main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Sweden God morgon II

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by emilsson, Sep 25, 2002.

1. JediLynx

JediLynx Jedi Knight star 5

Registered:
    Sep 2, 2000
    Tur i oturen med bilen, RF. Skönt att den blev klar så fort också. :)

Telefonkioska, grenar... ni tittade iallafall bort när ni gick in i dem. Jag gick rätt in i en nyputsad glasvägg en gång. TJONG! Glas är hårt, tro mig. Ont, ont i näsan...

2. Swedish_Jedi

Swedish_Jedi Jedi Padawan star 4

Registered:
    Jul 15, 2002
    okej....en ny termin börjar.....
    har intevarit inne på jc lr sw.nu för den delen heller....tyckte mig inte ha tid och om jag hade tid tyckte jag det var tråkigt....man kunde ju fördriva tiden genom attspela cs.....

Men iaf...nu e jag tillbaka.....

Goda nyheter...en lärare blev "sjuk" redan i början av min första termin på gymnasiet....nu e det andra.....hon sak komma tillbaka nu.....får se hur hon mår :D

3. Swedish_Jedi

Registered:
    Jul 15, 2002
    har intevarit inne på jc lr sw.nu för den delen heller....tyckte mig inte ha tid och om jag hade tid tyckte jag det var tråkigt....man kunde ju fördriva tiden genom attspela cs.....

Goda nyheter...en lärare blev "sjuk" redan i början av min första termin på gymnasiet....nu e det andra.....hon sak komma tillbaka nu.....får se hur hon mår :D

4. Swedish_Jedi

Registered:
    Jul 15, 2002

EDIT: Trippel post tjoho....man kan inte göra annat än att älska skoldatorer

5. Obi Anne

Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

Registered:
    Nov 4, 1998
    God Morgon, min axel är stel, men inte så illa som jag hade fruktat.

Kylan verkar ju ha slagit sig, så nu är det ju riktigt skönt att vara ute.

6. Leto

Leto Jedi Padawan star 4

Registered:
    Feb 19, 2002
    God morgon, verkar bli en riktig vinter i Skåneland för en gångs skull. Var ju skoj att gräva fram föräldrarnas bil igår, nog en decimeter på taket.
    Men det är kul att köra i snön och latjja lite :D

7. MYSTIC_KNIGHT

MYSTIC_KNIGHT Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 19, 2002
    Grävde fram bilen? Är det verkligen så mycket snö uppåt landet? [face_chocked]

8. Vargman77

Vargman77 Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 18, 2002
    Förutom trädgrenar kan jag "skryta" med att jag gått ärtt in i en glasvägg fick för mig det var måndag och då skulle affären vara öppen vid 11 tiden.. Söndagar (som det var då) öppnar de först vid 12 dock.. Jag hade bråttom och kommer halvt springandes tills det tar stopp... *AJ*

Eller en lyktstolpe... Hårda saker de där.. men jag fick den i gungning i alla fall...
    Vi kan dock säga att *AJ* inte räcker för att beskriva den effekten lyktstolpen hade på mig...

9. MYSTIC_KNIGHT

MYSTIC_KNIGHT Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 19, 2002
    Stackars dig Vargman. Fick du någon hallucination eller en syn av något slag av att du gick in lyktstolpen också? Jag tänkte av ett sådant slag som Jedis får?

En fånig fråga jag vet. :p

10. Swedish_Jedi

Registered:
    Jul 15, 2002
    ha då vill du inte höra om mina berättelser.....
    men jag tar dem ändå....jag tar 3 händelser...
    1. Jag gick in i en tegelvägg(fråga mig inte hur..jag bara gjorde det)
    2. Jag gick in i en lyktstolpe(det var mörkt och lyltstolpen var svart och sönder(gav inge ljus)).
    3. öppnar ett skåp..tar ut bröd och allting(en kvällsmacka), ska gå ut i vardagsrummet och äta den...men vad gör jag..jo, jag går rätt in i dörren som jag öppnade tidigare...

11. emilsson

emilsson Force Ghost star 6

Registered:
    Oct 5, 1998
    När jag var sex år så gick jag rakt in i en bom (ni vet en sån där som brukar sitta vid cykelvägar för att stoppa bilar). I och med att jag var så liten så träffade den pannan.

Jedi Knight Fett likes this.
  12. Enji

Enji Jedi Grand Master star 6

Registered:
    May 14, 2002
    Glasdörrar är lömska... har kutat in i såna alltför många gånger.

Men det dummaste jag gjort är när jag sprang rätt in i en vägg när vi lekte blindbock... smarta jag sprang ju nämligen runt (och jag var ändå 12...) och *blaff* rätt in i hörnet på en visthusbod. Hade en blåtira stor som Småland sen i flera veckor, och ett häftigt ärr som dock försvann... jag var väldigt deprimerad, jag ville ha ett coolt ärr i pannan. Nu har jag bara mina ärr på magen... och de är inte så coola, de syns knappt.

13. JediLynx

JediLynx Jedi Knight star 5

Registered:
    Sep 2, 2000
    Mmm, jag förstår hur du känner... jag hade också ett coolt ärr i pannan från en dust med en bil när jag var liten. (Inte så dramatiskt som det låter, jag spelade fotboll med pappa på en parkeringsplats och fick en hjärnskakning som resultat.)

Iofs har jag en del andra ärr, både efter stygn och en del annat (mycket häst-relaterat), men inte på ställen som syns så bra. :(

14. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    Har aldrig fått några ärr eller nåt under mina år som ryttare, bara en ryslig massa blåmärken...

I övrigt har jag otroligt dålig koll på min kropp, jag brukar ofta missa dörrar och knalla rätt in i dörrkarmen, för att inte tala om hur många gånger jag slagit i huvudet i olika saker. Jag måste ha en hård skalle, för jag känner det knappt längre.

15. emilsson

emilsson Force Ghost star 6

Registered:
    Oct 5, 1998
    Jag har ett stort ärr i pannan som jag fick när jag var två och ramlade i en verkstad.

Jedi Knight Fett likes this.
  16. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    Men vad orättvist! Jag vill också ha ett ärr i pannan! :mad:

17. Sith_Lord_Linkoping

Sith_Lord_Linkoping Jedi Knight star 5

Registered:
    Jan 19, 2001
    Gässssssssssssssssssssssssssssp!!!!!
    Lilla sithlorden är tröttttttttttt.

18. Leto

Leto Jedi Padawan star 4

Registered:
    Feb 19, 2002
    Gått in i en parkeringsautomat en gång för jag gick o kollade på regestreringsskyltarna på bilarna, aj.

Har ett litet ärr vid högra ögat efter att jag ramlade på dagis och träffade ett stolshörn, skulle sys men tejpades för läkaren kom inte.

19. Sith_Lord_Linkoping

Registered:
    Jan 19, 2001
    Leto min vän, hur é läget ??

20. Leto

Leto Jedi Padawan star 4

Registered:
    Feb 19, 2002
    Sith, what´s up? Själv?

21. Sith_Lord_Linkoping

Registered:
    Jan 19, 2001
    okieli dokeli.
    Här är det bara bra.

EDIT:
    -Näääääääääääääää, kanske dags att göra något annat !!!

*SLL kryper tillbaka in i skuggan*

22. Queengodess

Queengodess Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Jul 18, 2000
    God Morgon! Om det nu är en god morgon, vilket jag betvivlar...

Jag vill itne gå i skolan! Jag vill ha lov!

23. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    Å, var väl inget fel på den här morgonen? Sov till strax efter elva, åt frukost, läste lite SW-serier... :)
    Nu väntar jag på att pappa ska komma hem så vi kan åka till affären och handla lite chips och Cola. Har abstinens.

24. Vargman77

Vargman77 Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 18, 2002
    Skall vi diskutera ärr? Jag har en del på armarna... Har ett precis under ögonbrynet (nickade en boll med glasögonen som var väldigt vassa på insidan eftersom de inte hade blivit avslipat... Det var för många år sedan..

25. Cobblestone

Cobblestone Jedi Padawan star 4

Registered:
    Jul 30, 2002
    när jag med vänner skulle fira Sofias födelsedag, genom att klä ut henne till en mus och ta med henne till gröna lund, råkade vi leda in henne i en lyktstolpe...hon hade förbundna ögon...så dum e hon inte!!!
    *ser allmänt elak ut.*

jag har säkert nämt det här förut, men jag har målat om i mitt rum och nu ligger jag
    här och lyssnar på min faders gamla punk-skivor, och har det allmänt bra....