main
side
curve

Finland Milliways -Cantina-

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by ISD_Devastator, Feb 14, 2003.

1. Tod

Tod Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Apr 29, 1999
    YJCC:sta löytyi taas äärimmäisen mielenkiintoinen threadi. Käykäähän katsomassa.

2. Cloned_Sidious

Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

Registered:
    Oct 14, 2004
    Postitettu on.

3. Starbuck_X

Starbuck_X Jedi Grand Master star 3

Registered:
    Mar 11, 2004
    Pakko oli päteä Conanilla. [face_plain]

4. Jetscream

Jetscream Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 9, 2005
    Tietääkö kukaan SW Battlefronttiin Jedi koodia? Eli että voisi pelata jedillä.

5. Tod

Registered:
    Apr 29, 1999
    Kyllä nyt on lystiä kun täytyy seurata ekaa kertaa tätä maikkarin suurta seikkailua. Aikaisempina vuosina olen kiertänyt moiset ohjelmat kaukaa, mutta tänä vuonna siellä on yksi hyvä kaveri mukana, joten täytyy seurata kuinka äijän käy. Ohjelma kyllä vaikuttaa aika mielenkiinnottomalta.

Ja enää alle 23 tuntia ROTS:iin.

6. TK-46_Duke

TK-46_Duke Jedi Master star 4

Registered:
    Jan 23, 2002
    Ep3:nen tuli käytyä isolla kankaalla vilkuilemassa eilen. Harmi ettei ehtinyt Tavastialle jatkoille. [face_plain]

7. iiwox

iiwox Jedi Youngling

Registered:
    Jan 22, 2005
    Töissä sähläsin kuumaliimatpöydille pikaliimat sormiin.. vähä silikonia korvantaakse. Matkalla kotiin hajos auto jäi tonne ties minne.. mut ei haittaa, yöllä lehvaan.

8. Pinea

Pinea Jedi Master star 1

Registered:
    Aug 21, 2003
    Kohta epIII pääsee näkemään. Vähän jännittää. Olisi nyt tositositosi hyvä.
    Tosin lippujakaan en ole vielä hommannut, kun "ei ole ollut aikaa" ja "jokin muu yhtä typerä tekosyy tähän kohtaan".

Mutta kohta. Ihan pian. Pakko ne liput on hommata. Ja äkkiä.

Suurta seikkailua en aio tänäkään vuonna katsoa, mutta minunkin täytyi tapittaa se kolmosen mallikoulu ihan vain sen takia, kun siellä oli yksi vanha lukiolainen. Oli heti paljon mielenkiintoisempaa. Sääli vaan että tippui heti alkujaksoissa.

En haluaisi turvautua sellaiseen ikivanhaan aiheeseen kuin sää, mutta teen sen kuitenkin.
    Eikö ole ihanaa kun aurinko paistaa ja on lämmin? On se, älkää väittäkö vastaan. En ole varmaan ikinä nauttinut keväästä niin paljon kuin tänä vuonna.
    Kaikista käsittämättömintä on, että tentteihinkin jaksaa lukea aurinkoisina päivinä 20% tehokkaammin kuin harmaina päivinä, vaikka siinä ei ole mitään järkeä.

9. Cloned_Sidious

Registered:
    Oct 14, 2004
    Alle 2 pientä viheliäistä tuntia ennen kuin Episodi III alkaa...

10. ISD_Devastator

ISD_Devastator Jedi Master star 4

Registered:
    Oct 11, 2002
    Olipas se vänkä leffa :)
    Viiden tunnin päästä pitäisi olla jo töissä

//ed:
    täällä mitään aurinkoa ole näkynyt [face_plain]

11. Tod

Registered:
    Apr 29, 1999
    Olihan se lysti. Pari asiaa jäi vähän häiritsemään. Toisaalta olin (ja olen vielä vähän) päissäni kuin pieni eläin. Tuli otettua kaverin kanssa vähän pohjia. Täytynee kattoa leffa joku päivä ihan selvin päin.

Finnkinon laitteetkin toimi tällä kertaa ja se jonottajien palkinto Tennarille oli ihan hupaisa.

12. KYP_DURRON85

KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

Registered:
    Apr 20, 2003
    Vielä joutuu odottelemaan,että kello lyö 17.30 ja sitten vihdoin ja viimein pääsee Sithiä tuijottelemaan.

Ei kyllä millään jaksais. Nytkin olen mediapajan kurssilla enkä ole oikeastaan saanut mitää aikaan. Olen vain seuraillut eri foorumeita ja sellaisten henkilöiden kommetteja jotka ovat jo elokuvan nähneet.

Olen muuten ihan hermona...

edit: Jos elokuva on ihan sikahyvä,saatanpa jopa päästää kunnon Jar Jar Binks kiljahduksen leffan päätyttyä.

Vielä kerkeis käydä kotona ja noutaa Vader kypärä jolla pystyisin moisen tempauksen jälkeen peittämään kasvoni :p

13. KYP_DURRON85

KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

Registered:
    Apr 20, 2003
    Enää pari tuntia.
    Pelottaa...

Yllättäviltä tahoilta on tullut sekä positiivista,että negatiivistä palautetta. Mitenkähän ite tulen suhtautumaan elokuvaan ?

Itteäni eilen mietitytti minkälainen vaikutus sillä on että,on tullut edellisenä iltana katottua niin vaikuttava elokuva,että nousi melkein tipat linssiin lopussa.
    Tätä mietin siis vaan mitä tulee siihen ROTSin dramatiikkaan ja alkaako näköhermoja kutittamaan lähellekään samalla tavalla kuin eilen.

14. Cloned_Sidious

Registered:
    Oct 14, 2004
    Vau, elokuvan jälkeen sain nukkua kolme tuntia ja kymmenen minuuttia ennen kuin koulu alkoi.

Olen järkyttynyt, elokuva riipaisi aika pahasti.

15. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    Kai tuo oli ansainnut sen korotetun rajansa [face_thinking]
    En valita :)

16. Jetscream

Registered:
    Mar 9, 2005
    Minä en ole vielä nähnyt leffaa mutta olen ostanut pelin ja se vasta hyvä onkin, vaikka siinä onkin leffan pätkiä, joita en haluaisi vielä nähdä ennen elokuvaa. Ostin pelin kaksi päivää sitten ja olen jo viho viimeisessä kentässä, Anakinilla pitäisi tappaa Obi-Wan, mutta se on liian vaikeaa jopa easyllä. Aika epäreilu kun käyttää koko ajan jedivoimia. Olen yrittänyt vaikka minkälaisia comboja, mutta ei! Kenobi 'hanuttaa' (eli hakkaa päälle) koko ajan! Toivottavasti jollain muulla teistä onnistuu lahtaaminen helpommin. :(
    Mutta ÄLYTTÖMÄN HYVÄ peli!!!!! :D :)

17. Tod

Registered:
    Apr 29, 1999
    Vihdoinkin Star Wreck 6:n julkaisupäivä on varmistunut. Vajaa kolme kuukautta enää odotusta. 20.8 on tämä suuri päivä, jolloin vuoden odotetuin elokuva tulee jakeluun. Harmi, että minun vanha Star Wreck-threadi on jo ajat sitten mennyt lukkoon. Mutta enpä taida jaksaa tehdä asialle mitään sen kummempaa.

18. ISD_Devastator

Registered:
    Oct 11, 2002
    Johan sitä on ehditty odotella toinenkin tovi :)

19. Chewbacca-girl

Chewbacca-girl Jedi Master star 4

Registered:
    Apr 6, 2005
    Tiedättekö löytyykö Helsingistä mitään paikkaa, jossa myydään jotain Star Wars tavaraa? Onko Tennispalatsissa jotain?

20. TK-46_Duke

TK-46_Duke Jedi Master star 4

Registered:
    Jan 23, 2002
    Kokeileppa Kukunoria.

21. Jetscream

Registered:
    Mar 9, 2005
    Wohoo!! Menen tänään katsomaan Sithin koston! :D :D
    Tänään oli kyllä Terveystiedon koe joten leffa on vähän niin kuin palkinto viimeisestä kokeesta tänä lukuvuonna.

22. NeitiPadme

NeitiPadme Jedi Master star 5

Registered:
    May 24, 2005
    Jetscream, oot onnellinen ku sul ei oo enää kokeita :). Mul niit viel riittää... Täytyy vaa yrittää jaksaa ;).

Mut puhuit aikasemmin SW Battlefront-nimisestä pelistä ja kysyit et oisko jollain Jedi koodia. No, ite omistan kyseisen pelin, ja en kyl tiiä voiks siin pelata jedinä, mut on tulossa uus peli SW Battlefront II, jossa on mahdollisuus olla myös jedi. Käypä kattoo lucasarts.com. Lucasartsin virallinen pelisivu ;).

23. Chewbacca-girl

Registered:
    Apr 6, 2005
    Kiitti Duke. Viimeks olin Helsingissä 3 vuotta sitten ja silloinkin vaan Lintsillä, joten en oikein tiedä mitään hyviä paikkoja sieltä...
    Onko teistä joku ostanut tuolta Kukunorista mitään?

24. NeitiPadme

NeitiPadme Jedi Master star 5

Registered:
    May 24, 2005
    Chewbacca-girl, en oo kyl ostanu sielt mitää, mut ihan hyvä kauppa. Ite ostan kaikki sw-kamat pariisista.

25. Chewbacca-girl

Registered:
    Apr 6, 2005
    AAWWW!!! 8-}Pariisista!? Ranskasta?! Mitä kaikkea sä sieltä olet ostanut?