main
side
curve

Finland Milliways -Cantina-

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by ISD_Devastator, Feb 14, 2003.

1. ISD_Devastator

ISD_Devastator Jedi Master star 4

Registered:
    Oct 11, 2002
    ...jonka jälkeen alkaakin putkiremontti!

Tuommoiset kierteet ovat rasittavia, kun koskaan ei saa olla rauhassa. Joka kesä/muu aika on jotain korjattavana.
    Varsinkin nuo muutaman vuoden takaiset ikkunankorjaajat: työviikko alkoi tiistaina puoliltapäivin ja viikonloppu alkoi torstaina viimeistään kahdelta. Ainakaan ukkoja ei näkynyt työtä tekemässä näiden aikojen ulkopuolella... Tulos oli kanssa vähän mitä sattuu. Korjauksia korjausten perään, kunnes asukkaat eivät jaksaneet enää valittaa ja vaatia takuun tjsp piiriin kuuluvaa asiallista kunnostusta.
    Sen siitä saa kun taloyhtiö valitsee sen ehdottomasti halvintakin halvemman urakoitsijan... [face_plain]

2. Tod

Tod Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Apr 29, 1999
    Nyt tämä mikä lie lintuinfluenssa parani vihdoin. Oli aika sitkeä ja ikävä vaiva.

Taas on se aika vuodesta kun täytyy kirjoitella kaikkiin mahdollisiin paikkoihin kesätöiden suhteen. Nyt olisi vihdoin kiva saada jo jotain alan töitäkin, ettei tartte niitä ainaisia varastotöitä tehdä. No saas nähdä kuinka käy.

3. Zap

Zap Jedi Youngling star 1

Registered:
    Jan 29, 2002
    Joo. Minä lakaisen suosiolla Lintsiä ensi suvenkin, kun ne kerran minut sinne vielä(kin) töihin tahtovat.

Olin 8-10 yhdellä luennolla, mutta tulin kotiin välillä pesemään vähän pyykkejä. Kohta ajattelin läksiä takaisin syömään ja luennolle... illalla olisi vielä Kotikielen Seuran kokous ja päivän päätteeksi Juttuklubiakin.

Tekemistä ompi kiitettävästi.

4. Chickadee

Chickadee Jedi Youngling star 2

Registered:
    Jul 11, 2003
    Itsellä on etsittynä nippu kiinnostavia paikkoja ja yhteystietoja, mutten vielä ole ottanut kontaktia asioista.

Meinasin sanoa että "syökää paljon runebergintorttua", mutta sitten silmiin osui Teksti-TV:stä kirjoitus "onpa heitäkin, joille nimi Runeberg tuo mieleen vain vadelmahillolla koristellun tortun". Niin että enpä raaskikaan toivottaa muuta kuin hyvää Runebergin päivää.

5. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    Tortuthan ne ovat ekana mielessä kun Ruunesta puhutaan. En minä sen runoja ole kai montaa lukenut. Johtuuko se sitten omasta antikorkeakultturisuudestani vai siitä etten itse osaa luoda kukka-sukka riimittelyä korkeatasoisempaa tekstiä, ei voi tietää.
    Kesätyöhakemuksia on tullut nakeltua jonkun verran, pitäisi vielä jatkaa. Ja toivoa että jotain tekemistä saisi.
    Huuda, Zap, jos päädyt ensi kesänä Boribaccenin mainoksiin, niin tarkistan. Menneenä vuonna tuokin tieto pääsi valumaan ohi korvain.

Onneksi ensi viikon jälkeen on jo hiihtoloma. Saatan tosin jättää hiihtämisen tänäkin vuonna väliin.
    Pulkkamäessä oli muuten niin kivaa, että sitä voisi harkita taas :D

6. Tod

Registered:
    Apr 29, 1999
    Miksikäs tämä suominurkkaus on taas hiljentynyt? Välillä täällä oli ihan reilustikin elämää. Ovatko kaikki keksineet oikeasti jotain fiksua tekemistä?

7. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    En minä ainakaan ole mitään keksinyt. En vaan jaksa yksin postailla jos kukaan ei ole viestinyt mitään edellisen käyntini jälkeen. Paitsi jos olisi jotain übertärkeää Asiaa, mutta milloinkas minulle mitään sellaista olisi?
    Aivan, ei juuri koskaan.

Kai noilla muilla on opiskelukiireitä *köh*, mutta ei sitä koskaan tiedä.
    Kypin katoamista olen tosin tuokion ihmetellyt. Mihin lie mennyt? Tyystin hukassa koko heppu.
    Vai olenko ainoa joka ei näe muita missään?

//Ed
    Tämmöistä ihmedaattaa taas pyörii FanForcen puolella: hienoin FF-kotisivu. Mitäköhän pitäisivät Pilvarista, varsinkaan kun eivät kuitenkaan ymmärrä mitään...
    Mutta linkki on tämä.

8. Pinea

Pinea Jedi Master star 1

Registered:
    Aug 21, 2003
    Siis kyllähän tämä hiljaisuus johtuu ihan vain ja ainoastaan siitä etten minä ole täällä kirjoitellut hetkiseen mitään. Tarvitseeko tuota edes ihmetellä.

No höpön pöpön. On kyllä itseäkin ärsyttänyt se, etten ole tänne viesteillyt mitään, vaikka mieli tekisikin. Minulta menee hermot tämän koneen kanssa. Perrrhana viäköhön.

Tai siis ei tämän koneen, nyt olen kotona ja kirjoittelen siis kotikoneella. Melkein itken onnesta, kun voin taas kirjoitella viestejä. En kertakaikkiaan jaksa enää kirjoitella sillä omalla koneella, koska se on niin tuskallista. Se kaatuu koko ajan. Koko helevetin ajan. Vituttaa raskaasti tehdä sillä ylipäätänsä mitään. Kone on oikeasti tosi hyvä, mutta siinä on jotakin ollut sen Windowsin uudelleenasennuksen jälkeen vikana. Kaatuu kaatuu kaatuu. Siis ohjelmat kaikki kaatuvat. No kyllä se joskus jumittaa kokonaan. Yhden tietokoneen käyttökerran aikana käynnistän sen noin neljä kertaa uudelleen. Käytän ctrl+alt+del nappuloita ainakin viisi kertaa. Odottelen. Odottelen ja odottelen. Sammutan sen varmaan joka toinen kerta töpselistä.
    Pitäisi varmaan tehdä ongelmalle jotakin...

No niin. Nyt olen taas kotona. Koira oli taas ärsyttävän välinpitämätön. Ei järjestänyt mitään suurta hännän heilutus-hyppimis-kierimis-sessiota. Eihän hän koskaan. Olen alimapana meidän perheen hierarkiassa ilmeisesti. Itse asiassa, kun minusta puhutaan koiralle jotakin, niin minuun viitataan purulelu-nimikkeellä. Esimerkiksi "menemme nyt hakemaan purulelua asemalta, voitte valmistautua henkisesti". Ja hän on tietenkin ainut eliö koko maailmassa, jota teititellään.
    Mutta tänäänkin sen kaiken hänen vuokseen kärsityn sai takaisin, kun hän taas nukkui sylissäni. Sen lisäksi että olen purulelu, niin olen kyllä nukuttajakin. Sylissä hän siis nukkui tänäänkin raskaasti kuorsaten, selällään niin kuin aina. Tassut heilahtivat silloin tällöin, näki kai jotain unta oravista. Ei siitä viitsinyt silloin liikahtaakaan, ei vaikka puhelinkin soi. Koira nukkui kuin tukki ainakin vartin. Pitkä aika koiran ajassa mitattuna, ja varsinkin koirien unirytmiä ajatellen.

Kuinka minä onnistuin puhumaan Koirasta näin pitkään. Tuntuu kuin olisin sellainen "tyttö 10w, viisi marsua, pari gerbiiliä ja yksi venäjänkääpiöhamsteri", ja joka kirjoittelee jonnekin lemmikkieläinpalstalle. "Mitä teen, marsuni syö omaa kakkaansa?!!"

Vietän nyt täällä sellaista "Omaa lomaa: hiihtolomaa!". Lintsasin fuksiryhmän tutortapaamisen. I'm so evil.
    Ajattelin nauttia kuulaista talvipäivistä, sellaisista, joista Helsingissä ei ole koskaan kuultukaan. Ensin siellä tulee aivan huippukelit, tuntuu viimeinkin vähän talvelta (siis kun satoi lunta), niin sitten tietenkin sataa vettä seuraavana päivänä. In Helsinki we have this thing called reilu meininki.

Ystävänpäivä on viikon päästä. Olen jo pitkään kapinoinut tuollaisten humpuukipäivien tuomista Suomeen. Jos se päivä kuitenkin pitää olla, niin olkoon sitten ystävänpäivä, eikä mikään saakelin Valentinuksen päivä. Siis päivä ystäville, eikä millekään rakkaudelle. Kortit kuitenkin olen aina tehnyt kolmelle parhaimmalle ystävälleni. Mielestäni juuri ystävänpäiväkortit ovat sellaisia jotka pitäisi tehdä aina käsin. Minua eivät sellaiset kaupasta ostetut lämmitä. Ennemmin joku naurettavan tökerö ja ruma itsetehty. On siinä aina kuitenkin nähty enemmän vaivaa, laitettu vähän aikaa ja ajateltu sitä saajaa. Ihan sama vaikka ei olisi mitään taitoja tai visuaalista silmää, ei sitä ole muillakaan, se ei ole mikään selitys.
    Ystävänpäivänä on myös kyykän mm-kisat. Ystääväni lainaten: "Muistakaamme toisiamme. Kyykkikäämme."

Huomenna tulee aivan huippuelokuva neloselta, Päätön ratsumies. Samaisten ystävien kanssa vuokrattiin se kerran ja naurettiin kyllä makeasti monta kertaa.

Ja on minulla muka niitä opiskelukiireitäkin ollut. Yllättäen en kyllä ole edennyt minnekään. Aikaa menee, mutta ei kyllä lukemiseen. Huoneessani on varmasti joku ajan musta aukko. Ihan varmasti.

Missikisat taitavat tulla nyt. Ei kai niitä jaksa katsoa. Joka vuosi voittaa joku viimevuotista rumempi. Kai ne nyt kuitenkin

9. Tod

Registered:
    Apr 29, 1999
    Huomenna tulee aivan huippuelokuva neloselta, Päätön ratsumies. Samaisten ystävien kanssa vuokrattiin se kerran ja naurettiin kyllä makeasti monta kertaa.

No tämä on tosiaan loistoleffa. Olen nähnyt sen vain kerran, mutta ehdottomasti täytyy katsoa uudestaan. Se oli lystiä, kun menin katsomaan sitä leffaan ja joku edellisessä näytöksessä oli oksentanut penkille. Onneksi tämä oli tapahtunut muutamaa riviä alempana.

Ja on minulla muka niitä opiskelukiireitäkin ollut. Yllättäen en kyllä ole edennyt minnekään. Aikaa menee, mutta ei kyllä lukemiseen. Huoneessani on varmasti joku ajan musta aukko. Ihan varmasti.

Tuo on yllättävän yleinen ilmiö.

Missikisat taitavat tulla nyt. Ei kai niitä jaksa katsoa. Joka vuosi voittaa joku viimevuotista rumempi. Kai ne nyt kuitenkin kauniita ovat jollakin mittapuulla. Kadulla tosin tulee vastaan kymmenen minuutin aikana viisi paljon paljon kauniimpaa.

Totta. Enpä minäkään koskaan jaksa katsoa missikisoja. Teennäistä touhua.

Alle 160-senttinen sorja varteni ja persoonallisen kauniit kasvoni, ällistyttävän alhainen älykkyyteni sekä riemastuttava sanavalmiuteni olisivat lumonneet jokaisen.

Olenko minä koskaan kertonut, että lyhyet naiset ovat minusta seksikkäitä? ;)

10. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    "Kadulla tosin tulee vastaan kymmenen minuutin aikana viisi paljon paljon kauniimpaa."
    Harvinaisen totta! Ainakin keväällä, kun 'kaikki' ovat hyvällä tuulella jne.
    Sitäpaitsi missit ovat aina ylilaitettuja etc. Eikä se ole minun mielestäni mistään kotoisin. Ihmisten (naiset) pitää olla Kauniita sellaisenaan, eivät ne (he) ole muuten oikeasti Kauniita.
    Mutta toisaalta minä olen se ehdottomasti viimeistäkin kommentoijaa viimeisempi sanomaan yhtään mitään kenenkään muun ulkonäöstä, kun olen itse tämmöinen rumilus.
    Mutta tuota mieltä minä nyt vaan olen.
    Ja missikisat ovat typeriä. Joskus näin pätkää jenkkimissikisoista: joku sataan kertaan leikelty, parikiloiset pakkelit naamassaan hetkuva naishenkilö selitti että jos hänet valitaan, niin "edistäisin maailmanrauhaa ja poistaisin nälän ja pelastaisin kaikki".. Hohhoijaa. [face_plain]
    A) ketä kiinnostaa? B) mitä virkaa tuommoisella lässytyksellä on?
    Jos ne suomimissitkin harrastavat tuota, niin siinä lisää syytä olla seuraamatta koko projektia. Juorulehtien kansissahan ne vaan esiintyvät.

PYH.

11. zeaband

zeaband Jedi Youngling star 1

Registered:
    Jan 25, 2003
    I guess I came in at the wrong time, what's going on over here?

12. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    We're debating whether Miss whatever-contests are crap or something worse.
    You're welcome to join it, of course.

13. Mack_Starcrusher

Mack_Starcrusher Jedi Youngling star 2

Registered:
    Nov 12, 2003
    ISD kirjoitti:Kypin katoamista olen tosin tuokion ihmetellyt. Mihin lie mennyt? Tyystin hukassa koko heppu.

Minäkö hukassa? Ei kyllä olen nyt aivan oikeilla raiteilla. Ei ole vaan tänne kerennyt postaamaan pilvarin,klaanin ja kaiken muun ohella.(elettävää elämää ei siis edelleenkään löydy vaikka miten penkois)

Mitä tulee näihin missikisoihin,en niitä tänäkään vuonna seurannut koska aikani oli pyhitetty laatuohjelmalle(Farscape) ja eiköhän sen voittajan saa tietää kaikista medioista jo samana iltana,tai tulevina viikkoina.

Elokuvista;mitään elokuvaa en ole raskinut mennä kuukausiin kattomaan,mutta tv:stä tai dvd:ltä niiden kulutus on säilynyt samana ja ostinpahan vihdoinkin parisen viikkoa sitten sen Indy-boxin.
    Sleepy Hollow oli yksi nykyelokuvien parhaiten lavastetuimmista ja Deppikin veti Burtonin vakionäyttelijänä loistavan hupaisan roolin.
    Star Wars trivianahan siitä löytyi kaikki näyttelijät Christopher Leestä,Ian McDiardiin ja Ray Parkiin(Päätönratsumies).

Mulle oikeestaan mitään kuulu,mutta tuossa on vähän kuulumisia minun kuulumattomuudestani :D

Edit:En minäkään viiti itekseni tänne postailla(vain KP roskankeräykseen pilvarin puolellea)ja kun en täällä vähään aikaan nähnyt elämää,jätin postaamatta vaikka mieli ois tehnyt.

14. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    Mmmmm...Farscape... olipas loistava jakso. Tuota olen odottanut siitä lähtien kun kuulin että täälläkin alkaa em. sarja rullaamaan. Jokusen tylsän täytejakson jouduin tuijottamaan, mutta hyvät jaksot palkitsevat aina. :D
    Ja nyt kun äffällä alkavista avaruussarjoista on puhe, niin Futuraman neloskausi (dvd-boksi) pitäisi hankkia hyllyä entisestään kaunistamaan. Se hylly onkin sitten kauneinta/silmäystävällisintä/epäruminta mitä minun kopperostani löytyy.
    Katsoin eilen kaverilta lainatut Farscape-boksit 4.4 ja 4.5 eli viimeiset 8 jaksoa. Kaunista. [face_love]

15. Pinea

Pinea Jedi Master star 1

Registered:
    Aug 21, 2003
    Tod: "Olenko minä koskaan kertonut, että lyhyet naiset ovat minusta seksikkäitä? "

Lyhyet? Pidän mieluummin ilmaisusta "vertikaalisesti rajoittunut". (Vastaavaa horisontaalista ongelmaa ei onneksi ole koskaan esiintynyt.)
    Ja kyllä vain, minustakin lyhyet naiset ovat seksikkäitä, ainakin verrattuna pitkiin. Samaa pätee usein miehiinkin. Joskus on mukavaa, kun silmät ovat suurinpiirtein samalla korkeudella.

ISD: "Mutta toisaalta minä olen se ehdottomasti viimeistäkin kommentoijaa viimeisempi sanomaan yhtään mitään kenenkään muun ulkonäöstä, kun olen itse tämmöinen rumilus."

Kukaan täällä ole mikään Luojan kaunein kukkanen. Vai väittääkö joku muka muuta?
    Pitäisi itsekin aina muistaa, että kauniimpi ihminen ei ole parempi. Mutta jotenkin sitä aina liukuu sellaiseen ajatteluun, että jollakin toisella olisi suurempi oikeus tehdä jotakin, vain siksi että on paremman näköinen. Joskus säikähdän, kun huomaan ajattelevani, että onkohan minulla nyt oikeus istua tälle paikalle, kun olen niin ruma ja mitä vielä. Pelottavaa!
    Tekisi muuten mieli tehdä vaikka Disneyn Tuhkimo uusintaversiona, Tuhkimona jompikumpi niistä ilkeistä eli tietenkin rumista sisarpuolista.

Ja sitten muihin uutisiin.

Kertokaapas nyt minulle, että mistä te muut oikein olette kotoisin (tämä on hyvin tärkeää eteläpohjalaisille).
    Kaikki taitavat aivan hyvin tietää, mistä minä olen, ja kaikkea muutakin minusta. Oma vikahan se tietenkin on, kun lavertelen täällä tuntemattomille kaikki yksityisasiani.
    Mutta nyt kyllä saisitte tekin paljastaa niitä elämänne pieniä likaisia salaisuuksia. Eli vastailkaa niin paljon kuin kykenette seuraaviin, mutta ei mitään pakkoa, ihan hyväksyttävää ja ymmärrettävää vaikka ette vastaisi mihinkään.

-kotipaikkakunta tai edes mistä päin Suomea tai muuta maailmaa on
    -salaiset ja julkiset harrastukset
    -nykyiset puuhailusi, missä koska kuinka ja miten
    -miksi asuntosi on niin ihana ja niin hyvällä paikalla
    -kauneimmat luonteenpiirteesi ja kuinka elät niiden kanssa
    -miksi rakastat kahvia
    -vapaavalintainen fakta

Että näin. Tiesittekö muuten, että marsut oikeasti syövät kakkaansa?

16. TK-46_Duke

TK-46_Duke Jedi Master star 4

Registered:
    Jan 23, 2002

Varkaus. Eli se ~21k asukkaan kuollut kärpäsenpaska siinä Kuopion eteläpuolella.

Ohjelmointi ja tähtitiede, vaikkakin jälkimmäisenä mainittu alkaa jo lähentelemään enemmänkin työtä, kiitos jatkuvien kokousten, talkoiden ja parinkymmenen asteen pakkasissa vietettyjen öiden ansiosta.

Tähän on helppo vastata, jos ei ole kokouksessa tai Taurus Hill Observatoryllä teleskooppioperaattorina, niin todennäköisesti löytää koodaamasta jotakin. Yleensä koodaamisen aiheuttamaa vitutusta helpotetaan alkomahoolin nauttimisella. :p

Ei se ole. Onneksi kesällä on muutto Tampereelle edessä.

Tähän voisi etsiä kätevän quoten, mutten jaksa mennä selaamaan logeja.

-miksi rakastat kahvia
    It keeps you going.

-vapaavalintainen fakta
    Pentakvarkkeja saattaa sittenkin olla olemassa. :eek:

17. Zap

Registered:
    Jan 29, 2002

Helsinki, mutta kotoisin olen muutama 10 kilometriä pohjoisempaa Nurmijärveltä. Niin juuri, Aleksis Kivi, tiesittehän te.

Huono huumori, leffat, ainejärjestötoiminta.

Suomen kielen opiskelun lisäksi ylläolevat. Tenttikirjojen lukemista harrastan sopivassa määrin.

Se on pieni ja sotkuinen ja mitävielä, mutta se on mun.

Huono huumorintaju. Olen oppinut sietämään sitä.

-miksi rakastat kahvia

Rakastan VIHATA sitä siksi, että mitään pahempaa en maistanut ole.

-vapaavalintainen fakta

Ihminen nielee elämänsä aikana kylpyammeellisen räkää.

18. Mack_Starcrusher

Mack_Starcrusher Jedi Youngling star 2

Registered:
    Nov 12, 2003
    Savon sydämestä,Kuopiosta

Mitä ne on?Sohvankulutus/penkin kulutus

Kaprakan ammattiinvalmentavassakoulutuksessa kahden tuuliajolla olleen vuoden jälkeen

Kun ei ole.Pitäs muuttaa omaan kämppään.

Luonne? Varmaan omille jutuille nauraminen,hilpeys.Elän niiden kanssa,koska on minussa myös tyhmänvikaa.

-miksi rakastat kahvia
    -Are you seriously saying one could live without coffeine?! :eek:

-vapaavalintainen fakta
    Rumuus ei ole katsojan silmässä,se on kantajan profiilissa.(sori ISD mutta enpähän minäkään kovin kehuvainen ole ulkonäköni suhteen)

19. Tod

Registered:
    Apr 29, 1999
    Pidän mieluummin ilmaisusta "vertikaalisesti rajoittunut". (Vastaavaa horisontaalista ongelmaa ei onneksi ole koskaan esiintynyt.)

Juuri tänään enkun kurssilla pohdittiin näitä poliittisesti korrekteja ilmauksia. Minun mielestäni parempi vaan harrastaa suoraa puhetta. Tarvittaessa voi sitten pyytää jälkeenpäin anteeksi.

Mutta joka tapauksessa kyllä miehen tulee olla naista pidempi. Muuten hommat ei luonnistu ollenkaan niin hyvin.

Ja sitten näihin kysymyksiin.

Espoolainen ja ylpeä siitä. Tosin nykyään elelen maanpaossa Helsingissä.

Sex, drugs and rock'n roll.

No kylläkin ilman sitä keskimmäistä kohtaa. Olutta ei lasketa.

Urheilua, musiikin kuuntelua ja opiskelua (tai jotain sen tapaista).

Asuntoni? Minähän asustan vanhempien komerossa.

Totaalisen kieroutunut huumorintaju. Kaikki aina valittavat, että minusta on mahdotonta päätellä, koska olen tosissani ja koska en. Mutta ainakin minulla on hauskaa. Niin ja minä olen aina tykännyt suuresti tarpeettomasta triviasta. Usein ilahdutankin kavereitani kertomalla heille ummet ja lammet jotain mielenkiintoista triviaa (useimmiten musiikkiaiheista), josta kukaan ei voisi olla vähempää kiinnostunut.

-miksi rakastat kahvia

Kahvi pitäisi kieltää lailla. En ymmärrä kuinka joku voi juoda moista moskaa. Kaakao on paljon parempaa, ja terveellisempääkin.

-vapaavalintainen fakta

Tiesittekö, että kun Music Television aloitti toimintansa 1981, niin ensimmäinen siellä esitetty video oli The Bugles duon Video Killed The Radio Star vuodelta 1979? 1980 Yes-yhtyeen basisti Chris Squire pyysi Buglesin jäsenet Trevor Hornin ja Geoff Downesin liitymään Yessiin yhtyeestä lähteneiden Jon Andersonin ja Rick Wakemanin tilalle. Uusi Yes kokoonpano julkaisi Drama-albumin vielä samana vuonna ennenkuin bändin kokoonpano taas vaihteeksi hieman muuttui. Geoff Downes perusti yhdessä Steve Howen (Yes), John Wettonin (King Crimson) ja Carl Palmerin (ELP) kanssa Asia-yhtyeen, jossa Downes muuten edelleen soittaa. Trevor Horn puolestaan ryhtyi tuottajaksi. Sen lisäksi, että hän tietysti tuotti pari Yes levyä, niin hän myös oli tuottajana mukana sellaisten artistien levyillä kuin esimerkiksi Frankie Goes To Hollywood, Paul McCartney, Tina Turner, Rod Stewart, Barry Manilow, Pet Shop Boys, Eros Ramazotti ja T.A.T.U. Mielenkiintoista eikö totta? Mainitsinko jotain tarpeettomasta triviasta.

20. TK-46_Duke

TK-46_Duke Jedi Master star 4

Registered:
    Jan 23, 2002
  21. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    "Star Warsin DVD -julkaisusta odotetaan tulevan DVD -formaatin kaikkien aikojen myydyin DVD -paketti."
    Jonotan jo nyt! :D [face_love]

Vantaa. Edelleen. Vieläkin. Aina vaan.

Hööh, Tähtiensotahörhöily, pienoismallien rakentelu & näprääminen, leffat. Salaharrastuksia en tietääkseni harrasta. Tai jos harrastan, ne ovat niin salaisia etten itsekään tiedä niistä. Niin, ja kaikenlaisten leffojen, sarjakuvien yms hassuuksien siteeraaminen.

Ohjelmistotekniikan insinörttiopinnot vievät kaiken valoisan ajan päivistäni. Kutakuinkin jatkuvasti. Ja siten kun koulunkäynnillä on tapana, ärsyttävästi.

Parempi tässä kuin pahvilaatikossa moottoritiellä (Hämeenlinnantie, ei tosin motari enää tässä vieressä)

Omituisuus sekä ujous & hiljaisuus. En minä tosin niiden kanssa elä. Toimeen tulen, mitenkuten.
    Omituisuus on kuulemma rikkautta (?).
    Olen siis upporikas! Äveriäämpi kuin Roope Ankka :D
    Joo, huumorintajuni on kuulemma aika "outo" sekin.

-miksi rakastat kahvia
    Koska se on hyvää ja maukasta ja herättävää ja mukavaa ja hienoa ja... koska olen koukussa.

-vapaavalintainen fakta
    Aina ei voi voittaa, mutta aina voi hävitä.

22. Chickadee

Chickadee Jedi Youngling star 2

Registered:
    Jul 11, 2003
    OT-DVD; hienoa! Kun vielä saisin DVD-aseman tietokoneeseeni.
    Pinea, kiva avatar/ikoni. En tosin meinannut tunnistaa sinua kun ekaa kertaa näin.

-kotipaikkakunta tai edes mistä päin Suomea tai muuta maailmaa on:
    Kaksi kotia. Keltainen pallura, jossa vanhemmat asuvat, sekä Tampere, jonne muutin viime syksynä opiskelemaan. Molemmat ihan yhtä rakkaita ja kutsun molempia yhtä lailla "kodiksi".

-salaiset ja julkiset harrastukset:
    Vakiovastaukseni harrastuskyselyihin: turha puuhastelu tietokoneilla, Leijonakuningas, sarjakuvat, eläimet.
    Salaiset harrastukset on salaisia enkä kertoisi niitä, vaikka niitä olisikin.

-nykyiset puuhailusi, missä koska kuinka ja miten:
    Tampereella opiskelen tietojenkäsittelyä joitain vuosia, ei kovin ahkerasti, mutta jotenkin.

-miksi asuntosi on niin ihana ja niin hyvällä paikalla:
    Kumpi? No, Mellilässä ihana omakotitalo johon vahva tunneside, Tampereella etuna se että paikka on oma ja rauhallinen, eivätkä muut voi valittaa siitä mitä teen siellä.
    Vanhempien asunnossa on syksystä lähtien alkanut arvostaa myös TV:tä sekä täyttä jääkaappia.

-kauneimmat luonteenpiirteesi ja kuinka elät niiden kanssa:
    Olen ikuinen pessimisti enkä osaa keksiä kauneimpia luonteenpiirteitäni tai elää niiden kanssa.

-miksi rakastat kahvia
    Kun en rakasta. Haisee pahalle.

-vapaavalintainen fakta:

*Yksi vapaavalintainen fakta ei riitä, koska en osannut päättää minkä valkkaisin.

*Kun laittaa värikyniä koteloon, niin järjestyksen on oltava: tummanvihreä, vaaleanvihreä, keltainen, oranssi, tummanpunainen, vaal.pun., liila, vaal.sin., tumm.sin., vaal.ruskea, tumm.ruskea, valkoinen, harmaa, musta. Järjestys tulee värien sukupuolista ja persoonallisuuksista.

*"Hihhuli" lienee suomen kielen ainoa sana, jossa on kaksi h:ta peräkkäin.

*ISD ei oikeasti ole ruma.

*Commander Keen 4:n jaksossa "Well of Wishes" - jossa nähdään iso, vihreä kala Dopefish - kuultava musiikki on nimeltään "Eat your Veggies", ja se piti alun perin julkaista Commander Keen Dreamsissa, mutta aikeesta luovuttiin kun päätettiin että pelissä ei tule olemaan musiikkeja, koska musat olisivat vieneet liikaa tilaa.

*Pallo on pyöreä, peli kestää 90 minuuttia. Siinä se; kaikki muu on teoriaa.

23. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    Tintti taas valehtelee niin että korvansa heiluvat tuulivoimalan lapojen lailla.
    Mutta pääasiaan: tämäkin ketjahdus täyttää tänään ensimmäisen vuotensa. Woot. InstallShield Wizardiakin kiinnostaa. Tämän vähintäänkin omituisen mursunsillan kautta voinkin toivottaa netti-ihmisilleni iloista ystävänpäivää!
    On tämäkin osasto kehittynyt aktiivisuusmielessä jonkin verran tässä kuluneen vuoden aikana. Kiitos kaikille.
    You know who you are. Ja minä tiedän missä asun.

24. Zap

Registered:
    Jan 29, 2002
    Voihan soppatykki. Kaverilta tuli eilen viesti: on menossa aukkiin ja TJ on kolmesataajotakin. Enpä olisi ikikuunaan päivänä uskonut..

Kolome kirjoitustyötä jonossa. Pitäisi saada aikaiseksi runsaissa määrin tänä viikonloppuna. Toistaiseksi aikaansaannokseni tänään ovat olleet seuraavat: 1) heräsin jo kymmeneltä, joka on aikaisin minulle vapaapäivänä, 2) imuroin ja pesin lattiat, koska täällä oli likaista, 3) laitoin ruokaa ja söin. Kohdassa 4) eli em. kirjoitustöiden tekemisessä en ole vielä huomattavasti edistynyt.

Noh, haen inspiraatiota Björkin kuuntelemisesta. Ensi viikko on taas turkasen täynnä, joten ajattelin ottaa nyt tosi iisisti, kirjoitteluja lukuunottamatta. Täyslaiskottelukin kieltämättä maistuisi :)

MUKAVAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ TEILLE!!!

/Ed: Olen muuten launtaina telkkarissa Kuutamolla-ohjelmassa. Jos haluatte pelotella itseänne suomen ja sukukielten opiskelijoilla, katsokaa :)) Thou have been warneth.

25. Darth_Weirdo

Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

Registered:
    Jul 2, 2002

Korpilahdelta (30 km Jyväskylästä etelään) olen kotoisin. Tampereella olen asustanut kolme ja puoli vuotta.

tietokone, teatteri ja lentopallo

Opiskelen Tampereen Teknillessä Yliopistossa tietotekniikkaa, mutta nykyään olen Keuruulla armeijassa.

Kaikki palvelut on lähellä ja se on mun koti. Sopivan kokoinen.

Rentous, sosiaalisuus

-miksi rakastat kahvia

Se piristää ja maistuu.

-vapaavalintainen fakta

Armeijassa oppii arvostamaan pieniä asioita.