Johanna darling! Du ANAR inte hur jobbigt det var att städa igår kväll! Jag är DÖD!!! *kramar Johanna* Snart ska jag pallra mig ner på lördagsfika på väg till biblioteket...
Klart vi gör det SithLord-Mixo Nu vill jag bara att det ska bli kväll så fort som möjligt. Vargman: Trevligt, att det kommer bilder alltså. Skulle vara kul att se er utrustning/kläder/vapen/miljön och så vidare. Får hoppas det misstaget med vapnet inte upprepas till nästa gång.
Vad händer ikväll, SLL? Själv ska jag softa ikväll med en bra bok, lite härlig musik och kanske nåt gott också.
http://MG-bilder.color.nu/ Där finns några bilder en bild på mig med fackla i högersidan av blden innehåller för övrigt Aprentize (som alv), en annan som var med i vårt gäng i lajvet, Flugan som rövare samt Argonath (som har 1 post eller två här) som soldat likt mig
Äntligen! Denna stressiga vecka är över. De närmaste veckorna blir slöa fram till 27/9 då tentaperioden kommer. Nu ska jag slappa, njuta av bra musik och drömma. För övrigt bor numer CD-delen av min Depeche Mode-samling i ett sånt här skåp.
Gee thanks everyone I am so cool and i love the fact that you all think so also. We are brothers and sisters in arms
God kväll! Jag vill vara med. det här är första posten på den svensktalande delen. kul att det finns en del svenskar här.
Vad är detta? ingen hyfs på er kära med FFS:are? Välkommen hit dennis.. Kastar den virtuella välkomstmuffinsen till Dennis. Kastar även en virtuell födelsedagsmuffin till neko
Välkommen hit Dennis! *ger Dennis en stor välkomstchokladmuffin och en sushiöl* Hoppas du skall trivas i detta glada sällskap... så, hur hittade du hit? Ser att du postat en del i 3SA... läskigt forum för en spoilerfri sak som mig. Jag ska sova, jag är trött och har gjort av med pengar idag. Men det var det värt...
Grattis Neko! .. och förresten, fyllde inte Aprentize/Mini i går? I så fall, Grattis Aprentize också!
Hoppsan, har vi missat födelsedagar? Isf, GRATTIS Mini och Neko! *blåser i papptrumpeten och dekorerar tråden med ballonger* En tårta! Vi måste ha en tårta! [image=http://www.knightsounds.com/content/crash-images/aa_gr_cake_8588_copy.jpg]
Tackar. Jag har hängt på theforce.net i snart fem år men har aldrig tagit mig tid att gå med i forumet. Men nu jäklar!
*smiter in, duckar undan från de hemska ballongerna o tar lite tårta* mumsigt! tack att ni kom ihåg mig
Tror jag håller på att få hjärnblödning av min studier. Känns verkligen som att vi är inne på sådant som är överkurs nu. Vargman: tack för länken, det ser ut att ha varit ett riktigt trevligt lajv.
hej folk! idag har vi ägnat oss åt keramik hela dagen. jag förstår inte riktigt hur jag ska kunna få några betyg, men det är roligt att gå på folkhögskola jag försökte först att dreja, men det blev bara pankaka... så jag och Anna ägnade resten av dagen åt att göra ett luciatåg(det är aldrig för tidigt för julpyssel). Vi gjorde Chewie som lucia, en nedfrusen Han, Leia, Luke, R2D2, C3PO, Vader, en jawa och två ewoker som tärnor o dyl. jag hoppas bara att de överlever brännugnen! dessutom har jag haft ett väldigt ivrigt samtal med min klassföreståndare om Padmés klänningar, och hon tyckte definitivt att vi borde ha SW-visning med projektorn några kvällar i rad Snart ska vi äta(man äter jämt här) och sedan ska vi gå till vingåker. vi var där igår, och träffade en jättefin helvit katt som följde efter oss tillbaka till kjesäter, och den har inte gått sin väg ännu. han är inte märkt och inte kastrerad, så vi misstänker att det är en sommarkatt, men vi ska ändå sätta upp lappar om det är någon som saknar den.
Vad tråkiga en del människor kan vara. Nu när man verkligen har tid att sitta online lite och försöka vara social så är det ingen av dom andra som har tid. Och så har dom mage att emellanåt gnälla om hur tråkig JAG är som aldrig är online. *grrrrrrr* *SLL blir antisocial och egoistisk och hittar på något annat istället*
Cob, du verkar ha hittat en riktig drömskola! Jag har köpt kurslitteratur idag. Blä. Mycket pengar... nu ska jag sätta mig och läsa om egeisk konst. Om mindre än en månad åker jag till Paris! Weee!