EN STRUMPA TILL!!! Vet inte vad ni pratar om och orkar inte backa för jag antar helt kallt att ni inte har sagt nått vettigt!
Jag är lite synsk ibland! Känner du till någon sida typ myspace där man får lagra filer och sånt? Det ska helst vara gratis. Jag har spelat in två låtar i helgen och tänkte skicka ut dom men... Jag vet inte hur jag ska göra...
mp3 filer som ligger på ca 4 meg var... Hotmail hävdade att deras comunities skulle ta 30 mb, men det var bluff...
Fast jag undrar om jag fattat det rätt. Varför skulle jag bara kunna ta upp 5MB när jag har 15MB kvar..... Jag HAR fattat fel! Det borde gå att få upp dina filer på en yahoo/geocitiessida. Det är bara det att du kan inte ladda upp dem på samma gång. Så tror jag det ska vara.
Ifall du vill så skulle jag kunna pröva med att lägga upp en fil på min hemsida. Som ett test. Den handlar ju trots allt om musik..
Ska jag skicka den till dig på nått sätt då eller? Ska jag göra det härifrån eller vad tänker du?
Då behöver jag först få filen via email så jag kan ta upp den på sidan (kan endast ladda upp sånt som finns på min hårddisk) .
Jag kan inte maila så stora filer... Men jag är lite desperat. Kan inte du ge mig din adress (din riktiga altså) så får du en skiva av mig!
Eller om du visar mig hur jag kan göra det. Jag fattar inget min vän. Jag har aldrig fixat med hemsidor eller nått. Jag behöver hjälp! Och du vet vilket SW citat jag tänker på så jag behöver inte skriva det
En lösning är att du registrerar dig på yahoo. (www.yahoo.com). Sedan kan jag pma dig med instruktioner steg för steg. Det är lättare än man tror.
jag ville också ha SW-lego men det är alltför dyrt .. ha mitt namn blev positivt bemött, det var bara ett infall. en fråga om allt det här nedladdandet av filer, mp3 o sånt är det bara jag som inte kan nått om datorer?? hur jag lyckades ta mig hit är en gåta men det kan förstås ha varit kraften som väglett mig