Jag har gått en kurs i att göra en hemsida. Det ingår i lärarutbildningen i Falun. Sen lär jag mig via learning by doing. Dvs jag trycker och ser vad som händer.
Den html jag kan har jag mest lärt mig genom att titta på källkoden till olika sidor jag surfar in på. Och prova mig fram, såklart. Förr eller senare blir det, kanske inte helt rätt, men iallafall mindre fel.
Jag kan faktiskt ingenting om html, men jag vill lära mig. Jag nyttjar enkla program. Går snabbare, men blir inte riktigt lika snyggt.
Återigen känns det aktuellt att fråga om vem som ska göra hemsidan. Jag tycker det kan vara bra att den läggs upp snart.
Ja, jag tycker vi måste få upp någonting iallafall. Jag passar på att smita iväg och knuffa upp hemside-tråden...
Eftersom alla verkar vara relativt fåordiga ikväll (OIIII, YEAH mm) plockar jag upp den här tråden. Den ska spammas till 2000 innan 19/12 så sätt igång. AAAAH!!!!!!
Heheh, ja just det ja. Hemsida...det kanske är dags att ta ett beslut en gång för alla om vem som ska göra den.
Jag har ett förslag. Jag tar medlemslistan, drar ett finger fram och tillbaka över den tills någon säger stopp och om den personen har hysade kunsaper blir det den. That's justice.
Jag skrev "peka" inte "peta". Har du något annat förslag? Det verkar bara vara vi som diskuterar detta. Därför tycker jag vi ger det till någon annan.
Jag vet att du skrev PEKA och det är kul. Vi borde ta upp diskussionen i hemsidetråden. Därför yrkar jag på att vi snarast tar upp detta. (just det alla ni som läser detta imorgon.)
Skrev jag något seriöst? Det var som... jag lovar, det ska inte hända igen. Inte i den här tråden iallfall.
Det har varit en vanlig sjukdom som har gått runt. Kanske pga alla saker som håller på att hända, LOTR, 19 maj etc... Men men... *kastar ogräddad muffin i ansiktet på Lynx*
Kom hit, lilla Wolvie... //ger Wolvie en stor blöt kram med muffinsmet över hela sig That will teach you to mess with Da Lynx!
*smask* Mums! honung är gott... Men jag måste hämnas iallafall. //kastar iväg två muffins med citronglasyr på Wolvie och emilsson och flyr