main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Komt de Platinum GameCube ook in Nederland uit?

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Darth_Omega, Apr 20, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Last van je duimen nu ??? ;)
     
  2. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    Nope :D Die MAsterQuest is wel moeilijk...
     
  3. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Zit je al vast ??? :p
     
  4. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    Nope nog niet :D

    Heb jij hem al trouwens?
     
  5. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Nope, zulke aankopen laat ik aan mijn broer over ;)...
     
  6. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    [face_laugh] ;)

    Is wel een gaaf spel the Wind Waker, ik vind het leuker dan Ocarina :D
     
  7. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Erg verslavend zeker ???
     
  8. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    Ja zeker, nou voor mij dan ;) Afentoe stop ik ermee en speel ik wat MasterQuest (ben nu echt vast in de Forest Temple, ik heb al 3 rondjes gelopen en ik kan nog steeds niet een switch vinden om de water omlaag te doen)
     
  9. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    De switch zit vast ergens achter waar je alleen bij kunt komen als je een bepaald masker draagt die je alleen kunt krijgen als je een bepaald liedje speelt zodat er een deur opent die je alleen kunt zien met de lens of truth...of zoiets dan.
     
  10. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Hm klinkt goed, maar ik ga eerst maar eventjes Metroid Prime uitspelen...das pas een wereldspel!
     
  11. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    Je heb ongeveer 35 uur nodig om uittespelen, maar niet compleet, dus niet alle hartjes enzo :)
     
  12. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Dat zou leuk zijn dat je er eens lang over doet...voor de verandering. Is er ook een beetje uitdaging of alleen wondere wereld?
     
  13. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ligt het aan mij of wordt ik hier genegeerd :'(
     
  14. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    sorry :(

    Het is makkelijk, niet echt een uitdaging (niet voor mij althans) Ik zit nu alle hartjes, figurines enzo te verzamelen, ben al meer dan een week bezig :)
     
  15. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Was ik al bang voor, Metroid Prime had ik ook in ruim een week uitgespeeld. Gelukkig kan je dan nog een hard-mode unlocken.
     
  16. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    tja, spellen worden makkelijker ;)
     
  17. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Waar is de goede oude die-hard tijd gebleven?

    Maar ik heb gisteren Zelda gespeeld en hij is mij tegengevallen. Normaal gesproken heb ik niks tegen games die er "kiddy" uitzien, maar op de een of andere manier vind ik het voor geen meter passen bij de epische achtergrond van de Zelda-serie. Verder zijn de characters sober, soms zelfs lelijk, met gezichten die veel te ver uit proporties zijn. Als de vijanden en de kerkers en omgevingen nog okee zouden zijn, zou ik daar nog wel mee kunnen leven, maar de grafische stijl komt ook niet echt ten goede aan de wijdse landschappen e.d.

    Misschien moet ik er nog ff goed de tijd voor nemen, maar ik betwijfel of ik hem meer ga waarderen dan Ocarina, Majora en de eerste Legend of Zelda.

    Jammer....
     
  18. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    Hmmm, eigenlijk elk Zelda behalve AoL en OoT/MM ziet er kiddy en cartoonish uit. Dat hoort bij Zelda, maar omdat mensen nu die "realistische" graphics gewent zijn van OoT/MM gaan ze nu dit game afkraken.
     
  19. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Nou de eerste zelda was misschien wel kiddy, maar dat was niet duidelijk te zien wat mij betreft. Adventure of Link zag er verre van kiddy uit. Link's Awakening en A Link to The Past zien er misschien wel kiddy uit (hoewel ik dat ook vind meevallen), maar daar stoorde ik me niet aan. Maar de nieuwe Zelda ziet er uit alsof ik in een tekenfilm speel. Ik zie geen zee, maar een blauwwit vlak (behalve als het gaat stormen, dan ziet het er wel vet uit) 9 van de 10 karakters zien er stupide uit, ik frustreer me daar zwaar aan... ik was bij een vriendin aan het spelen en wilde zo snel mogelijk alle tekst wegscrollen, terwijl ik normaal gesproken bij elk ander Zeldaspel alles zwaar aandachtig nalees.
     
  20. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Overigens heb ik niks tegen een cartoonish uiterlijk hoor, ik vind het alleen niet bij Zelda passen. (In ieder geval niet zo overdreven)
     
  21. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    aLttP, LoZ, LA, the oracle games zien er duidelijk cartoony uit, je merkt er niet veel van omdat het 2d is. Cartoony uitzien is een gedeelte van Zelda, WW doet dat perfect en ik vind het mooi uit zien.
     
  22. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Daarom, doordat het niet zo opvallend was stoorde het me misschien niet zo. Bovendien waren de karakters ook niet zo suf als in The Wind Waker. (Mijn mening hoor)
     
  23. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    Oh well, mening verschillen, ben je al in de eerste dungeon?
     
  24. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ik ben tot in de Forsaken Fortress gekomen. Ik heb hem niet zelf. (misschien als hij over 3 jaar in de uitverkoop ligt ofzo, of ik leen hem als die vriendin hem heeft uitgespeeld)
     
  25. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Hierna ga ik denk ik voor Rogue Leader (Star Wars je weet wel, ik weet niet of je dat vet vindt ;)). Ligt voor een schappelijk prijsje in de Intertoys...Rogue Squadron III schijnt er trouwens ook aan te komen.
     
Thread Status:
Not open for further replies.