main
side
curve

Suomalaiset!

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Cloned_Sidious, Feb 7, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chigu

Chigu Jedi Padawan star 4

Registered:
    May 25, 2005
    emmä ollu sillon siel ku ne palo mut se savu näky meijän talosta ;D

onneks olkoon jet.!! =D=

haha.!! niinpä.!! meitsin baba on just pro.!! ;D okei.!! hehe ;D meilki näky.! paremmin koska me ollaa lähempänä.!! haha ;D no ei nyt kai. mut me ollaan ylempänä ;D 4 kerros teil 2 kerros ;D sori.!! haha ;D

mikä tää on "paces ikin".? chewbacca girl.? ;D

2. DurronFan

DurronFan Jedi Master star 4

Registered:
    Jul 25, 2005
    Sunnuntaina pelataan Norja ja maanantaina pelataan Kanada.

P.S Suomen joukkueeseen liittyy Olli Jokinen!!!! [face_dancing] [face_dancing][face_dancing][face_dancing][face_dancing][face_dancing][face_dancing][face_dancing][face_dancing][face_dancing][face_dancing][face_dancing][face_dancing][face_dancing]

Tämä lupaa meille vain hyvää.

3. NeitiPadme

NeitiPadme Jedi Master star 5

Registered:
    May 24, 2005
    Niinpä CG, mä kyl yritän kirjottaa muutenki :p
    Ootko käyny ostoksilla vähää aikaa ostelemas mitää vaatteita? Mä meen just tänää :p
    Sä tarkotat sitä liikuntajuttuu ? En oo käyny. Onks se kivaa :p?

Onneks olkoo Jet =D=!!

Hahah ;) Totta Chigu et teil näky paremmin ku ootte ylempänä. Mitäs sun sisaruksille kuuluu? En oo nähny ketää täs lähiaikoina, viimeks sillo ku katottii Mean Girls. Ehkä nään tänää jonku ku meen Itikseen :p

Huomaan et Suomel on menny iha mukavasti jääkiekos :p Toivottavasti menee jatkossaki ;)

4. Cloned_Sidious

Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

Registered:
    Oct 14, 2004
    Oli vähän muuta tekemistä viikonloppuna, mutta nyt olen valitettavasti taas palannut luoksenne. :p

Ollilla painoi vielä vähän luistin Norja-pelissä, mutta kyllä se siitä lähtee. Tulosta on odotettavissa.

Slovakia päihitti Ruotsin reilusti 5-2. Tämä on hyvä, Ruotsi ei ole päihittänyt vielä ketään kovan tason maata, ja Sveitsiäkin vastaan vain tasapeli. Toivottavasti tämä sulkee heidät mitalikamppailuista. [Onneksi ruotsalaiset eivät ymmärrä näitä juttuja, niin ei tule kärhämää näistä kommenteistani :p]

Suomella pyyhkii hyvin, tänään Kanadaa vastaan. Uskoisin että siitä tulee tähän mennessä kovin ottelu.

Tässä muuten Suomen tulokset tähän mennessä, jos joku ei vielä ole tietoinen:

Suomi-Slovenia 5-3
    Suomi-Latvia 5-0
    Suomi-Tsekki 3-3
    Suomi-Yhdysvallat 4-0
    Suomi-Norja 3-0

5. Chewbacca-girl

Chewbacca-girl Jedi Master star 4

Registered:
    Apr 6, 2005
    Chigu, pace on sellane harjotusmuoto jossa kierretää koko aja erilaisil laitteilla. Niis on sellane hydrauline vastus, ja ylees yhel laitteel ollaa 30 sekuntia. Ne laitteet on siis vähä samatapasii ku kuntosalillakin.

En oo ny vähää aikaa ostanu sillee enempii vaatteita. Pari viikkoo sitte ostin yhen Onlyn topin. Koitan ny vähä säästää... :p
    En mä viä tiä millo meen sin pacee, sitte kai ku saan nää työselostukset tehtyy... Koeviikkoki taitaa ol kyl jo ensviikol... :p

6. Cloned_Sidious

Registered:
    Oct 14, 2004
    Ja tänään meni sitten vuorostaan kaikki ottelut vähän poskelleen... Harmin paikka.

No, jos turnauksessa pitää yhden kerran hävitä (kuten Olympialaisissa), niin parempi että se tehdään ennen ratkaisevia otteluita.

7. DurronFan

Registered:
    Jul 25, 2005
    Näyttää vahvasti siltä, että Suomi kohtaa Ruotsin puolivälierissä. Kaikki suomalaiset ajattelevat nyt, VOI EI, vaikka meidän pitäisi olla iloisia siitä, että päästään niitä rökittämään. Se on asenteesta kiinni. Kanada ottelusta tuli paljon plussaa, kolmas erä pelattiin plajon paremmin, suorastaan hallittiin se. Parempi viimeistely ja parempi ylivoima, niin ei Ruotsikaan mahda meille mitään. Miinuksena on Niittymäen jääminen pois kisoista. Toivottavasti Norrena hoitaa homman kotiin.

8. Cloned_Sidious

Registered:
    Oct 14, 2004
    Hassua, haastattelussa Nummelin sanoi samat sanat kuin minäkin pakollisen häviön ajoituksesta. :p

Nyt Suomella kävi hyvä tuuri, vastustajana Valko-Venäjä, heikoin koko kahdeksikosta. Mutta välierissä [jos ennakointi sallitaan] kohdataan sitten jo voittaja kaksikosta Venäjä-Tshekki. Jos nyt jotenkin ihmeen kaupalla onnistuttaisiin uusimaan Olympialaisten välierien 4-0 ottelu, niin ei sen upeampaa olisikaan.

9. NeitiPadme

Registered:
    May 24, 2005
    Mä tulin just vähä aikaa sitte ostoksilta. Yritin löytää ittelleni hameen, paidan ja uudet uikkarit :p Muutenko vaa säästät rahaa vai ostatko jotai kallista, CG?

Muuten, hieno ikoni, CG :)

Toivottavasti Suomel menee hyvin!!

10. Chewbacca-girl

Registered:
    Apr 6, 2005
    No löysik sä niitä? :p Onks sul paljo hameita? Mul taitaa ol vissii kaks, mut en oikee käytä niitä :p Tekis mieli ostaa jotkut kivat kangashousut... Nii... No mä ehkä teen yhen jutun, johon tarvitaa pikkase enemmä rahaa... :p

Kiitti! :) Must tuntuu, et mul on ollu toi sama jo aika kaua, varmaa ennätys :p

11. DurronFan

Registered:
    Jul 25, 2005
    Kanada ja Ruotsi kohtaavat välierissä. Toivottavasti Suomi ei aliarvioi Valko-Venäjää, he sentäs päihittivät Slovakian ja Sveitsin ainakin.

12. Cloned_Sidious

Registered:
    Oct 14, 2004
    Ja Yhdysvallat sitten päätti päästää Ruotsin välieriin ihan tuosta vain... Olisi sen kyllä saanut pudottaa jatkosta.

Toivon seuraavasta ottelusta rutiininomaista voittoa, häviö olisi jo noloa. Vaikka Valko-Venäjä on ollut yllättävän hyvä, ei se saisi olla Suomelle mikään este. Olemmehan sentään Olympia-hopeamitalisteja.

13. Jetscream

Jetscream Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 9, 2005
    Joo, kohta tuo ottelu alkaakin, jossa Suomi kohtaa Valko-Venäjän... Ei muutakuin onnea Suomelle! [face_dancing]

Jes! Olin eilen tutustumassa ylä-asteeseen johon siirryn syksyllä ja aloitan siellä 7-a luokalta. Eli minut otettiin Musiikkipainotteiselle luokalle! [face_dancing] Kyllä nyt helpottaa. :p

14. NeitiPadme

Registered:
    May 24, 2005
    Joo, kyl mä löysin. Täytyy kyl viel mennä kattelee minkä niist hameist ostan :p
    Mul on hameit kai vaa yks ja käytän sitä vaa kesäsin :p Mitäs sä oot suunnittelemassa?
    Ei mitää :) Mulki on ollu toi mun ikoni aika pitkää jo...

Ootsä sitte musikaalinen Jet? Soitatko jotain soitinta? Onnee kuitenki sulle [:D] Oliks se kiva se sun uus koulus?

15. DurronFan

Registered:
    Jul 25, 2005
    SUOMI VOITTI! 3-0! IHANAA LEIJONAT IHANAA! Toisaalta se olisi ollut aika shokki jos oltaisiin hävitty. Ei mitään erikoista, varma voitto vain.

Meitsi ehti myös nähdä Lordin esityksen. Onneksi olkoon Lordille finaaliin pääsystä.

Eilinen ilta oli suomalaisittan aika onnistunut. HYVÄ SUOMI! [face_dancing] [face_dancing] [face_dancing]

16. NeitiPadme

Registered:
    May 24, 2005
    Hyvä Suomi!!! =D=

Mä saan aina täält tietää kaikki jääkiekkouutiset ;)

Oliks Lordin esitys hyvä? Ite en sitä kattonu...

17. Cloned_Sidious

Registered:
    Oct 14, 2004
    Minäkin seurasin kummatkin suomalaisittain positiiviset televisiolähetykset, ja eilinen päivä oli kokonaisuutena oikein hieno.

Tshekki ei ole Suomea vähään aikaan onnistunut voittamaan, toivottavasti tämä on tilanne myös välierien jälkeen. :p

Täytyy kyllä sanoa että Tshekki vastaan Venäjä oli todella hieno ottelu loppuun saakka.

18. Chewbacca-girl

Registered:
    Apr 6, 2005
    Onneks olkoo Jet! :)

Mistä sä Neiti ostit ne? Ja millasseet tietysti? :p
    Nooh, mitäs mää ny tässä, jotain omiani suunnittelen... :p

Mä en kattonu niit Euroviisui. Olis kyl ollu iha kiva nähä se Lordin esitys, mut en mää jaksanu valvoo :p

19. Chigu

Chigu Jedi Padawan star 4

Registered:
    May 25, 2005
    niinpä.!! haha ;D kaikille kuuluu hyvää.!! pepe puhuu yhä sillee.. ja sindal menee hyvin sen jätkän kaa, muistatsä.? näitsä ketään..? tiiätsä mulle ne ei ikinä sano mitään.! etenkää ciya, pepe tai deikku ;D

okei ;D hydrauline.? (mikä se on.?) ;D okei kiitti.! ;D

onneks olkoon jet.!! =D= jännittääks mennä ylä asteelle.? ;D

emmäkää kattonu euro viisuja.! mä oon jo nähny PARHAAN IKINÄ tehdyn musa videon jos on lauluna se lordin laulu ;D se oli just paras.!! haha.!! moppi.!! ;D voi elämä.! [face_laugh]

20. Cloned_Sidious

Registered:
    Oct 14, 2004
    Tänään on sitten tosipaikat jääkiekossa, onnea vaan Suomelle. Tällä hetkellä en oikein tiedä kumman haluaisin finaaliin, Kanadan vai Ruotsin. Kanada voisi olla vaikeampi vastus, mutta taas toisaalta vähintään hopealle sijoittuva Ruotsi ei oikein miellyttäisi.

21. DurronFan

Registered:
    Jul 25, 2005
    Mul on nyt vähän kaksijakoiset fiilikset. Suomi hävisi niukasti 2-1 Tsekkiä vastaan. Voi voi. :_| :_|:_|:_|:_|:_|

Toisaalta....

LORDI VOITTI EUROVIISUT!!! [face_dancing][face_dancing] [face_dancing] [face_dancing] [face_dancing] [face_dancing] [face_dancing] [face_dancing] [face_dancing] [face_dancing]

Ja kommentaattorit väittivät Suomen rikkoneen edellisen piste-ennätyksen parilla kymmenellä pisteellä. Nyt juhlitaan! Hard Rock Hallelujah!

22. Cloned_Sidious

Registered:
    Oct 14, 2004
    *3-1, viimeinen meni tyhjiin... :(

MUTTA SE EI ESTÄ LORDIN VOITONJUHLAA, HISTORIANKIRJAT SAIVAT UUDEN KÄÄNTEEN!!! [face_dancing]

23. DurronFan

Registered:
    Jul 25, 2005
    Niin mut eihän kukaan laske tyhjiä maaleja.;) Silti, harmin paikka. Toivottavasti pelaamme paremmin Kanadaa vastaan.

24. Cloned_Sidious

Registered:
    Oct 14, 2004
    Jos Ruotsi ottaa tänä vuonna tuplamestaruuden, niin voi hyvänen aika sentään...

25. Chewbacca-girl

Registered:
    Apr 6, 2005
    Chigu, niis laitteis on niinku suurempi vastus mitä kovempaa niit tekee :p

Mä ainakin toivon Ruotsin voittoa!

Thread Status:
Not open for further replies.