main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Sweden God morgon II

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by emilsson, Sep 25, 2002.

1. Obi Anne

Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

Registered:
    Nov 4, 1998
    Jag har hört att Darth Vader egentligen är Anakin också, men det tror jag bara var en falsk spoiler, så kan det väl inte va???!!!!

God Morgon på er, usch inatt hade jag en sån där natt då man bara ligger och vrider på sig utan att kunna sova, så nu är jag dödstrött, kommer nog lägga mig tidigt ikväll, vilket ju iochförsig är bra med tanke på morgondagen. :D

2. Jedi-W

Jedi-W Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 14, 2002
    Godeli morgonporgon på er allihop!

Kort natt, satt och spelade C&C Generals till 01.30 zzzZZZzzz...

men

Idag är det äntligen fredag och det betyder ju dessutom att det är dags för SF-mässan imorgon!

3. Vargman77

Vargman77 Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 18, 2002
    Jodå.. Imorgon är det mässa.. *jippie*
    Jag sätter mig på bussen ner till Danmark, f'låt.. Skåne menade jag, om c:a 4 timmar.

Skall springa och packa ihop det sista nu och så..

4. Leto

Leto Jedi Padawan star 4

Registered:
    Feb 19, 2002
    Morrn, Danmark va? ;)

Ska skriva hemtenta idag, borde gå bra. Annars får jag göra om den igen så man bryr sig inte så mycket.

5. Jawan

Jawan Jedi Youngling star 3

Registered:
    Feb 24, 2003
    Tjenixen! Nu är det bara 1 dag kvar till mässan!!! Det ska bli så skoj!!! :)

Idag är jag faktiskt ledig hela dagen ( :p ) så jag ska fixa lite saker på stan och sen träna på ett gym som jag ev. ska köpa kort hos sedan.

Jaja...underbart o vara ledig iaf :D

6. Cobblestone

Cobblestone Jedi Padawan star 4

Registered:
    Jul 30, 2002
    Guillou är ond.
    man får inte skriva så bra böcker, det borde vara olagligt. har nu läst tempelriddaren. Guillou är ond.

7. Jedi-W

Jedi-W Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 14, 2002
    Beware of the curse of Arn Cobblestone, soon time will loose its meaning and you will only feel an hunger for more!

My presiousss...

:p

Visst är det en kanon bokserie, bästa svenska "halv-fantasyn" jag läst på länge.

8. Obi Anne

Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

Registered:
    Nov 4, 1998
    Iallafall del 1,2 och 4.

Hmmm, varför kan ingen skriva såna där trevliga böcker om senmedeltiden och Sturarna?

Det var ganska kul på pubrundan igår så passerade vi Uplands nation (V-Dalas granne och ärkefiende) där hade någon klottrat Sture över en massa trädgårdsmöbler, och hela mitt sällskap tittade anklagande på mig och frågade när jag hade gjort det där!

9. Queengodess

Queengodess Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Jul 18, 2000
    [face_shockad] Men hur kunde de komma på en sådan befängd tanke? Det förstår jag verkligen inte alls...

Hmpf. Vissa åker på mässor, andra gör det inte. Får trösta mig med Drömfabriken. Fast det blir nog kul. :)

10. Enji

Enji Jedi Grand Master star 6

Registered:
    May 14, 2002
    Jag hoppas bara inte folket på Drömfabriken dör av chock när du visar upp de innersta hemligheterna hos FF-Sekten för dem...

Mässa imorgon! Yay! Det ska bli så roligt! *längtar* :)

11. Aprentize

Aprentize Jedi Master star 4

Registered:
    Jan 15, 2002
    " Dessutom går det tvärt emot ett tidigare uttalande av producenten Rick McCallum! "

Well thank you so bloody ****ing much!

Jag har hittills inte sett spoilern varken på sw.com eller nere i rutan (tack för varningen OA!) och dessutom lyckades jag hålla för skärmen när RF postade folk som ska vara med i ep3 (kan nån va snäll o IP+user banna honom?) men DEN DÄR raden skriven av Darthlars tror jag det var lyckades spoila mig likt förbannat, för jag är 90% säker på vilket uttalande det handlar om. FFS lägg ner!

Ansluter mig till DFIC! (damn fool idealistic crusade)

12. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    Ja! Banna RF! Han har förstört hela mitt liv! Jag ville inte veta att Anakin skulle vara med i Ep III! AHHHHH! Spoiler!

13. Cobblestone

Registered:
    Jul 30, 2002
    banna RF?
    det finns så mycket roligare saker...
    vi stenar honom!!!!

14. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    Det ena utesluter väl inte det andra... jag tycker vi biter honom lite. [face_devil]

15. Rogue_Fan

Rogue_Fan Jedi Master star 4

Registered:
    Oct 2, 2002
    Bitas? Stenas? Bannas? Och allt för en enda post!?!? Wow, det måste vara personligt rekord! :D

Aprentize, jag kan lova dig att du kan läsa min post på förra sidan utan minsta risk, det är enbart min egen slutledningsförmåga som ligger bakom, inga uttalanden från GL, Rick eller någon annan... ;)

16. Cobblestone

Registered:
    Jul 30, 2002
    bum-bum-bum

har haft roligt. jag tog den tråkigaste tröjan i garderoben och klippte sönder den. sen sydde jag ihop den. sen målade jag på den.

17. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    RF, vi kan hoppa lite på dig också om du vill... så blir det ännu mer rekord. :D

Jag känner för att lyncha nån. Vet inte varför, men jag bara gör det. Nån frivillig?

18. Cobblestone

Registered:
    Jul 30, 2002
    I'll pass this one.

ikväll ska cob hem till kompis och se film. det ska bli kuligt. men jag hostar fortfarande. så jag ska nog inte hångla med någon.

19. _SithSpawn_

_SithSpawn_ Jedi Padawan star 4

Registered:
    Dec 14, 2000
    Frivilligt lynchoffer anmäler sig! :D

20. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    *lynchar Sithspawn litegrann*

21. Aprentize

Aprentize Jedi Master star 4

Registered:
    Jan 15, 2002
    anmäler mig frivillig till hångel. är ändå förkyld redan :D

22. JediLynx

JediLynx Jedi Knight star 5

Registered:
    Sep 2, 2000
    Gamorrean! Och mega-grattis i efterskott till mig Linkeboda-granne! :D

Stämmer bra att jag tränar ju-jutsu. Det var det årliga påsklägret i Linköping i helgen som jag var med på (RF vet vad jag pratar om iallafall...). Blåmärkena på armarna kom faktiskt inte från kast utan från att ha försökt slå mina kompisar och fått slagen blockerade. Sens moral: försök inte att slå en kompis som är beredd på det. :p

23. Cobblestone

Registered:
    Jul 30, 2002
    nu är jag hos kompis. de andra ser på time out, men jag sitter vid kompis dator...

I need a life!!

24. Cobblestone

Registered:
    Jul 30, 2002
    fortfarande här.
    är bekymrad. de andra pratar om att gå ut och gå. ska jag gömma mej under musmattan tro? tills dom har gått ut, sen kan jag komma fram igen. men vad tråkit jag skulle ha.

25. Wolverine

Wolverine Jedi Master star 5

Registered:
    Dec 17, 1999
    Själv har jag två föreställningar, ett bröllop, en premiärfest, två kanin-föreställningar och ångest för att jag inte är i Malmö...