main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

starwars.nu roxx!

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by www_starwars_nu, Jul 23, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emilsson

emilsson Force Ghost star 6

Registered:
    Oct 5, 1998
    Det är bara att sätta igång Lynx.

2. JediLynx

JediLynx Jedi Knight star 5

Registered:
    Sep 2, 2000
    hehe, jag kan ju inte påstå att jag fått så mycket gjort på sidan ikväll... men jag får väl jobba lite imorgon.

Vad har vi mer för -ahem- relationer att reda ut?

3. emilsson

Registered:
    Oct 5, 1998
    Vilka relationer finns det?

4. Maladour-Fei

Maladour-Fei Jedi Knight star 5

Registered:
    Oct 17, 2000
    eh... det här citatet var så bra så det är värt att nämnas helt ur sitt samanhang:

Censur säger mer än 1000 andra ord
    - emilsson

Eh... relationer... ja... Precis!

Vem var det som låg med Wolvie bakom soffan här någonstans? ;)

5. JediLynx

Registered:
    Sep 2, 2000
    [face_blush] Ja, vi kanske ska reda ut det där med PÅ och UNDER också.

6. emilsson

Registered:
    Oct 5, 1998
    När sa jag det??

HAHHA soffan är ju klassisk.

Ok. Ett till emilssonskt påstående:With our combined strenght we can end this destructive logic and bring insanity to the galaxy.

Har nog aldrig sagt något så sammanfattande som då.

7. Maladour-Fei

Registered:
    Oct 17, 2000
    Sammanhängande... det är ett underligt ord... [face_plain]

8. emilsson

Registered:
    Oct 5, 1998
    Ett ord som inte hör hemma här.

9. JediLynx

Registered:
    Sep 2, 2000
    Det där borde stå på första sidan. Det är så himla sammanfattande för det här stället.

10. Maladour-Fei

Registered:
    Oct 17, 2000
  11. emilsson

Registered:
    Oct 5, 1998
    QQ har också sina stunder:

Komsa, komsa lilla minen! Fina tandsebissingarna, kom, kom kom!

12. JediLynx

Registered:
    Sep 2, 2000
    LOL, ja vad var det det handlade om?

13. emilsson

Registered:
    Oct 5, 1998
    Om att jag ser ut som den gröna UBB varianten på :D.

14. JediLynx

Registered:
    Sep 2, 2000
    Just det ja! UUB-smiley invasionen!

15. emilsson

Registered:
    Oct 5, 1998
    Jag har nu kommit till den del där minimänniskorna planeras komma på mötet.

16. JediLynx

Registered:
    Sep 2, 2000
    Oooh... Det är en bit historia som inte är färdigskriven än.

17. emilsson

Registered:
    Oct 5, 1998
    Det kommer bli en följetong. Är snart klar och då kommer en stor bunt citat.

18. Maladour-Fei

Registered:
    Oct 17, 2000
    Ja undrar om folk här har förstått vad som är på gång... FF inkvistationen!!!!

19. emilsson

Registered:
    Oct 5, 1998
    Citat ur Kommer det någonsin finnas en diskussion som aldrig spårar ur?:

"Själv är jag en gammal trast som haltar på mitt högra träben. Tackar som frågar!" (MF)

"Själv är jag ett falskt blåbär. Egentligen är jag ett hjortron men jag har tagit på mig en blå slängkappa och infiltrerat en liten skogsdunge. När jag så småningom blir plockad kommer jag att sprida mitt budskap om hjotrondominans till hela världen. Om jag inte blir avslöjad först dvs. Det är några blåbär här som tittat lite konstigt på mig de senaste dagarna..." (Lynx)

"För övrigt kan jag tillägga att jag just fått veta att 88:eek:r är en fungoid växt, som avknoppas av busken vid mognad, och sedan tillbringar resten av sin levnad hoppande på sitt träben.
    De förekommer i en mindre population ikring Treriksröset, och är mycket talrika ikring Svalbard och Spetsbergen.

Man jagar dem med hagel, och sedan hamnar de i våra glassdiskar... Nyskjutna och goda!" (QQ)

"Det vet jag inget om, men Öberg stirrade mig i ögonen med mikrofon i handen. En fin upplevelse." (emilsson)

"With our combined strenght we can end this destructive logic and bring insanity to the galaxy." (emilsson)

"Jag kan se SAPOs fil pa oss, den ligger nog under rubriken internationellt natverk med vissa fanatiska inslag." (OA)

"Välkommen till galningarnas gille! Initiationsriten är att bygga ett muffins-altare alternativt att anfalla en oskyldig människa på stan med en menthos-godis."(Lynx)

"Bara jag blev av med ewokerna, är jag nöjd! Men, jag måste ju ställa en ängslig fråga: Bor de på Mars? NASA är ju på väg dit, innom en rimlig framtid...
    Livet på Mars är alltså ewoker. De kommer ta med sig exemplar tillbaka till jorden. Väl här kommer ewokerna att föröka sig, ivrigt påhejade av biologi-forskare.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrgggghhhhhhh...!" (QQ)

"-Use the muffin, Luke. Let go Luke.
    -The Muffin is strong in this one.
    -Luke, bake me." (emilsson)

"-Look at the size of that muffin!" (emilsson)

"At least we will reveal ourself to the muffin, at least we have reached 100 muffin!" (OA)

"The force is strong in you, young bakerman, but you are not a muffin yet!" (OA)
    "This is my apprentice, Darth Muffin." (OA)

"- Obi-Wan is here. The Muffin is with him.

- If you're right, he must not be allowed to eat it.

- Eating it is not his plan. I must face him alone." (Lynx)

"My muffin is over the ocean
    My muffin is over the sea
    My muffin is over the ocean
    O bring back my muffin to me.

Bring back, bring back
    Bring back my muffin to me, to me
    Bring back, bring back
    O bring back my muffin to me.
    " (Lynx)

"Search your Muffin, you know it to be true! Bakin' Muffins ain't like dusting crops, kid!" (MF)

"vad ska man säga.. britter har väl alltid varit lite speciella.. för att inte tala om emilsson!" (menilma)

"Jag är mest orolig för alla de små smurfarna med huggtänder som smyger runt i väggarna..." (wolverine)

"Tre komprometterade kotletter klargjorde kanhända den klarsyntaste komplotten kompletterad av kotletter." (Lynx)

"En välstekt Misstanke, några gyllenbruna Föröljelsemanier, och lite fräsha Ångestar. Det finns väl på varenda lunchhak?" (QQ om klassisk kompott)

"Undrar om jag kan slippa från tentan imorgon om jag säger att jag har en tupp att jaga" (Lynx)

"Kom inte på nåt ovettigt att säga." (wolverine)

"En liten kul grej: idag satt jag och räknade igenom en uppgift i skademekanik. Det var skrivet på engelska och handlade om en "ruler glued to a flat surface". En fastlimmad linjal alltså, som dessutom var utsatt för en kraft som drog i den ovanifrån. Men jag tänkte direkt ruler=härskare och kopplade ihop det till Vader. I mitt huvud såg jag Vader som fallit offer för några stormtroopers practical joke och blivit fastlimmad på rygg på ett golv. Samt Luke som gör allt han kan för att slita loss honom... Fick lite konstiga blickar på mig när jag plötsligt började skratta hysteriskt..."(Lynx)

"Man ska inte gråta över spilld symaskin.." (wolverine)

"Who is the most foolish? The fools or the fool that fo

20. Maladour-Fei

Registered:
    Oct 17, 2000
    I laugh my buns all over the place! Hysteriskt!

21. Wolverine

Wolverine Jedi Master star 5

Registered:
    Dec 17, 1999
    Och när kommer SW.nu citaten? :p

Mycket stark jobbat emilsson.
    Impressive most impressive.

Idag har jag förövrigt ont i baksidan låren efter det att en 97 kilo tung neger-bög hängde i mina stackars be igår. Till följd av hård balett träning orkade mina ben hålla mot men synden straffar alltid någon oavsett om man är skyldig eller inte.

(denna post är inte alls menad som en pik åt något håll eller full med rasistiska och fördomsfulla uttryck. Jag kan meddela att musikal studerande neger-bögar ongår i min allra närmsta bekantskaps krets och jag uppskattar umgänget mycket....ja...altså...inte så nära umgänge altså....vi är vänner liksom....bara vänner....Vi går i samma klass...ja och vi umgås privat oxå....altså inte så privat men altså vi kan gå ut och ta en öl och sen....nej altså jag meanr att fler kan vara med oxå.....PÅ PUBEN!!! sluta titta på mig sådär....jag....JAG!!!.....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    *rusar mot dörren*
    *DONK*
    Den var inte öppen....

22. emilsson

Registered:
    Oct 5, 1998
    Hahhahaha, wolvie!! Det där ska definitivt upp bland citaten.

Sw.nu-citaten kan jag nog börja med inatt. Måste få klart en hemtenta först.

Förresten, borde inte dessa citat samlas i en egen tråd? Det blir enklare för mig och Lynx att sammanställa dem sen. Dessutom förtjänar alla att läsa dem.

23. Wolverine

Registered:
    Dec 17, 1999
    Du ahr ju inga prioriteringar...

24. emilsson

Registered:
    Oct 5, 1998
    Men jag kan väl inte rå för att jag har en ondskefull pedagogikhemtenta att göra klar?

*ser oskuldsfullt på wolvie"

25. Wolverine

Registered:
    Dec 17, 1999
    pogohemtentor intresserar mig inte... :(
    *sätter sig och väntar i ett hörn*

Thread Status:
Not open for further replies.