Så, hemma igen från Roskilde. Det var gyttjigt, riktigt gyttjigt men skoj ändå. Iggy, Pixies ocg Franz Ferdinand smällde nog högst. Nu ska ja bara bestämma mig om jag ska sjuka mig imorrn eller inte.
Inget alls, sa lange de inte ar buskiga! Jag tycker inte alls om buskiga polisonger. Men ar det valansade sa ar de helt okej. Forsokte se pa nyheterna idag, men de pratade bara om Big Brother och rattegangen mot Saddam Hussein. Roligare kan man ha. *atergar till The Drawing of the Three*
De får inte vara för stora heller. Fast det beror iofs också på personen... somliga kan ha polisonger, andra ser bara fåniga ut i dem. Jag vill ha en hatt. En härligt bullig 20-talshatt. *suckar drömmande*
Jag vill att det ska bli Fredag så att jag kan få åka till Stockholm. Just nu går tiden på tok för sakta. Jag VILLLLLLLLLLLLLL till Stockholm NUUUUUUUUUUU
Enji, jag har en 20-talshatt, som jag sydde i fyran när systrarna Elliot var väldigt populära, dessvärre kan jag inte säga att jag hade ett vidare sinne för färger och mönster (den är turkos med abstrakta rosa och gula blommor) men jag funderar på att sprätta upp den så att jag kan kopiera delarna och sy en ny hatt, i bättre färger.
Försöker bota min abstinens över olika saker, kanske behöver lägga mig i ett badkar fullt av kallt vatten och isbitar. Idag är det sol och värme i Linköping och det känns mycket trevligt, hoppas det blir lika bra väder resten av veckan också.
Sol och fint här i Uppsala också, mycket trevligt. Borde ta mig ner på stan och hämta ut lite serier åt Kee, men mamma har snott vår enda cykel (min kära Windu är stulen och Falken är hos polisen...) och jag orkar inte gå.
Jobbat idag och lyssnar nu på Scissor Sisters cd, en av de bästa konserterna på Roskilde faktiskt, anade inte att de skulle va så bra live. Ikväll är det match, länge sen jag såg MFF, hoppas det går bra.
Är det någon som kan avslöja varför jag har svarta kläder på mig när det är varmt och soligt ute ?? Det blir ganska varmt. Kul att du hade det bra på Roskilde, Leto. *sätter mig på min flygande matta och siktar in mig på att åka förbi Enji och ge henne lift dit hon vill*
Whoho, flygande matta måste vara skoj att åka! Fast kanske lite svårt att hitta nånstans att hålla i sig... man får greppa kanterna hårt så man inte trillar av.
Om du vågar kan du ju alltid hålla i en liten elak sith lord. Annars finns det gott om andra ställen där du kan hålla dig i. En minibar står också till passagerarnas förfogande så det är bara att hålla i sig så tar jag dig dit du vill. Vart vill du åka först ??
hehehehe det skulle du bra gärna vilja veta va ?? Kom igen nu Leto, alla har en liten sockersöt ewok inom sig så det handlar helt enkel bara om hur man tar fram sin inre ewok.
Hehe... En flygande matta med en minibar? Det låter bra... Nu ska jag lyssna på Pink Floyd och läsa igenom mina X-wing-serier.
Min ewok måste vara på permanent semester isåfall, haft ont i ryggen hela dan idag. Ringde mamma och påminnde henne att hon lovat mig ett besök till hennes naprapat.
Jag ska åka till Stockholm idag. Återkommer imorgon. Fast jag hoppas vädret blir bättre än så här..
Åker också till Stockholm nu, dock inte tillsammans med Malin... Ska hälsa på min far och hjälpa till att sitta barnvakt åt hans sambos dotterdotter, en jättesöt liten tjej på tre år, som är jätteblyg (det tog några månader innan jag fick krama henne...) och kallar mig för Mia.
Ett tips Enji: min treåring gillar Jabba the Hutt! Särskilt att säga - Jabba the Hutt, stup i kvarten är roligt.
Kanske skall tillägga att han naturligtvis inte sett filmerna ännu, bara fått titta i böckerna och på omslagen...
Muahaha, jag ska indoktrinera det stackars barnet... kan tilläggas att hennes föräldrar är såna där konstiga personer som inte gillar Star Wars (hennes mamma visste inte ens vad det VAR när jag sa att jag var intresserad av det!!!!!), så där lär det inte finnas nåt hopp. Hmm. *börjar planera*
*petar pa Nina* Jag tycker du ska hamta mina serier forst, leka med sma barn sedan. Trots allt kan serierna ruttna, eller bli stulna! Inatt blev jag jagade av Johanna, som genomforde ondskefulla tester pa sota sma djur. Malin och Johannas moster fick radda mig. Det var en mycket skrammande upplevelse att bli raddade av MALIN! Har bara blaser det, for ovrigt. Sommaren har blast bort alldeles, och bara faren ar kvar.