main
side
curve

Finland Milliways -Cantina-

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by ISD_Devastator, Feb 14, 2003.

1. ISD_Devastator

ISD_Devastator Jedi Master star 4

Registered:
    Oct 11, 2002
    Mä oon vaan niin onnellinen [face_love]

2. Pinea

Pinea Jedi Master star 1

Registered:
    Aug 21, 2003
    Miksi ISD on niin onnellinen ja käyttää rakkaushymiötä? Onko ystävänpäivä kenties ollut armaanpäivä? Kerropas nyt, haluat kuitenkin kertoa ja me haluamme tietää.

Eilen kävin kaverin kanssa s-hoppailemassa ja elokuvissa. Elokuva oli Mustan helmen kirous ja näin sen ensimmäistä kertaa. Muut kaksi päänäyttelijää olivat mitäänsanomattomia, mutta Johnny Depp oli loistava!
    Kyllä oli mukava merirosvotunnelma elokuvassa. Enkä ihmettele sitä, että se oli niin samankaltainen Monkey Islandien kanssa, jos kerta perustui samaan, en tiedä mihin, mutta johonkin Disneyn (?) Pirates of... juttuun.

Ostin muuten Kukunorista neljällä eurolla kaksi episodi II julistetta. Ne jotka olivat alennuksessa. Kämppisten iloksi laitoin sen oveeni. Toinen yritti vastustella.
    Jos se saa pitää sitä tynkäkäsi-alaston mies taideteostaan ovessaan, niin kyllä minä saan pitää SW-julistetta. Oikeus ja kohtuus.

Nyt pitää kyllä lähettää tämä viesti, koska netti taas kaatuu pian. Hyvää jälkiystävänpäivää! Tai ehkä pitäisi toivotella jo pitkiä pellavia.

3. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    Ei teitä niin kiinnosta. :p

4. Zap

Zap Jedi Youngling star 1

Registered:
    Jan 29, 2002
    Love is in the air, everywhere I look around,
    Love is in the air, in every sight and every sound...

Sitä on liikkeellä nyt :)

5. Tod

Tod Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Apr 29, 1999
    Ei teitä niin kiinnosta.

Oikeasti ISD odottaa vaan hyvää tilaisuutta kertoa meille kaikkia yksityiskohtia myöten, mistä tässä hommassa on kysymys. Hän vaan koettaa vähän hämätä meitä ensin.

Niin ja kyllä meitä kiinnostaa. Mitään salailua ei hyväksytä.

Kyllä tämä Pirates leffa oli hauska. Depp ansaitsisi oscarin roolistaan (ainakin hän sai jo ehdokkuuden). Leffan loppu oli kyllä vähän tylsä. Olisin halunnut porukkaa hirteen.

Poikkesin tuossa viikonloppuna katsomassa Cruisen samuraitouhuja leffassa ja kovasti viihdyin. Paras leffa mitä pitkiin aikoihin olen leffassa nähnyt.

6. Baltic_herring

Baltic_herring Jedi Youngling star 2

Registered:
    Nov 10, 2002
    Kappas, suomalaista mainosta vilahtelee JC:n sivuilla. On tämä tietotekniikka erinomaista kun osaavat päätellä missä asustelen. Muutenkin tämän paikan ulkonäkö taitaa olla remontoitu?

Fyysisesti leffateatterissa en ole ehtinyt käymään varmaan koko vuonna. DVD-levyjä on hamstrattu senkin edestä ja vino pino on katsomatta. Tompan Vikaa Sammuraita on pitänyt käydä katselemassa. Jos nyt sitäkään saa aikaiseksi...

Oliskos ihmiset täällä kiinnostuneet nk miitistä ja Tampereella Samurai-näyttelyssä käymisestä oikein porukalla? Pilvikaupungin porukkaakin on tarkoitus rekrytä mukaan.

7. TK-46_Duke

TK-46_Duke Jedi Master star 4

Registered:
    Jan 23, 2002
    Helpostihan sen hostmaskista näkee mistäpäin käyttäjä on ja voidaan antaa hyvinkin täsmällistä mainontaa.

8. Pinea

Pinea Jedi Master star 1

Registered:
    Aug 21, 2003
    Niin ja kyllä meitä kiinnostaa. Mitään salailua ei hyväksytä.

Mpä. Kukaan muukaan ei ole salannut mitään. Minäkin olen ystävällisesti jakanut kaikki elämäni kauniit ja mielenkiintoiset yksityiskohdat kanssanne.
    ISD on hyvä ja kertoo kaiken.

Sitä on liikkeellä nyt

Mmmitä? Vesirokkoa?
    Täällä kuulemma eräitä isketään jo tenteissäkin. Julmaa saalistusta.

Minä yritin saada kaveria sinne Cruisen Tompan - Tompan Cruisen elokuvaan, mutta eipä se oikein innostunut. Ei tainnut edes muistaa koko näyttelijää.
    Miksi muuten aina kun yrittää muistaa sen yhden näyttelijän nimeä, jota en siis nytkään muista, niin mieleen tulee vaan Mel Gibson ja Tom Cruise? No?

Kyllä tämä Pirates leffa oli hauska. Depp ansaitsisi oscarin roolistaan (ainakin hän sai jo ehdokkuuden). Leffan loppu oli kyllä vähän tylsä. Olisin halunnut porukkaa hirteen.

Ai-van. Mielestäni elokuvan juoni ei ollut mitenkään hohdokas tai erityisen hyvä. Varsinkin se viimeinen kohtaus oli huono. Erityisesti ärsytti se naisen viimeinen kommentti. Ja se, että nainen muuttui oikeaksi meritaistelustrategioiden asiantuntijaksi tuosta vain ilman että sitä mitenkään perusteltiin.
    Mutta elokuvan pelasti siis Depp, se merirosvoaihe, ja sitten tietenkin se ihana mies, kommodori, joka näytteli myös siinä Nelosen Paritellen-sarjassa. Tunnistin heti miehen äänen, hyvä etten hihkaissut ja hypännyt onnesta ilmaan keskellä salia.
    Paritellen oli loistava sarja. (Loistava suomennoskin sarjan nimellä, Coupling se kai englanniksi oli.)

Viimeisin DVD, jonka katsoin oli Charlien enkelit ja Full Throttle. Ei saatu ollenkaan suomenkielisiä tekstityksiä, ja jouduttiin laittamaan englanninkieliset. Ihme kyllä sen kyllä unohti kokonaan, ja katsoi vaan niin kuin tavallisesti.

Huomenna hammaslääkäri. Argh. On väärin, jos tänään tilaa ajan, niin huomenna jo joutuu menemään. Ei minkäänlaista valmistumisaikaa.

9. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    Ei minulla mitään mielenkiintoista kerrottavaa ole.
    Olen yhtä ystävää rikkaampi. Hyvällä tuulella vaan olen sen ansiosta. :cool:

//
    "kiinnostuneet nk miitistä "
    Nyt taas tyhmänä kysymyksenä: eh? "nk-miitti"?
    Suvaitseeko Herr Baltischer Herring tarkentaa? Kiits.
    :)

10. Mack_Starcrusher

Mack_Starcrusher Jedi Youngling star 2

Registered:
    Nov 12, 2003
    Ja ei kai tämä uusi ystävä satu vaan olemaan naispuolinen?

Me vaadimme tietää.
    No kuitenkin onnellista jo mennyttä ja unohdettua ystävänpäivää vaan koko poppoolle :)

11. Baltic_herring

Baltic_herring Jedi Youngling star 2

Registered:
    Nov 10, 2002
    ISD on kolauttanut itsensä pahasti pulkkamäessä ja jokin kuvitteellinen "frendi" seuraa sitä nyt joka paikkaan. So sad... :D

Niin se miitti-idea lähti siitä että Tampereella on Vapriikissa juuri avattu Samurai näyttely. Sitä voisi löyhästi pitää warssiporukkaakin kiinnostavana näyttelynä. Onhan Vaaderi paljolti perustunut samurai-asuun. Lucas innostui kovasti Hidden Fortress Kurosawa-leffasta, jne.
    Näyttelyssähän olisi aina mukavampaa käväistä porukalla. Saisi enemmän hauskaa aikaan.

Vapriikin sivut

Edit: Onkos muuten kukaan ostanut tuota Kurosawan leffaa suomijulkaisu dvd:nä? Kiinnostaisi vain minkä tasoinen kopio se on. Itselläni on jokin R1-versio siitä ja se on kuvaltaan kovin sotkuinen. Kurosawa-boksia on ollut hajoitettuna myynissä, mutta aina joku kehveli on ehtinyt ostamaan pois juuri Hidden Fortressit. :(

12. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    Naispuolinen? On. [face_blush]
    Ja jos on mielikuvitukseni tuotetta, niin kuvitteeni on vielä ihmeellisempi kuin olin uskonutkaan :p
    Älkää nyt kuitenkaan vetäkö liian pitkälle noita omia johtopäätöksiänne... teette niin kuitenkin, vaikka sanon ettei se kannata.

//
    Tampereessa on se vika että sinne on aikalailla matkaa. Ja minä en kovin mielelläni ole naamaani esittelemässä...
    Mutta aihe on kyllä omalla erikoisella tavallaan aika mielenkiintoinen. Pitänee pohtia. Kenties jopa ajatella, vaikka se kovin hankala toimenpide onkin.

13. Mack_Starcrusher

Mack_Starcrusher Jedi Youngling star 2

Registered:
    Nov 12, 2003
    ISD ei sitten olekaan niin ruma kuin väit(tää)etään.
    Perusteluna se tosiasia,ettei kauniimman sukupuolen edustajat halua(?) olla rumuutta säteilevien miesten lähettyvillä.

Jospa ISD saikin äkki'väkkiä itsekunnioituksensa takaisin. Sietäis varmaan eräiden muidenkin kokeilla :p

14. Zap

Registered:
    Jan 29, 2002
    Tampereen samuraimiitti on hieno idea. Kannatan ja voisin jopa osallistua, mikäli budjettini sen sallii.

Pilvarin puolella on miittitoiminta aika hiljasta tällä hetkellä, joten voisimma täältä saada porukan kasaan. Eikös sitä jo parilla hengellä voi kutsua viralliseksi FFF-miitiksi???

Tänään tienasimma ainejärjestölle 133 euroa puolen tunnin haalarimerkkimyynnillä. Ei hassummin.

Tänään chillaillaan, huomenna olisi ohjelmassa kahdet tuparit. Sellaista.

Naiset ovat tosiaan mukavia kapistuksia, varsinkin kun omaa 'oman' sellaisen.... :)

15. Darth_Weirdo

Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

Registered:
    Jul 2, 2002
    Weirdo is in love. [face_love]

Tutustuin viime lomilla maailman mahtavinpaan naispuoliseen henkilöön. On ihmeellistä miten kahdella ihmisellä voi synkata asiat niin täydellisesti. Mutta kaikki ei voi olla täydellistä. Hän opiskelee Oulussa, minä Tampereella ja kaikenlisäksi olen armeijassa Keuruulla.

16. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    On se maailman meno aika erikoista ollut viimeaikoina... :eek:

"varsinkin kun omaa 'oman' sellaisen.... "
    :_|

17. Darth_Weirdo

Registered:
    Jul 2, 2002
    Kevättä rinnassa ystävät hyvät. Kun syksyllä moni pari erosi, nyt niitä taas syntyy lisää. Niin se menee. Satuitteko katsomaan juuri tulleen dokumentin ykköseltä, joka käsitteli miesten ja naisten maailmasta. Erittäin mielenkiintoinen.

18. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    Jäi katsomatta, kun tv:n tuijottaminen on ajanhukkaa.
    Ei sillä että tekisin muuten mitään kovin järkevää / mielenkiintoista, mutta kuitenkin. Fysiikkaa lueskellut. Se on kovin epämielenkiintoista.
    *huoh*

19. Darth_Weirdo

Registered:
    Jul 2, 2002
    Fysiikan hauska puoli on se että sen avulla löytää tavallisiin asioihin selityksiä. Sillä loppujen lopuksi kaikki mitä tapahtuu perustuu luonnonlakeihin eli biologiaan, fysiikkaan jne. jopa psykologiset asiat.

20. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    Magnetismia tässä on viime aikoina ihmetelty. Mitä kaikkea kivaa tekisinkään, jos omistaisin laitteita joilla kehittäisin vaikka neliteslaisen magneettikentän kivan kokoiselle alalle? [face_mischief]
    Selittäähän sillä toki asioita, mutta sen opiskelu ei ole sitä mielenkiintoisinta tarjolla olevaa. Eipä sillä että sähkötekniikkakaan olisi suosikkilistani huipulla... Kai se on kestettävä. Jos saisi kaikki läpäistyä niin tämän kevätlukukauden jälkeen matikasta ja fysiikasta ei tarvitsisi enää juuri välittää. Paitsi silloin kun ne liittyvät johonkin oikeaan opiskeluaineeseen.

21. Tod

Registered:
    Apr 29, 1999
    Taisin tuossa taannoin mainita jotain ainejärjestön sählytiimiin liittymisestä. Nyt on kolme matsia tullut sarjassa pelattua ja kaikki kolme ollaan hävitty ihan pystyyn. Meillä on kyllä tiimi täynnä hyviä pelaajia, mutta joukkuepeli on aivan totaalisen hukassa. No yksi peli jäljellä, mutta jatkoon pääsy on nyt mahdotonta. Eipähän ole enää mitään hävittävää. Ei kyllä mitään voitettavaakaan.

On ihmeellistä miten kahdella ihmisellä voi synkata asiat niin täydellisesti.

Muistan yhä miten muutama vuosi sitten vappuna tutustuin maailman ihanimpaan naiseen (parasta jättää kertomatta eräälle henkilölle). Kaikki kyllä synkkasi aivan täydellisesti, mutta kyseinen henkilö opiskeli
    Oulussa ja asusti jossain Pohjanmaalla, joten jatko muodostui hieman turhan hankalaksi. Surulista, mutta tällaista sattuu. Ja en kyllä missään nimessä valita nykyistä tilannetta.

22. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    Se on muuten aika mielenkiintoista: joidenkin kanssa tulee juttuun loistavasti tosta vaan, mutta joitain ihmisiä ei voi sietää, vaikka ne näkisi ensimmäistä kertaa ikinä. Erikoista.
    Kai se vaan johtuu niistä mystisistä "kemioista", jotka eivät aina sovi toisilleen.

23. Tod

Registered:
    Apr 29, 1999
    Äiti aina jaksaa kertoa, miten silloin kun minä olin pieni niin meidän taloyhtiössä oli minun lisäkseni yksi saman ikäinen heppu. Tietenkin me olimme aina samaan aikaan hiekkalaatikolla ja normaalisti kaksi samanikäistä pikkunappulaa puuhastelevat mieluiten jotain lystikästä yhdessä, mutta ei meidän tapauksessa. Me kaksi pysyimme tiukasti omissa kulmissamme hiekkalaatikossa emmekä halunneet olla missään tekemisissä toistemme kanssa. Sama tahti jatkui läpi koulun (olimme tietenkin samalla luokalla ysille saakka). Me emme koskaan riidelleet tai tapelleet tai mitään muutakaan, emme yksinkertaisesti halunneet olla missään tekemisissä toistemme kanssa. Peruskoulun jälkeen en olekaan kyseistä tyyppiä nähnyt.

Mutta tytöt ovat aina tykänneet minusta ja se on ainoa merkitsevä asia. Se on välillä hauskaa kun tytöt katselee kiinnostuneina kadulla. Tai yksi asia mistä kaverit ovat olleet usein hyvinkin kateellisia, on se kun tytöt tulee baarissa juttelemaan ja hakemaan tanssimaan tms. Enkä nyt tarkoita mitään kännisiä viiskymppisiä eukkoja vaan nättejä nuoria naisia. Kaverit joutuu aina yrittämään kaikkia outoja iskurepliikkejä ja minä istun vaan paikallani ja vien kaikki naiset. Se potuttaa heitä välillä.

24. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    Jos en olisi heittänyt toivoani jo vuosia sitten, voisin olla kateellinen. Mutta kun olen, niin en ole. :p
    Hassuja asioita tapahtuu.
    Ja henkilökemiat ovat varsin erikoinen asia. Mistä se oikeasti johtuu? Säteileekö ihmisistä erikoinen aura joka reagoi ihmisten kanssa? Tuskinpa vaan. Jotain todella hämärää tässä kuitenkin on, varsinkin kun ei tuommoista asiaa voi selittää: "En minä tiedä, en vaan voi sietää koko miestä". Todella ihmeellistä.

Harvassa ovat tosin tuommoiset äärikokemukset, joissa jotakuta ei voi sietää samassa talossakaan. Onneksi. Tai on varmaan niitäkin, jotka eivät toimi juuri kenenkään kanssa, mutta kenties hekin ovat vähemmistönä. Tai mistäs minä sen tietäisin, kyllä minä tulen enimmäkseen ihmisten kanssa toimeen joko paremmin tai heikommin. Se riippuu.

Vallan omituista on tämä. :confused:

25. Zap

Registered:
    Jan 29, 2002
    Ihastuminen on maailman mystisimpiä asioita. Mutta sen olen huomannut, että vastaan on turha tapella. Kun pitää toisesta ihmisestä ihan helevetisti, on aivan mahdotonta yrittää teeskennellä, ettei hän merkitsisi mitään.

Ja tästä teeskentelemisen mahdottomuudesta seuraa mielenkiintoisia tapahtumasarjoja.

</filosofiatuokio>

26. Tod

Registered:
    Apr 29, 1999
    Pikainen muistutus siltä varalta että joku sattuisi lukemaan tämän. Illan South Park on lehden mukaan Star Wars aiheinen joten se tarttee katsoa.

No eipä siinä ollut juurikaan mitään SW:stä. Mutta hauska jakso oli silti.