Naturligtvis har jag ljudisolerat tunnan. Och att du hamnar i sådana här situationer beror på att jag lurar i varje triangulärt hörn du passerar .
Fast källare brukar väl knappast vara kända för god mottagning (vi pratar naturligtvis riktiga vinkällare som ligger under marken) .
Hmm.. visserligen. Men jag tror att du har glömt en sak. Ni kanske inte är ensamma i källaren ... En annan galning kanske också har lockats ner dit av doften av choklad.
Jag kom just på att jag har ingen hovtång i min verktygslåda... Motorsåg skulle fungera ... Tur för Enji att tunnan är ljudisolerad. ... hmm, undrar på vilket sätt chokladen är exklusiv ... Hoppas den inte har smält för mycket med Enji i.
Motorsåg låter alldeles utmärkt. Den exklusiva chokladen är din så fort du sågat upp tunnan. Och exklusiv syftar i detta sammanhang på dyr och magisk. Det sistnämnda betyder att så fort du tar en tugga förvandlas chokladen till din absoluta chokladfavorit .
Hmm.. Det låter aldeles för bra för att vara sant ... ... kan det vara så att emilsson använder sig av omvänd psykologi för att få mig att inte befria Enji? Man ska inte tänka så mycket.... *tar fram sin hammare med sån där krok på och börjar bända upp locket istället*
Här blir man beskylld för att använda omvänd psykologi när man inte har några dolda avsikter alls. Hmpf! Otack är världens lön .
Jag menade att du skulle använda motorsågen mot tunnan, inte mot enji. Att nyttja en motorsåg mot enji skulle bli så kladdigt..
Visserligen är jag rädd att det redan är kladdigt där inne ... Min stackars choklad kanske är aldeles förstörd. *Bänder upp locket.* Ha! Jag lyckades utan motorsåg, och utan Kees hjälp t.om.
Nä, jag misstänker också att Emilsson kanske vill ha Enji för sig själv Hmm.. Nu finns det bara en tunna här, den med Enji i. Var den andra har försvunnit, det vet inte jag; har inte jag något med att göra. Inte alls då. Inte mitt fel. Nej då. Måste vara någon annan som tagit den, kan inte jag ha gjort, inte alls. Inte misstänka mig för sånt jag inte gjort....
*kravlar ut ur tunnan* Det här är ett knasigt ställe. Jag tror jag ska gå hem och äta lite kaka.
Nu när jag tänker efter så vore det faktiskt roligt att ha en husenji som man kan kittla då och då. Fast det får vänta tills hon mumsat kladdkaka. Lite respit ska hon få .