main
side
curve

Postaa kun tekee mieli postata

Discussion in 'Archive: Finland' started by Darth_Laurentius, Mar 10, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TK-46_Duke

TK-46_Duke Jedi Master star 4

Registered:
    Jan 23, 2002
    Se on hassua miten ihmisillä on varaa ostaa tuhat euroa maksava softa, mutta harva sitä osaa silti käyttää. :eek:

2. Starbuck_X

Starbuck_X Jedi Grand Master star 3

Registered:
    Mar 11, 2004
    Kuka puhui ostamisesta? :eek: Noh, mitäs pitää klikata?

3. KYP_DURRON85

KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

Registered:
    Apr 20, 2003
    Oliskohan GTA3 pitänyt pelata ennen VC:tä, nyt se tuntuu pieneltä pettymykseltä sen jälkeen.

Olis pitäny [face_plain]

4. Starbuck_X

Registered:
    Mar 11, 2004
    No kiitti sitten vain tiedosta, D.

5. Starbuck_X

Registered:
    Mar 11, 2004
    Vähän noita näyttelijöiden haastatteluja ennen ESB:tä on hauskoja katsella. =)

6. TK-46_Duke

Registered:
    Jan 23, 2002
    No kuule on töistä vähän paska vastata kun ei ole Photaria 40km säteellä.

7. TaradosQeng

TaradosQeng Jedi Youngling star 2

Registered:
    Mar 12, 2004
    Missäs sitä ollaan töissä, kun 40 km päässä sivistyksestä?

Edit; Ja Hantsu, et sinä sillä WC:n (tai VC:n, ihan sama) pelaamisella mitään menettänyt, sillä onhan perin selvää, että koko GTA on bulkkiroskaa. Pelaisit sen sijaan kehittäviä pelejä kuten... FreeSpacet! :) (Tai Total Warit.) Just choking.

8. Starbuck_X

Registered:
    Mar 11, 2004
    Luulinpahan vain, että muistaisit jos olet käyttänyt sitä joka banneriin ja moniin kuviin...

9. Darth_Laurentius

Darth_Laurentius Jedi Youngling star 2

Registered:
    Apr 27, 2001
    Mitämitä, eikö joku muka arvosta Vice Cityä? Jos olisit yhtään lähempänä, niin heittäisin Miami Vice -videokokoelmallani päähän tuommoista. Minä, naavapartainen kuusnelos- ja DOS-peleihin jämähtänyt retrosetäkin olen sitä mieltä että konsoleista periytyvine outouksineenkin Vice City omistaa. (Ihan pelinäkin, ei siis pelkän kasariteemansa ansiosta. ;) )

10. Starbuck_X

Registered:
    Mar 11, 2004
    Ei ne osaa arvostaa, kun eivät ole pelanneet. [face_plain] Se kylläkin kuuluisi jo melkein yleispelisivistykseen.

11. KYP_DURRON85

Registered:
    Apr 20, 2003
    Niin [face_plain]
    Minä vihaan ihmisiä jotka haukkuu jotain,jota eivät ole koskaan kokeilleet ja pentuja jotka lesottaa kun niiden äiti ja isä ovat ostaneet sille Vice Cityn tai GTA3:n.
    Puhun siis peeloplaneetan käyttäjistä lähinnä ;)

Itekin jaksan vielä parinvuoden jälkeenkin innostua Vice:stä.(Tänään viimeks)

12. Starbuck_X

Registered:
    Mar 11, 2004
    Ootko Kyppi päässyt läpi?

13. ISD_Devastator

ISD_Devastator Jedi Master star 4

Registered:
    Oct 11, 2002
    Vai että yleispelisivistykseen?
    No, mikäs siinä, kelpaako jos sanon, että olen pelannut sen kakkosen läpi joskus pari vuotta sitten? Oli se ihan hassu, mutta... Samaan se meni kun Carmageddon kakkonenkin, rällästämiseen. Sekin oli muuten hauskaa oman aikansa.
    Kuitenkin, en ole ollenkaan samaa mieltä kanssanne, arvon kanssaoliot/olijat: ei se niin ihmeelliseltä ole vaikuttanut kaverin olan takaa kurkittuna.

Mutta minä olenkin OFP-hörähtelijä, jonka mielestä koomista on laittaa kasa omia ukkoja sekä ajopelejä johonkin ja lähteä sitten napsimaan niitä. Ensin itkevät, jotta "elä ammu", sitten possauttavat takaisin. Se on hassua. Ajoittain.

14. KYP_DURRON85

Registered:
    Apr 20, 2003
    Ootko Kyppi päässyt läpi?

Pari kertaa.
    Nyt koitan saamaa pc:llä.

15. Starbuck_X

Registered:
    Mar 11, 2004
    Montas prossaa on tullut täyteen? Itellä nyt 66%. Netistähän löytää kaikki ratkaisut, mutten halua pilata iloa. Xbox-versiosta on vissiin karsittu pari pikkutehtävää, joku autotehtävä siellä parkkihallin katolta ja motskaritehtävä yhden sillan vierestä. Ja tiesitkös muuten, että on semmonenkin "kuinka monta kertaa pystyt pomputtamaan palloa sen koskematta maahan" -peli, sekin puuttuu. =/

16. Darth-Ari

Darth-Ari Jedi Youngling star 2

Registered:
    Feb 14, 2004
    toi vice city on kyllä todella hyvä peli, olen pelannut sen läpi jo 6 kertaa =), paras prosentti määrä tais olla jotain 85-90%, ja kaikki jotka ei ole sitä peliä pelannut niin kannattaa ehdottomasti pelata sitä se on hyvä peli kaikinpuolin ainakin mun mielestä :)

tietääkö kukaan muuten millon tulee uus GTA peli kauppoihin?? ja mihin aikakauteen se sijouttuu tai ylipäätänsä mitä erilaista siinä on viceen verrattuna?

17. Starbuck_X

Registered:
    Mar 11, 2004
    Seuraava GTA on nimeltään San Andreas, tulee joskus vähän yli puolen vuoden päästä, Suomesta en sitten tiedä...

18. Starbuck_X

Registered:
    Mar 11, 2004
    Näin sitä pitää, virallinen todistus koneen surkeudesta, kun otin eilen Analyze your computer -testin:
    [image=http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/F/x/Fx/1081583048215.jpeg]

19. TaradosQeng

Registered:
    Mar 12, 2004
    "Mutta minä olenkin OFP-hörähtelijä, jonka mielestä koomista on laittaa kasa omia ukkoja sekä ajopelejä johonkin ja lähteä sitten napsimaan niitä. Ensin itkevät, jotta "elä ammu", sitten possauttavat takaisin. Se on hassua. Ajoittain. "

Jesh. Oikea asenne.

Jep, enhän minä tiedä GTA:sta mitään, mutta kun ideanakin tuntuu niin vastenmieliseltä, ettei siihen vähäisiä pennosiaan viitsi tuhlata. Minä olen moralisti. Kannattaa olla. :)

Ja HtM, oletkos sinä poistanut prossun koneesta vai mitä?

20. Starbuck_X

Registered:
    Mar 11, 2004
    En, vaan otin testin.

21. TaradosQeng

Registered:
    Mar 12, 2004
    Jeps, äsköisestä puuttuu siihen kuuluva hymiö.

Minkäs minimejä nuo ovat?

22. Starbuck_X

Registered:
    Mar 11, 2004
    Tuli TIE flashback, joten asensin huvikseen sen koneeseen vaikkei XP sitä pyöritäkään.

23. TaradosQeng

Registered:
    Mar 12, 2004
    Haasta Microsoft oikeuteen.

24. TK-46_Duke

Registered:
    Jan 23, 2002
    Kyllä sen saa XP:lläkin toimimaan. Vaatii vaan säätämistä.

25. Starbuck_X

Registered:
    Mar 11, 2004
    Mitenmitenmiten?! Oma yritys loppu siihen kun LA:n sivuilta katsoin helppiä: "Doesn't work in XP." =(

Thread Status:
Not open for further replies.