tebax efter en sista teaterföreställning... Gick rätt okej... blev "lite" full sen eftersom de var sista föreställningen och de andra ville bjuda mig eftersom jag skulle hoppa av gruppen nu... Nåja.. återkommer nog med mer intelligenta inlägg när jag inte e lika full o trött... Ha det gött alla...
godmorgon alla! det här med att gå i skolan är inte bra för mig. jag kan numera inte sova längre än till 7, även om jag gick och la mig halv 2. så nu sitter jag och lyssnar på alice cooper och planerar dagens IKEA-besök.
Jag har snöat in på att vakna 10.20 oavsett hur sent jag än lägger mig. Idag blir det lunch hos moster.
Tja, ni V-Dalaiter hade ju också en sw-dryckeslåt med textraden "Warp me to another place".... Well, det var teatergruppens låt! Inte vårt fel de är lite obildade... Jag kan nu mera inte vakna efter åtta. En viss liten katt har nämligen lärt sig att om man ställer sig utanför Ninas dörr och krafsar på den och jamar högt så kommer Nina förr eller senare ut och ger henne mat och släpper ut henne. Det är absolut OMÖJLIGT att sova med det krafsadet och jamandet! Wee, Medstar II har kommit, men jag får inte köpa den förrän efter min tenta.
JediSara: gårdagens ikeabesök resulterade i att jag spenderade mer pengar än jag egentligen har råd med, men nu har jag en massa fina småsaker och en massa saker jag behöver.
Jag gillar romerska siffror. Tror jag ska börja använda såna mer. De är trevliga... även om vissa nummer kan bli rätt långa.
Imorgon fyller IFK Gbg 100 år. Jag kommer nog dock missa jubileumsmatchen mot Djurgården eftersom jag skall fixa en tatuering istället...
Japp.. det var de.. Och här kommer mer: "Föräldrar kommer ihåg allt, även om det hände eller inte." - Usch, ja.
Ooh, trevligt! Synd bara att jag inte har några kanelbullar hemma, och jag har inte tid att baka några... Nå, får nöja mig med att ge vår egen lilla kanelbulle Rep en kram.
whoa . . . nu har jag mumsat i mig sex goda kanelbullar o jag har rensat en av mina klädlådor!! nästan en femtedel åker iväg ner i sopkorgen . . . kanske kanske fortsätter jag med övriga lådor o garderoben sedan. men nu ska åka o handla! först till sfbokis o kika på (köpa) böcker o serier, o på hemvägen ska jag köpa ägg så jag (eventuellt) kan baka nått gott. som t.ex. kladdkaka *bamfar iväg*