main
side
curve

Rätt val? Valde du rätt skola och inriktning?

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Jedi_Mystic, Jan 14, 2003.

?

Rätt val? Valde du rätt skola och inriktning?

Poll closed Mar 25, 2012.
  1. Ja, helt rätt

50.0%
  2. NEJ, jag ångrar mig

16.7%
  3. Tveksamt

29.2%
  4. Jag hatar det!

4.2%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. J_a_w_a

J_a_w_a Jedi Youngling star 2

Registered:
    Mar 14, 2002
    jo det gick helfint idag..lite ensamt bara, jag känner ju knappt nån så... :(

Men det fixar sig efter ett tag...borde inte bli några problem. Kul förresten att Daniel, Tobbe, Alex o hennes kompis som hette nåt jag inte kommer ihåg just nu, väntade på mig utanför spanskan :D

Imorrn ska jag in på en rättegång...ska bli skitkul o se hur en skyldig får sitt straff :p

I överigt verkar skolan mkt bra...mindre o lite trevligare än stora Frölunda :) Känns liksom lite mer hemma...lr kommer att göra iaf :D

En annan sak jag belv överraskad av var antalet tjejer...det var alltså typ 18/27 i klassen...dvs 9 killar lr nåt, blev helt paff :eek: hehe

Jaja...nu ska jag iväg o träna lite jujutjsu, vi syns imorrn FFare :) Förresten, 3 pers behöver man för ett möte va? Isf skulle vi ju kunna ha möten hela vårterminen o resterande 2 år som alla går där :D (just a thought)

2. MYSTIC_KNIGHT

MYSTIC_KNIGHT Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 19, 2002
    Hej JAWA. Jag hara totalt missat att du går på Munkebäck nu.
    *Skäms* [face_blush]

Jag ska leta upp dig när jag får tid och be om ursäkt med en muffins. Vilken klass gick du i nu igen?

3. seizetsu

seizetsu Jedi Youngling star 2

Registered:
    Jan 20, 2003
    Kul att du har kommit dit du vill nu Jawa, lycka till med fortsättningen på Munkebäck :)

Själv vet jag inte om mitt val är rätt än. Ansökningarna till gymnasiet ska vara inlämnade den 4/2. Jag tänker efter mycket övervägande söka till Mediegymnasiet i Malmö Hamn och hoppas således att det är dit jag var menad komma. Skolan är Kockums gamla u-båtshall, totalt omrenoverad. Förutom att gymnasiet ligger där så finns det i samma hus reklambyråer etc för att vi ska få komma nära arbetslivet. Iofs stod det något i tidningen om att Mediegymnasiet har haft problem med att anordna praoplatser men jag hoppas att det har löst sig tills jag börjar i höst.

Önska mig lycka till FFS:are! :)

4. J_a_w_a

Registered:
    Mar 14, 2002
    ok...coolt :)

Jag tycker absolut att du ska försöka komma in på mediagymnasiet i Malmö. Själv trivs jag väldigt bra i "mediastilen" och kommer nog gilla det :)

Våran skola skulle ev. flyttas om några år (fanns iaf planer på det berättade syon) till Lindholmen. Där bygger SVT ett nytt kontor o det finns även andra mediajobb där tror jag, det skulle nog bli ett rejält lyft för munkebäck då tror jag. Men det e ju bara "planer i huvudet" än så länge typ o jag hinner säkert gå ut innan dess :)

Caroline: Jag går i klass SPMP1C :)

5. _Madeleine_

_Madeleine_ Jedi Youngling star 3

Registered:
    Jul 17, 2002
    9 killar? det var mycket. I min klass går det minsann 26 elever varav 3 är killar. DET är lite ;)
    Fast jag går kanske på en feminin linje. Eller nåt...

6. J_a_w_a

Registered:
    Mar 14, 2002
    Hehe...katastrof ju ;)

Tjoho imorrn ska jag ha grafisk kommunikation :)

Idag hade vi ett "möte" igen...Jag, Aprentize, Aleia och Mystic_Knight var med

Tyvärr var inte The_Dark_Overlord närvarande, då han icke var med...för jag vet inte vart han höll hus :D

7. MYSTIC_KNIGHT

MYSTIC_KNIGHT Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 19, 2002
    Det var kul att träffas igen. :D

8. Aprentize

Aprentize Jedi Master star 4

Registered:
    Jan 15, 2002
    overlorden ligger för tillfället hemma och kvävs i sina egna nysningar, han är med andra ord alldelles föör kyld.. BAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA [face_laugh] oj.. sorry... heehehehehehehe.... den e lika bra varje gång... nu ska vi se.. var var jag? just de ja! vi kan ha FF möte utan honom vi e fortfarande mer än 3! Undrar om vi inte e sveriges FF tätaste byggnad?

9. The_Dark_Overlord

The_Dark_Overlord Jedi Padawan star 4

Registered:
    Apr 16, 2002
    uh.. ja tänker komma och förpesta eran vardag idag. meeen min febrila hosta gör att jag inte kan närvara >_<

Thread Status:
Not open for further replies.