Erbos, jag vet inte. Jag köade från fredagen, och de som köade längst i Råsunda hade väl köat nån vecka när jag kom, men jag gissar att det fanns folk på Medborgarplatsen eller så som köat mycket längre... Lussebulledeg är gott. Mmmm. Nu ska jag koka kola.
Imorrn bitti har jag tenta i analys i en dimension, kommer behöva tur så håll tummarna. Kommer behöva all tur i världen på denna...
Tack, gick inte lika dåligt som förra gången. Nu har jag iaf svar på fem uppgifter men en del är nog helt fel. Viktig läxa, installera inte nya spel under tentaveckan
We have now dumped ze perky rä. We are having a wonderful party. Legolas springer med fanor. Elrond rullar på stranden. Malin tycker vi ska sluta.
Så nu sticker jag snart till bion och ser en viss film, Finding Nemo SKa in om apoteket och köpa Ipren, ska se om det hjälper mot mitt knä. Har börjat värka igen om jag håller det stilla mer än en kvart. Eftersom filmen är 3 och 20 så kan det bli lite smärtsamt, hoppas att filmen tar bort uppmärksamheten från knät. EDIT: Iprentabletterna hjälpte, efter en 20-30 minuter. Har nog aldrig varit med om så mycket reklam och trailers innan en film. Så hade Canal+ ett litet jippo med några trummare för att lotta ut godis läsk mellan trailers och filmen. Fast det var ju mer trailers efter det så klart.
Jag är trött och fryser, tentan gick nog faktiskt bättre än jag hade trott efter natten, Falu BS - Sirius var däremot en ganska tråkig bandymatch.
Föräldrarna kommer halv nio imorrn och hämtar upp mig och sen bär det iväg mot Kastrup och Rom. Ska bli kul att hälsa på syrran igen, bra när man bara träffas några gånger om året faktiskt. God Jul på er alla!
Det senaste dygnet har jag sovit 20 timmar ... Jag måste ha varit väldigt trött på RotK-kvällen. Det enda jag kommer ihåg är filmen och fotoblixtar. Allt jobb var inte värt det. Meningen var ju att man skulle haft roligt också. hmm.. jag har fortfarande lim i skägget ...
Ha det bra Leto och hoppas du får det trevligt. För övrigt kan jag avslöja att mina ögon blöder just nu efter att mer eller mindre varit öppna sedan den 16:e Så kan det gå när man ser på en viss film alltför många ggr.
Pust, sista föreläsningen idag, bara helgen kvar och sen hem till den norrländska obygden på måndag. Problemet blir bara att jag måste stiga upp kl. 5, för att hinna till tåget, hur nu det ska gå till. Har blivit rätt trött på regnet, ska bli skönt med lite snö för en gångs skull.
hej folk! jag älskar att handla presenter åt mina kusiner. jag, mina syskon och vår mamma åker till barnens handelsbod och sätter sprätt på pengar men jag är så sugen på lakris!
Jag vill ha julgranskulorna som är ad holders till den här bannern... De vore så roliga att ha i granen... skulle väl dock driva mamma till vansinne! Köpte precis julgran, snyggaste granen i stan, såklart.
Köpa gran?! Pfft! Själv sågade man ju ner en . (en av fördelarna när man har en mamma på landet är att man kan ta granar på sin egen mark i naturen)
Hehe, enklare här att köpa... man SKULLE ju såklart kunna kuta ut i skogen här intill, men det är inte tillåtet och det är dessutom mycket jobbigare
en annan har ju en nyhuggen gran från hälsinglands djupa skogar som morfar tagit ner. det är praktiskt att ha en gammal gård med tillhörande mark ibland jag steg upp klockan 7 idag, och det är helt underbart! jag har fått så mycket gjort! *kastar längtansfulla blickar på det nyinhandlade tyget till en fin medeltidsklänning* nu julstädar jag i mitt rum och lyssnar på walkers in a winter wonderland
Hehehe, har just sett vad min systerson får i julklapp av min andra syster. Och som moster har man ju som plikt att testa allt så att det inte finns några skaderisker innan ett litet barn får leka med sina presenter. Han får en såndär bilbana som jag alltid ville ha när jag var liten.
Snart fixat alla presenter !!! Jappz är ute i sista sekunden, men va fÄÄÄn det är väl skönt Snön den ramla igår men fÄÄÄn den är borta var för över nollan så det la sig inte. Men nu är det under noll och kallt som bara den. Snart dax att vräka i sig all jkla julmat etc.