main
side
curve

Finland Milliways -Cantina-

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by ISD_Devastator, Feb 14, 2003.

1. ISD_Devastator

ISD_Devastator Jedi Master star 4

Registered:
    Oct 11, 2002
    ...kaikenlaista.
    Uutishenkinen tiedoitus, joka ei kaikkia edes kiinnosta:
    Opiskelemaan heps. Helsingin AMK:kiin.
    :D
    Insinörttikoulutukseen.

2. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    Jesh, ja näin päästiin pois Tintti/Chickadeen kammoamasta kolmestatoista, ihan ilman kamalaa spämmimistä.
    Kävin tuossa ajelemassa Tehtaalle, ja irtisanoin itseni. En tietenkään samantien, vaan viimeiseen mahdolliseen päivään asti raadan paketointikoneiden ääressä.

Jatkakaa.

3. Chickadee

Chickadee Jedi Youngling star 2

Registered:
    Jul 11, 2003
    Onnea vain :)
    Tänään sain kirjeen ja tiedon, että en pääse Treelle tiedotusoppiin. Huomenna tai lähiaikoina pitäisi tulla kaksi kirjettä lisää. Yhdessä kolmesta valintakokeestani on jonkinlainen mahis päästä, mutta ne kaksi muuta menivät ihan penkin alle.

Pikkusisko tuli Tuska-festareilta, kävelee yöpaidassa vaikka kello on 18, puhuu tavallista hennommalla äänellä ja näyttää zombilta. Pelottava näky.

PS. Tarkoitus on tästä eteenpäin jättää Tintti-nick JC:llä. Minua saa silti mielellään kutsua Tintiksi, koska sitä nimeä minusta käyttävät aina kaikki.

4. Darth_Weirdo

Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

Registered:
    Jul 2, 2002
    Miksikäs me sinua sitten kutsutaan? Pelkkä Chickadee? Chickey? Chöykkis? Chäkä? 8-}

5. Chickadee

Registered:
    Jul 11, 2003
    Ihan sama. Tintti mieluiten edelleen. "Chäkä", heh :p
    Pilvarissa en muuten vaihda nimeä.

Päivitys: siskoni sai Tuskasta väsyneisyyden lisäksi myös (elämänsä ekan) poikaystävän. Ohhoh.

6. Zap

Zap Jedi Youngling star 1

Registered:
    Jan 29, 2002
    Tintti (or The Member Formerly Known as Tintti = TMFKAT), itse kolme kertaa aikoinani Tampereen tiedotusoppiin pyrkineenä - ja ei päässeenä - voin sanoa, että kannattaa ehkä miettiä mitä muuta kautta pääsee käsiksi viestinnän aihepiireihin: suomen kieli, kv. politiikka, valtio- ja yhteiskuntatieteet, historia yms... en halua masentaa, mutta kun nuo ovat tunnetusti niitä koko korkeakoulumaailman vaikeimmin saavutettavissa olevia opiskelupaikkoja.. Ja onnea ISD:lle opiskelupaikan johdosta, se ompi aina upea homma!

Enpä ole täällä oleillutkaan aikoihin, mutta nyt eksyin.. kuuma on kuin saunassa, kuten kaikki ovat jo varmaan huomanneetkin. :) Päivällä olin juuri lähdössä maauimalaan loikoilemaan aurinkoon, mutta sitten alkoi sataa. Huomenna ajattelin vihdoin potkaista itseni aamulla liikkeelle ja lähteä uimaan!

7. Chickadee

Registered:
    Jul 11, 2003
    Joo, tiedän. Minulla on hiukan sekalaista kokemusta erilaisista pikkulehdistä, ja joka kerta on muistutettu, että alalle on kauheasti tunkua ja on todella vaikea päästä opiskelemaan.

Aurinko paistaa täälläkin. Mielettömän kuumaa.
    Eilen illalla/yöllä muuten taivas oli todella jännän värinen, sellainen sumean kellertävä. Huomasiko kukaan muu ilmiötä? (tai eihän se välttämättä näkynyt siellä missä te asutte)

8. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    Yhtiömme kiittää taas, Zap.

Tuskasta poikaystävä? Kaikkea sitä kuulee.
    Pitäisiköhän itsekin alkaa vaeltaa kaiken maailman festivaaleilla? Nah, tyhjän saa pyytämättäkin.

Tiedotusoppiin pääsy vaikeaa? Luulin aina, että taidealat ja oikeustieteellinen olisivat ne pahimmat mahdolliset. No, mistäpä olisin tiennytkään, kun en ole koskaan hakenutkaan :p

9. Chickadee

Registered:
    Jul 11, 2003
    Asioiden urkkimisen jälkeen tuli selväksi mm., että tuo poikaystävä on (kuvan perusteella) vähän rillilattanokkanörtin näköinen ja irkkaa. Ja "yllättäen" siskolleni tuli hirveä hinku päästä imuroimaan mIRC ja aloittamaan irkkaaminen...

10. Darth_Weirdo

Registered:
    Jul 2, 2002
    Hyvä nähdä vanhoja kasvoja täällä! :D Päätin kokeilla toisenlaista ikonia itselleni ja sehän on meidän rakastama ja kaikkien aikojen paras Jedi, eli Yarael Poof! :cool:

11. KYP_DURRON85

KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

Registered:
    Apr 20, 2003
    :) [Erittäin skitsahtanut ilme] Se on taas täällä,iki-ihana suomalainen star wars-lehti.
    Tuli minulle aikamoisena yllätyksenä tuokin ja pitihän se heti seuraavana päivänä ostaa. [erittäin skitsahtanut ilme jatkuu,eikä loppua näy]Sata sivua! :)

Joo,huomasin tässä itseni palanneen(ja hieman palaneen),ei aivan viikon pituiselta lomalta ja tässä voi taas muutaman mukavan illan viettää ennen kuin minua taas viedään.

12. Tod

Tod Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Apr 29, 1999
    Eilen illalla/yöllä muuten taivas oli todella jännän värinen, sellainen sumean kellertävä. Huomasiko kukaan muu ilmiötä? (tai eihän se välttämättä näkynyt siellä missä te asutte)

Mahdollisesti kysymyksessä oli auer. Minulla on jonkin verran kokemusta sääilmiöistä, joten veikkaisin sitä. Eli siis käytännössä pieniä pölyhiukkasia ilmassa, jotka heikentävät hieman näkyvyyttä (alle 10 km).

Täällä on nyt uusia nimiä ja ikoneita. Porukka vaan pysyy samana. No kivahan se vaan on. Minä en ole ajatellutkaan nimenvaihtoa, koska minulla on kuitenkin yksi koko boardin varhaisimmista käyttiksistä. Viimeksi kun YJCC:ssa selvitettiin ketä täällä vielä pyörii niin taisin olla sijalla 25. Ja ikonia en ole vaihtanutkaan pitkään aikaan. Viimeksi kun vaihdoin niin tämä meidän "Chäkämme" ei tykännyt siitä. No tämä olen kyllä jo samaistunut tähän kuvaa joten jatketaan sillä.

On se kyllä harmi että tämmöiset helteet täytyy viettää päivät sisällä varastossa. No huomenna tosin Stadikalla voi olla miellyttävän lämmintä illallakin. Toivottavasti ei tule sadetta.

13. Tod

Registered:
    Apr 29, 1999
    Error: System Error &H80004005 (-2147467259). Unspecified error Source: SnowBoards

Vietävän vekotin. Käyttäytyisi kunnolla.

14. Darth_Weirdo

Registered:
    Jul 2, 2002
    Iconin vaihto oli ihan sen takia, että tuo Manny Calavera iconi alkoi olla aika kulunut, ja jotenkin tuo Poof sopii Weirdon kanssa. Kummallista. [face_plain]

15. KYP_DURRON85

KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

Registered:
    Apr 20, 2003
    Kukahan se on se Yodan lajia oleva käppänä KOTOR trailerissa....Yoda,Yodan isä tai joku muu.Kuulosti kyllä ihan Yodalta.

16. Baltic_herring

Baltic_herring Jedi Youngling star 2

Registered:
    Nov 10, 2002
    Minusta ei JC:ssä ole kuultu mitään vähään aikaan ja syystäkin. Tänne postaaminen on lähes mahdotonta. Aina connection timed outtia. Muutenkin sivut latautuu nopeudella että ehtii moneen kertaan miettimään syntyjä syviä.
    Harkitsen kyllä vakavasti että moinen p*ska saa olla ilman minua.

17. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    Jotenkin tuntuu, että tämä meidän pohjoiseurooppalainen osastomme jumittaa tavanomaista julmemmin. Syytän kesäsäätä. Koneet eivät nauti helteellä työskentelystä. Eivät tietokoneet eivätkä piparinpakkausmasiinat (joita tulen käyttämään lomani loppumisen jälkeen enää 2 viikkoa ja 2 päivää).

Weirdo: mitä kulunutta Mannyssa on? Niin selkeästi olen sen aina sinuun assosioinut, kertavilkaisulla tietää kuka tekee ja mitä. Minä ainakin taidan pysyä samassa kuvassa koko ikäni, mutta eihän muiden ole pakko niin tehdä.
    Ilme on toki omituinen, joten kai se sopii.

//Errorin se iskee ruutuun, mutta postauksen se kyllä laittaa kiltisti listaan. MYSTISTÄ!

18. Darth_Weirdo

Registered:
    Jul 2, 2002
    aina on hyvä vaihtaa ilmettä, kuten on bannerimmekin laita. ;) Manny on ja tulee olemaan aina vaihtoehto iconilleni. Olenkin yrittänyt saada päivitystä siihen valkopukuiseen Mannyyn mutta sitä ei ole päivitetty.

19. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    Jos et ole pyytänyt tarpeeksi kiltisti?
    Tai sinäkin tulevana insinöörinä voit tehdä sellaisen!

Mihin muuten pääsit opintojen tielle? Et vielä kertonut. Tarkemmin kuin TTYKYlle tai vast.

20. Chickadee

Registered:
    Jul 11, 2003
    Viimeksi kun vaihdoin niin tämä meidän "Chäkämme" ei tykännyt siitä

Jep, olen tuntenut syyllisyyttä siitä, että ilkeästi pakotin pitäytymään entisessä ikonissa. Mutta kun tuo Anakin/Vader on mielestäni koko JC:n hienoin ikoni. Nyt ikonivaihtoehtoja taitaa olla yli 60 sivua, enkä enää tiedä löytyisikö ehkä komeampia.

Weirdo: Jos tuota meinaat pitää, niin kai siihen tottuu aikanaan, mutta se entinen oli minusta selvästi parempi.

Paha, useita päiviä kestänyt tietokoneongelma ratkesi toissapäivänä. Kaiuttimista ei ollut johonkin aikaan kuulunut pihaustakaan, vaikka volyymit laittoi kuinka lujalle. Sitten yhtäkkiä jossain vaiheessa hoksasin: entä jos painaisi on/off-nappulasta? Ja siinähän se.
    Pitkään palvelleissa, entisissä kaiuttimissani ei ollut on/off-namikkaa vaan pelkkä volyymin säätö, ja se osaltaan vaikutti siihen, etten keksinyt yhtään aiemmin ratkaisua tähän kinkkiseen probleemaan.

21. Darth_Weirdo

Registered:
    Jul 2, 2002
    TTY = Tampereen Teknillinen Yliopisto. Aiemmin tunnettu Tampereen Teknillisenä Korkeakouluna (TTKK). Nimenmuutos tapahtui muistaakseni viime tai tämän vuoden aikana kansainväliystymisen takia (The Technical University Of Tampere).

22. Tod

Registered:
    Apr 29, 1999
    Oli muuten aivan helvetin upea konsertti eilen. Rollarit näin ekan kerran livenä vuonna -90 ja meno senkun paranee. Myös Teksasin partaveikot olivat upeassa vireessä. Harvemmin näkee näin hyviä lämppäreitä. Rollareita ei kyllä helposti uskoisi kuusikymppisiksi. Sen verran innokkaasti he edelleen jaksavat koikkelehtia lavalla. Aivan upeaa menoa. Olen edelleen ihan fiiliksissä keikan jäljiltä.

23. Chickadee

Registered:
    Jul 11, 2003
    Tuosta silakan mahdollisesta lähtemisestä muuten... olisi tosi surullinen juttu, jos lähdet kokonaan pois täältä :( Mutta ymmärrän kyllä oikein hyvin miksi, kun äskenkin yritin 10 minuuttia loggautua sisään ja kone vain takkuili. Sivut latautuvat tolkuttoman hitaasti, ja aina ei tiedä, lähtikö postaus vai eikö. JC:tä on usein todella rasittavaa käyttää.

Rolling Stonesia oli Hesarissa parillakin sivulla tänään ja kuulemma eilen oli mahtava fiilis, kuten Tod sanoi. Minä vaan en jaksa innostua mistään musiikkitapahtumista.

24. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    "enkä enää tiedä löytyisikö ehkä komeampia."
    Heeeei! Onhan siellä Palpyn kuviakin vaikka millä mitalla, ainakin 6 erilaista. Sitten on vielä PT-palpyn kuvia.
    "entä jos painaisi on/off-nappulasta? Ja siinähän se."
    [face_laugh]
    "Tampereen Teknillinen Yliopisto. Aiemmin tunnettu Tampereen Teknillisenä Korkeakouluna "
    Ahaa.. onko se nyt siis Tampereen vastike TKK:lle? Nimensä perusteella olettaisin näin.
    Vaan enpä olisi ensimmäistä kertaa väärässä.
    Tod: jostain syystä vähän odotinkin, että olisit mennyt Rollareiden keikalle. En nyt muista, että arvasinko sen itse vai oletko joskus maininnut hankkeestasi. Lehdistössä setiä kehuttiin kovasti, olisipa omakin vaarini yhtä hyvässä kunnossa kuin nämä kymmenisen vuotta nuoremmat jolpit.

25. Tod

Registered:
    Apr 29, 1999
    Minä vaan en jaksa innostua mistään musiikkitapahtumista.

Musiikki on oikeastaan suurin kiinnostuksenaiheeni. Jos on hyvää musiikkia tarjolla niin kaikki muu jää toiselle sijalle. Tästä on tietysti joitakin haittavaikutuksia, mutta niin kuin totesin ne on toissijaisia asioita. Valitettavasti harvat ymmärtää tällaista asennetta.