main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Sweden God morgon II

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by emilsson, Sep 25, 2002.

1. emilsson

emilsson Force Ghost star 6

Registered:
    Oct 5, 1998
    Du är en albyl med pensel ;).

2. Enji

Enji Jedi Grand Master star 6

Registered:
    May 14, 2002
    Tja, fast jag tror jag målar bättre än en albyl... ;)

(varning till alla som kommer till kräftskivan... den som VÅGAR drista sig till att klaga på takmålningen får sova i trädgården. Sådeså.)

3. Cobblestone

Cobblestone Jedi Padawan star 4

Registered:
    Jul 30, 2002
    har suttit barnvakt hela dagen. nu är jag trött. ska slappa frmför datorn ikväll, till skillnad från alla andra kvällar...

4. Obi Anne

Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

Registered:
    Nov 4, 1998
    Ahh, äntligen online igen. Var helt slut efter jobbet i fredags och igår var jag på opera, en av de bästa versionerna av Aida som jag har sett. Den manlige huvudrollen var helt otrolig i andra akten.

Rapsody in Rock, lät kul, skulle vilja ha samlingskivan, synd bara att jag har tappat bort alla noter jag hade till den. //insert brag mode// det är det roligaste jag har gjort när jag var med i orkestern som spelade RiR här i Falun//end brag mode//.

5. Jedi-W

Jedi-W Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 14, 2002
    Åhhh, får vi ta på dig OA? ;)

God morgon förresten!

Idag är det varmt, önskar att klädkraven ine var så hårda här på jobbet...

6. Cobblestone

Registered:
    Jul 30, 2002
    god morgon

7. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    OA, kan jag få din autograf?

Ska till IKEA idag tror jag... och sen ska jag måla tak. Nu är iaf vardagsrummet klart, nu är det datorrummet som ska fixas... :)

8. emilsson

Registered:
    Oct 5, 1998
    God morgon!

Ännu en slö dag. Ska bara slappa fram tills kl 19 då det är dags för filmklubb.

9. Leto

Leto Jedi Padawan star 4

Registered:
    Feb 19, 2002
    Morrn, sitter i kö till csn för ja måste kolla en grej om studielånet.

EDIT: Gött! Slipper oroa mig om csnpengarna. Betyder att jag kan skita i mattekursen som ja skulle ha läst över sommaren.

10. Obi Anne

Registered:
    Nov 4, 1998
    Idag har jag en sydag mellan allt slappande, har sytt några tvättvantar åt mamma och förhoppningsvis kommer jag att kunna jobba lite på picknick-klänningen ikväll. Nu har jag iallafall precis varit och badat.

Och, ja, jag skriver gärna på autografer!

11. Wolverine

Wolverine Jedi Master star 5

Registered:
    Dec 17, 1999
    Nu är ännu en dag slut.....sanrt börjar skolan...

12. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    Ujuj... Old Ben har flärpat till sig... eller om det är Felenordia... nåt är det iaf. Jag kan inte komma in på vare sig irc eller msn trots att datorn påstår att den är uppkopplad normalt... enda jag kommer in på är JC, och det går segare än ett riktigt gammalt modem... ARGH!!!!! :_|

Inget annat funkar... fattar inte vad det är för fel, har provat med omstart, ingen skillnad... snart kastar jag ut Ben genom fönstret. Jäkla skitdator. *muttrar* :mad:

Om det inte fixat sig till imorgon kommer jag få stor abstinens och panik. :_|

13. Leto

Leto Jedi Padawan star 4

Registered:
    Feb 19, 2002
    Har precis sett Tomb Raider 2, urkass, totalt skräp värre än TPM :p

Kom på en sak igår när jag skulle somna: Var finns 1138 i ROTJ?

Är det nån som vet om det finns nån? Kollade på imdb och några forum men stod inget om det.

14. Jedi-W

Jedi-W Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 14, 2002
    God morgon!

Tyvärr Leto, så här skriver dom på SW.com:

Q: I've heard that THX-1138 is in every Star Wars movie, but I can't find it in Return of the Jedi. Is it there?
    A: Well, we assumed so. But frankly, we can't find it. And we've asked some of the crew on Jedi, who should know. It might be written small on some model, but as far as an obvious reference, we're stumped. That goes for Episode II too... unless someone is holding back on us for the ultimate Easter egg!

15. MemberOfTheNewRep

MemberOfTheNewRep Jedi Padawan star 4

Registered:
    Feb 6, 2002
    God morgon forumet. Vaknade upp med att några snubbar försöker bryta upp golvet bredvid mitt rum. Dom ska laga det säger dom. Har fortfarande inte hittat nån lägenhet.

16. emilsson

Registered:
    Oct 5, 1998
    Om 1138, det finns en tråd i classic-forumet om det här.

God morgon!

17. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    Morsning! Nu rullar nätet på som vanligt för mig igen, skönt. :)

Har varit på IKEA nyss (cyklade ut, lååååångt, pust!) och handlat lite, och just nu försöker jag hindra lilla galna kattungen Sigur (don't ask me hur Erik kom på det namnet...) som försöker springa på mitt tangentbord. Men hon är ju så söt... [face_love]

Ska vila lite, sen fixa lite mer saker i huset. :)

18. Leto

Leto Jedi Padawan star 4

Registered:
    Feb 19, 2002
    Nåja, då var det inte jag som hade missat det iaf.

Funderar på att ta en favorit i repris och dra ner tillstranden idag med. Fast det e lite disigt så jag väntar lite.

19. Queengodess

Queengodess Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Jul 18, 2000
    Tillbaka...

Jag borde skriva fic men jag har gjort alla andra saker på min 'måste göra'-lista att jag tycker att jag förtjänar lite lugn och ro innan jag ska hem till Nina och inspektera hennes kattunge...

Har till min stora förvåning upptäckt att jag fatiskt gillar musiken som James Marsters band spelar. Det hade jag inte trott...

20. Swedish_Sith

Swedish_Sith Jedi Youngling star 2

Registered:
    Oct 29, 2002
    God morgon!!!

Ja ja, jag VET att det inte är morgon, men det är väl tillåtet att sova sent efter en... innehållsrik natt?

Tänkte bara meddela att semestertiden är över, till min stora förtvivlan. Är med andra ord tillbaka på hel-tid. De som har klagomål gällande detta kan vända sig till swedish_sith@hotmail.com där vi lovar att svara på all kritik. ;)

21. emilsson

Registered:
    Oct 5, 1998
    Heheh...välkommen tillbaka, Swedish sith :).

22. Obi Anne

Registered:
    Nov 4, 1998
    Klaga på att du har varit borta, eller att du har kommit tillbaka?? ;)

23. Cobblestone

Registered:
    Jul 30, 2002
    idag har jag varit i SKOLAN. eller, jag var där några timmar innan jag smet, men ändå. det var ändå inga lektioner.

sen har jag nu ikväll ängnat mig åt mer trevliga saker. jag har återigen upptäckt ridkonstens ädla mysterium, och märkt att 10 års ridande har varit i onödan. dock var min instruktör väldigt överseende när jag glömde halvhalter, höll handen för högt, och praktist taget satt som på en stol med knäna uppe vid hakan. *suck* jag hoppas jag blir bättre när jag får in vanan lite mer. det brukar vara så. men det var jättekul att träffa hästarna igen och gosa med folk i stallet...nej vänte det skulle vara tvärtom, gosa med hästarna [face_blush]

24. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    Men Cobble då... dags att fräsha upp kunskaperna! Ned med hälarna, bak med skänklarna, sänk axlarna, mjuka händer, vänd halvt igenom, gör haaaaaaaalt!

25. Berg

Berg Jedi Youngling star 3

Registered:
    Nov 16, 2002
    G´morgon