main
side
curve

RÄK!

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Zaphod Beeblebrox, Mar 20, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zaphod Beeblebrox

Zaphod Beeblebrox Jedi Padawan star 4

Registered:
    Aug 26, 1999
    Jag är förkyld! Räk!

2. Celebrion

Celebrion Jedi Youngling star 3

Registered:
    Sep 27, 2005
    Jag är internetberoende, RÄK!!

3. Charlii

Charlii Jedi Youngling star 3

Registered:
    May 16, 2005
    Den nya stora folksjukdomen?

/Charlii

4. Jade_trs

Jade_trs Jedi Master star 2

Registered:
    Jul 7, 2002
    lite RÄK för hyrbilar.

5. DARTHLARS

DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Mar 12, 2002
    RÄK för jag har dragit på mig någon slags förkylning som gör mig jättetrött i huvudet. Det är svårt att tänka och min sinnesnärvaro är nära noll.

6. Obi Anne

Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

Registered:
    Nov 4, 1998
    Räk för att man är så slarvig att man har tappat bort sin låda med knappnålar. Hade tänkt hinna göra en grej ikväll, men hittar inte nog med nålar och saken ifråga ska vara så veckad att det inte är någon ide att försöka utan massor av nålar.

7. Neko

Neko Jedi Padawan star 4

Registered:
    Nov 30, 2001
    räk . . .
    har blivit sjukskriven i drygt en månad med order att träna, träna, träna . . . o jag som 'inte tycker om' (med finare ord) att träna . . . :(

8. DARTHLARS

Registered:
    Mar 12, 2002
    Min mormor har dött. Så nu har jag bara morsan kvar ...

9. Celebrion

Celebrion Jedi Youngling star 3

Registered:
    Sep 27, 2005
    @};- Mina kondoleanser.
    Ett av mina största orosmoment just nu är att min mormor ska trilla av pinn, jag känner med dig helto ch fullt...

10. Obi Anne

Registered:
    Nov 4, 1998
    Usch, det är alltid hemskt att förlora en familjemedlem, eller annan närstående. :(

11. emilsson

emilsson Force Ghost star 6

Registered:
    Oct 5, 1998
    DL, jag beklagar sorgen. Det är alltid svårt när någon nära en går bort.

12. Neko

Neko Jedi Padawan star 4

Registered:
    Nov 30, 2001
    Jag har för första gången i mitt liv blivit gipsad!
    Har fått en spricka i handleden . . .
    Läkare o sjukgymnast sa "träna! annars får du inte fortsätta vara sjukskriven!"
    Så jag tränasr. Provade vattengympa i torsdags o cirkelgym igår. En av stationerna var att boxa på en boxningspelare. "Tänk på nån du inte gillar sådu slår bättre!", var det nån som sa.
    Sagt o gjort. Tänkte på mina hemska chefer o boxade ordentligt. Sa lite knak en gång, men tänkte inte på det utan trodde det bara var en sena som kanade lite snett. Resten av passet flöt på bra. Men senare på kvällen . . . AJ! Värkte som jag vet inte vet vad! Kunde inte röra ordentligt alls på handleden.
    Åkte till distriktssköterskan imorses. Efter att ha sett att jag inte kunde vrida handleden sa hon jag skulle åka till Axessakuten för att få handen röntgad. Så så blev det.
    Efter lite mer klämmande o försök till vridande av läkare där, förklaring o röntgen, så sa han att jag fått spricka i benet. O jag ska tillbaks på måndag för att mha magnetröntgen kolla så det inte finns fler sprickor . . .

MAO: Träning är farligt!!
    *suckar*

13. DARTHLARS

Registered:
    Mar 12, 2002
    Tack ska ni ha. Det har fortfarande inte riktigt sjunkit in än, kanske på fredag då begravningen är.

Neko: Det verkar bara vara bekymmer för dig. :( Ta hand om dig!

14. Obi Anne

Registered:
    Nov 4, 1998
    Ett av familjens marsvin dog igår. :( Han var hängig så vi satt med honom i knät hela kvällen igår och hade tänkt ta honom till veterinären idag, trodde han hade en förkylning eller något. Nu på morgonen när vi skulle väcka dem var han död.

15. DARTHLARS

Registered:
    Mar 12, 2002
    RÄK för återbetalningskrav från CSN !!!:mad:

16. Berg

Berg Jedi Youngling star 3

Registered:
    Nov 16, 2002
    Hej på er... det har varit en lite halvtrist vecka här på kontoret. I lördags gick en kolega som jag jobbade mycket med bort i Cancer. Det var väntat men ändå lite jobbigt. Sen igår dog en tjej i en bilkrasch i skåne. Det var våran admin på regionen. Hon håller alltid i regionskonferanes och en massa annat så om man jobbar i våran region så kan man omöjligen komma undan att ha jobbat med henne. Hon skulle varit i Stockholm idag var det tänkt.

Så det är lite tungt just nu.

17. Obi Anne

Registered:
    Nov 4, 1998
    Usch vad hemskt. Du har mina sympatier. @};-

18. DARTHLARS

Registered:
    Mar 12, 2002
    Förfärligt ...

Edit: Jag skar mig i fingret i går kväll och hade inget att desinficera med så idag är den svullen, känslig och värker konstant.
    Jag har mycket att göra själv, skulle egentligen ha åkt och hjälpt morsan att utrymma mormors lägenhet och känner skuldkänslor inför det, känner mig stresad och är allmänt grinig och på riktigt dåligt humör just nu.

Edit: RÄK för att söka jobb, och RÄK för IT-branschen som innehåller så många töntar.

19. Vargman77

Vargman77 Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 18, 2002
    RÄK för att dra visdomständer

RÄK för att spräcka skärman (och linsen) på sin digitalkamera

RÄK för att råka förstöra sin jacka

SUPERRÄK för att göra det på samma helg :(

20. DARTHLARS

Registered:
    Mar 12, 2002
    RÄK för otåliga postnissar som "busringer" på ens dörr och springer iväg med paketet man skulle ha fått innan man kommit fram. Jag slöade verkligen inte! Jag såg killen och ropade efter honom, men inte märkte han något inte..
    Om man har betalat för hemleverans så ska man få hemleverans.. Jag vill inte behöva vänta i kö i den stinkande korvmojen med den inkompetenta personalen dit paketen annars kommer.

21. DARTHLARS

Registered:
    Mar 12, 2002
    RÄK för opålitliga s.k. "handledare".

RÄK för semestertider då allting skjuts upp och försenas.

RÄK för att min katt är döende. Jag står inte ut att se henne med sina stora vädjande ögon.

22. DARTHLARS

Registered:
    Mar 12, 2002
    [image=http://i22.photobucket.com/albums/b345/DarthLars/Vickissen/sista.jpg]
    Det här är sista bilden på min lilla katt. Hon avlivades idag. Hennes cancer hade spritt sig till lungorna och hennes liv hade inte gått att rädda.
    Tack alla som jag träffade i helgen! Ni hjälpte mig att orka med.

23. Enji

Enji Jedi Grand Master star 6

Registered:
    May 14, 2002
    Usch så hemskt. Det är alltid jobbigt när man tvingas fatta det där beslutet. :(

Men det var väl för det bästa, och jag hoppas hon har det bra var hon nu än är nu. @};-

24. Sith_Lord_Linkoping

Sith_Lord_Linkoping Jedi Knight star 5

Registered:
    Jan 19, 2001
    :(

Mina tankar är med dig DL. Förra året blev jag själv tvungen att avliva min älskade katt och det är bland det värsta jag varit med om.

25. Jade_trs

Jade_trs Jedi Master star 2

Registered:
    Jul 7, 2002
    RRRÄÄÄÄKK på allt!!!

Thread Status:
Not open for further replies.