idag har jag varit i skolan, ovanligt trevligt. ritade en drake som håller en riddare över ett stup, och det står "varning för draken" i ena hörnet. den ska sitta på min dörr. då kan jag skylla på den när inga prinsar kommer mitt i natten
tur för dig emilsson...jag har däremot uppåt 8 timmar kvar tillh elg..sedan sak jags ticka till Linköping under Lördagen
Morrn, tillbaka från tentan som gick rätt så bra faktiskt. Skönt att det var det enda vi hade idag, känns lite ovant med hela dagen ledig nu. Kanske konsert med the Vue ikväll och nu tror jag att jag ska ut och leta efter en cykel till Lund.
*gäsp* Tillbaka från Stockholm nu, såg Pirates of the Caribbean och sov sen över hos pappa på Värmdö... måste upp tidigt för att få åka med pappa till stan... nå, hemma i Uppsala nu. Ska vila lite, sen fixa en del saker. Måste skaffa färg och börja måla taket i mammas sovrum.