main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Sweden God morgon II

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by emilsson, Sep 25, 2002.

1. Leto

Leto Jedi Padawan star 4

Registered:
    Feb 19, 2002
    Jaså låter det skoj? Nåja, fick hjälp av en kompis så nu är det snart slut på problem med för lite plats på datorn.

2. Queengodess

Queengodess Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Jul 18, 2000
    Ja, men Enji ar ju lite mer pervers an du, hur otroligt det an kan lata.

Ska knappt jobba alls i februare. *Kee ar mycket lycklig*

3. Cobblestone

Cobblestone Jedi Padawan star 4

Registered:
    Jul 30, 2002
    nu har jag två små kusiner här, de fick pyjamasparty i julklapp av oss. Vi har ätit pepparkakshus, kastat ut granen, tänt tomtebloss, åkt pulka, spelat fotboll och jagat varandra runt runt runt. Nu ska vi äta middag och se på tv :)

4. Obi Anne

Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

Registered:
    Nov 4, 1998
    Vi hade julgransplundring igår, fick dansa runt vår gran med min systerson om och om igen.

5. Kohrath

Kohrath Jedi Youngling star 2

Registered:
    Jan 1, 2004
    Leto: Du kommer alltid ha för lite plats på datorn.. spelar ingen roll hur många GB du än har...
    om du inte har runt 100 TB.. men det har man knappast..

kolla bara på min hdd.. det fanns 4 GB pdf filer innan =)
    ok 29k stycken txt filer =)

6. Cobblestone

Cobblestone Jedi Padawan star 4

Registered:
    Jul 30, 2002
    Nu är jag hemma. Kusinenrna vaknade jättemånga gånger inatt, så jag sov inte särskillt mycket, men det var inte så illa. De var inte svåra att trösta

de åkte hem imorse, och jag följde med mina föräldrar och åkte skridskor. Det var kul :)

7. MemberOfTheNewRep

MemberOfTheNewRep Jedi Padawan star 4

Registered:
    Feb 6, 2002
    God eftermiddag, äntligen sol!! Otroligt fin dag idag vilket underlättade joggingrundan, tyvärr består underlaget för det mesta av is, förhoppningsvis smälter det väl bort snart. Hm, tentaveckan har börjat och det ska bli skönt att få ett slut på kursen och se fram emot nåt annat.

8. Obi Anne

Registered:
    Nov 4, 1998
    Usch vad jag är trött, ska nog ta och sätta på lite Monty Python och bara ligga i sängen. [face_gäsp]

9. Enji

Enji Jedi Grand Master star 6

Registered:
    May 14, 2002
    Jag är också trött. Jag begriper inte hur OA lyckats lura mig till att jobba med brunchen! Bara massa folk som klagar på att de inte får våfflor! Fast de faktiskt fick våfflor sen...

Malin fick iaf hjälpa till lite hon med. Även om vi mest satt och ritade fåniga saker när jag satt i kassan.

10. Leto

Leto Jedi Padawan star 4

Registered:
    Feb 19, 2002
    Det ärskoj att jobba på nation. Fast jag har bara jobbat på klubben så det kan lätt bli väldigt sent, eller tidigt beroende på hur man ser det.

Inte så farligt nu när vi inte har sexa efter vi städat.

11. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    Puff, idag har jag haft första föreläsningen för terminen. Verkar iaf som att kursen är intressant. Tyvärr har vi tenta redan nästa fredag... urk.

Har köpt ett Sandman-album också bara för att fira mig. Nej, jag har ingen direkt anledning, men ska det verkligen behövas ANLEDNINGAR för att fira mig??

Kee, förresten, det har kommit nytt Lucifer-album, Inferno. Jag vill att du köper det så jag kan läsa... :D

12. Sith_Lord_Linkoping

Sith_Lord_Linkoping Jedi Knight star 5

Registered:
    Jan 19, 2001
    det har kommit nytt Lucifer-album, Inferno

Hmmmmmm, är det redan släppt ??

13. Leto

Leto Jedi Padawan star 4

Registered:
    Feb 19, 2002
    Första dan i skolan idag, tur den bara var 10-12 och att alla måndagar kommer vara så den första läsperioden, hoppas jag iaf. Har en känsla att jag kommer vara riktigt trött imorrn och jag kommer inte vara ensam om det.

14. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    SLL, yep, det har kommit. :)

Eller så drömde jag bara att jag stod och bläddrade i det i affären idag... ;)

15. Sith_Lord_Linkoping

Sith_Lord_Linkoping Jedi Knight star 5

Registered:
    Jan 19, 2001
    Weeeeeeeeeeeeeeeeeee :)
    Ska se om den lokala butiken har fått in ett ex eller om jag måste ta till postorder för att få tag på den.
    Tycker allt att det är lite fuskigt att du redan haft möjlighet att titta på dom vackra bilderna :_| ;)

16. Queengodess

Queengodess Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Jul 18, 2000
    LUCIFER!!!!!!

*borjar dansa runt i traden med SLL*

*minns att hon inte far lon forran pa fredag och alltsa inte kan kopa det innan dess*

Men...men...alltsa...

Jag vill ha!!!!!!!!

Men, men...jag ar talmodig. Jag har en mild natur.

17. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    *får en hostattack*

18. GuardianJedi

GuardianJedi Jedi Youngling star 2

Registered:
    Mar 4, 2003
  19. Rogue_Fan

Rogue_Fan Jedi Master star 4

Registered:
    Oct 2, 2002
    Ett litet axplock av de senaste femton årens lögner:

"Read my lips. No new taxes" - George Bush Sr
    "I did not have sex with that woman" - Bill Clinton
    "Jag är oskyldig" - Michailo hurdetnustavasovich
    "Nej, jag har inte varit på porrklubb" - Björn Rosengren
    "Inga fler Allsång på skansen" - Lasse Berghagen

och den största av alla...

*trumvirvel*

finner ni tre inlägg ovanför detta, precis i slutet

20. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    Protokoll från det första mötet vid V-Dala nation, Uppsala för Apokalypsens Fyra Ryttare.

Närvarande: Död, Krig, Miljöförstöring, Svält

§1. Pest, som först var närvarande, lämnade oss muttrandes något om vaccin. Ersattes omgående av Miljöförstöring.

§2. Diskuterande av underliga människor som beter sig underligt. Vi kom fram till att det finns människor med dåligt självförtroende.

§3. Olika individers kroppsdelar. Vi kom fram till att en viss individs huvud bör placeras på en annan individs ben för att göra Svält och Krig nöjda.

§4. Diskuterande av Ryttarnas övertagande av V-Dalas Kulturklubb. Vi lyckades skrämma ordföranden för ovan nämnda klubb.

Allt som allt, ett mycket lyckat möte. F.ö. har vi tack vare en studerande i islamsk teologi eller nåt fått lära oss att kvinnor har bröst.

Vid protokollet: Död (som pga att hon vill göra detta läsligt inte talar i versaler idag)

21. Obi Anne

Registered:
    Nov 4, 1998
    Jag har förresten äntligen fått fram ett ytterligt vacker kort på Kee, det kan hittas här , tillsammans med en bild från TTT-premiären och julens otroligt vackra pepparkakshus.

22. Leto

Leto Jedi Padawan star 4

Registered:
    Feb 19, 2002
    Så, hemma igen efter en kort dag i skolan. Skippade första lektionen och fick sen reda på att vi inte har kemi efter lunch på torsdagar. Mycket skönt, synd bara att jag måste renskriva inlämningsuppgifterna i kemi tills imorrn bara.

23. DARTHLARS

DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Mar 12, 2002
    Äntligen fick man se bilden med Kee och Vader. :D
    Fint, pepparkakshus Obi Anne.

Själv har jag legat i sängen mest hela dagen. Kan man inte få bli frisk snart? :(

24. Enji

Registered:
    May 14, 2002
    Jag har bakat bröd idag. Och OA och Kee hjälpte knappt till alls, de bara övergav stackars mig i köket. Så jag har bakat typ fem ton limpor alldeles själv... *vill att folk ska tycka synd om henne*

Sen kom Malin när jag typ var nästan klar, men varken hon eller Gabriel (som också kom då men som egentligen skulle kommit i början och hjälpt oss...) vägrade att diska så jag fick göra allt själv.

Vilka vänner man har... och imorgon har jag föreläsning klockan 8 och jag orkar inte.

25. Obi Anne

Registered:
    Nov 4, 1998
    Jag hjälpte till jättemycket ibörjan!